U sindaco di Sivas hà visitatu TÜDEMSAŞ in Aydın

U sindaco di Sivas hà visitatu TÜDEMSAŞ in Aydın: u sindaco di Sivas, Sami Aydın, hà visitatu l'Industria di Macchine Ferroviari Turche (TÜDEMSAŞ).
Sicondu a dichjarazione scritta fatta da a municipalità, Aydın hà visitatu tutte l'unità in a fabbrica è hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u direttore generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan.
In a so valutazione di a so visita, Aydın hà dichjaratu chì TÜDEMSAŞ hè una urganizazione assai impurtante per Sivas è hà dettu: "Mentre si impiegava 1400 travagliadori quì, oghje vecu cum'è un sviluppu assai piacevule chì u numeru di travagliadori hè aumentatu à 2700 persone. cù a so subindustria. "Credu chì TÜDEMSAŞ darà una cuntribuzione significativa sia à Sivas sia à l'economia di u paese cù e so attività di produzzione da avà", disse.
Koçarslan hà dettu ancu chì ci hè statu un aumentu significativu in u numeru di travagliadori chì travaglianu in a fabbrica è hà dettu: "U scopu di fà di sta regione un centru di carri di merci, cù l'istruzzioni di u nostru Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım, soprattuttu per piantà a migrazione. in Sivas. Per quessa, u travagliu di riabilitazione seriu hè statu realizatu in a nostra cumpagnia. I nostri sforzi per creà una subindustria sò stati cumpletati cù a furmazione. "U numeru di l'impiegati in TÜDEMSAŞ hà righjuntu circa 2700 persone, cumprese a nostra subindustria", disse.
Koçarslan hà cuntinuatu cusì:
"U nostru scopu in 2017 hè chì stu numeru sia almenu 5 mila persone. Cum'è TÜDEMSAŞ, u nostru scopu principale hè di diventà u più grande centru di carri di merci prima in Turchia è dopu in u Mediu Oriente. "Avemu grandi scopi per duminà i mercati europei è di u Mediu Oriente producendu almenu 50 mila carri di merci annu, chì avemu bisognu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*