U Sistema di Ferrovia Ligeru di Şanlıurfa hà bisognu à u TÜMSİAD

U Necessità di u Sistema di Ferrovia Ligera di Şanlıurfa hè stata trattata à TÜMSİAD: U rapportu preparatu da a Cummissione di l'Ambiente è di l'Urbanizazione di TÜMSİAD hè statu presentatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Nihat Çiftçi.
U presidente Çiftçi "TÜMSİAD hà revelatu u so puntu di vista visionariu cù questa riunione"
U presidente di TÜMSİAD, Sadık Sade, hà dettu: "Se sta cità hè per tutti noi, u so valore deve esse apprezzatu da tutti noi.. A critica senza una pruposta di suluzione deve esse evitata".
Sindaco Metropolitanu Atty. Nihat Çiftçi hà visitatu TÜMSİAD Şanlıurfa Branch è hà assistitu à a riunione in quantu à u rapportu preparatu nantu à i prublemi di insediamenti è di trafficu di a cità. U sindaco Çiftçi, chì hà assistitu à a riunione cù i Cunsiglii di a Municipalità Metropolitana Ümran Mutlu Bilim è Nusret Urmak, hà dettu ch'ellu hà scontru un furmatu di riunione chì ùn era micca abituatu finu à avà è chì anu tenutu una riunione assai produttiva cù una visione.
In u prugramma, u presidente di a Cummissione per l'Ambiente è l'Urbanizazione di TÜMSİAD, Volkan Uzsoy, è u Vice Capu di Branch Halef Karataş, hà datu una presentazione è un briefing à u Sindaco Metropolitanu. Dopu à e presentazioni in quale i prublemi riguardanti u trafficu è l'urbanizazione sò stati purtati à l'agenda, u sindaco hà fattu valutazioni.
ORA HAI BESOIN DI CONSIDERAR U SISTEMA RAIL LIGHT
Cumincendu e so dichjarazioni valutendu i prublemi suscitati annantu à u sistema di trasportu publicu, u presidente Nihat Çiftçi hà dettu: "U trasportu publicu principale in Şanlıurfa si svolge versu u Nordu. E nostre strade è i veiculi ùn rispundenu micca bè è idealmente à u trasportu nantu à sta strada. Avà avemu bisognu di piglià in seriu u Light Rail System. U Sistema Light Rail hè statu purtatu assai finu à a data, ma ùn hè statu fattu un travagliu seriu. U trasportu d'autobus nantu à a linea Sud-Nord ùn hè micca abbastanza "
PREPARAMU UN PLAN MASTER DI TRASPORTU
U sindaco metropolitanu Nihat Çiftçi, chì hà dettu chì pensanu in modu olisticu, micca ogni ghjornu, mentre risolve u prublema di trafficu di a cità, hà dettu: "Preparemu un pianu maestru di trasportu. Per truvà l'applicazioni ghjuste pensendu, sparte è discutendu, duvemu prima avè un pianu maestru. Pensemu bè à u fronte è u spinu di u travagliu chì faremu. Allargeremu e fermate, ingranderemu l'autobus è riduceremu u so numeru ".
E STRADE SÒ I BASTI DI A CITTA
"E strade sò cum'è e vini di a cità. Ùn avete micca a pussibilità di rilassate u core di a cità senza cura di a vena. In particulare, duvemu pianificà i principali boulevards in tale manera chì; ùn esse micca rottu di novu per parechji anni. In l'ultima applicazione chì avemu fattu nantu à a nostra strada di polizia, avemu dimustratu u massimu sforzu in questu sensu. Facemu duie volte in U nantu à i lati est è punente di l'intersezzione per allevà u trafficu di i monumenti ".
A TRANSFORMAZIONE URBANA ùn hè micca una rinuvazione di l'edificazione
"Hè bisognu di capisce è implementà bè a trasfurmazioni urbane. A trasfurmazioni urbane ùn hè micca solu di rinnuvà l'edificazioni invechjate. Se sviluppate spazii suciali, parcheghji è spazii verdi, solu allora avete implementatu a trasfurmazioni urbane in modu veru. Altrimenti, ùn averete micca risoltu nisun prublema oltre à rinnuvà l'edificiu ".
TUTTI DEVE DIRE "SEMU A MUNICIPALITÀ"
Ci sò tante aspettative è carichi nantu à a nostra municipalità.. Indipendentemente da quale istituzione cuncerna, ch'ella sia ligata à noi o micca, u publicu vede in generale a cumuna cum'è l'autorità di suluzione. Questu aumenta a nostra carica considerablemente. In fatti, sia l'istituzioni sia l'individui, tutti duveranu dì : « Simu a Cumuna ».Tutti deve piglià a rispunsabilità. Per noi, ci hè digià mè, dunque ci sò tutti. Quandu pensemu cusì, a nostra energia aumenta è a nostra carica diminuisce.
PRESIDENTE TÜMSİAD SADE: AVERIAmu BEN CONOSCE U VALORE DI A CITTÀ
U presidente di a filiale TÜMSİAD Şanlıurfa, Sadık Sade, chì hà spressu a so opinione in a riunione, hà dettu chì duvemu apprezzà a cità. U presidente Sade hà dettu: "Şanlıurfa; Hè una cità ind'è no campemu, in quale confidemu a nostra pruprietà è i nostri figlioli, è chì accoglie u nostru avvene. Avemu bisognu di cunnosce u so valore in u megliu modu. Sapendu u valore di a cità hè di esse sensibile è di cura. Mentre esprimenu i prublemi è e carenze di a cità, avemu ancu bisognu di aiutà i nostri amministratori cù suluzioni. A nostra preoccupazione ùn deve esse solu per piglià u pesu di e nostre spalle. Hè per eliminà u prublemu senza carica à nimu. I nostri cummissioni sò in turnu nantu à questu è altri prublemi. Continueremu à fà a nostra parte tenendu riunioni cù i nostri interlocutori autorizati quandu u so turnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*