A 1a Cunferenza Internaziunale di Ferrovie è Porti di Petroliu si terrà in Teheran

  1. A Cunferenza Internaziunale di Ferrovie è Portu di Petroliu si terrà in Teheran: 1. A Cunferenza Internaziunale di Petroliu, Ferrovie è Porti riunisce i settori petroliferi, ferroviari è portu in u Mediu Oriente, creendu novi opportunità di cummerciale è di cuuperazione ...

Preparatu per esse u puntu di scontru di i settori petroliferi, portu è ferroviari in u Mediu Oriente, "1. "Conferenza Internaziunale di Petroliu, Ferroviari è Porti"; Si terrà in Teheran trà u 15 è u 16 di maghju. Cunferenza; Serà ospitatu da EUF - E Fiere Internaziunali, chì face parte di ITE Turkey, l'uffiziu Turchia di ITE Group, è a Republica Islamica di Ferrovie Iraniani (RAI).

Serà urganizatu cù a missione di assicurà a cooperazione trà e ferrovie, l'industria petrolifera è di gas naturale è porti impurtanti in u Mediu Oriente, l'Asia Centrale è e regioni vicine. 1a Cunferenza Internaziunale di Petroliu, Ferroviari è Porti; Si ferà simultaneamente cù RAILEXPO 2016 Fiera, sottu a dirigenza di u Ministeru di l'Autostrade è u Sviluppu Urbanu, Porti è Organizazione Marittima è u Ministeru di Petroleum di a Republica Islamica d'Iran.

A "1a Fiera" serà ospitata da EUF - E Fiere Internaziunali, una di e cumpagnie di u gruppu di ITE Turchia, chì urganizeghja fieri principali in i settori principali di Turchia, è a Republica Islamica d'Iran Railways (RAI). "Conferenza Internaziunale di Petroliu, Ferroviari è Porti" si prepara à riunite i decisori in i campi di trasportu è logistica in cunnessione cù u mercatu di trasportu di petroliu è gasu naturale in e regioni di u Mediu Oriente è di l'Asia Centrale u 15 - 16 May 2016. Hè ancu una cunferenza; Riunirà rapprisentanti di ferrovie è operatori intermodali, terminali di petroliu è di gas naturale, operatori portuali, cumpagnie di pruduzzione ferroviaria è tutte l'autorità chì anu l'autorità per sustene o regule legalmente sti mercati.

  1. Trà i parlanti di a Cunferenza Internaziunale di Petroliu, Ferroviari è Porti, in più di ministri è ufficiali publichi da l'Iran; Ci saranu i participanti di l'Unione Internaziunale di Ferroviari - UIC, chì rapprisenta u settore di e ferrovie cù membri 5 in 95 paesi da 240 cuntinenti. Rappresentanti anziani di urganisazioni internaziunali, direttori di sviluppu di u mercatu, direttori di trasportu è logistica di cumpagnie petrolifere, di gas naturale è di energia, operatori di trasportu ferroviariu da u Mediu Oriente, l'Asia Centrale è l'Europa, gestori di flotta di vagoni cisterna, rapprisentanti di i fabricatori di cisterna di petroliu, autorità portuali è i rapprisentanti di u terminal, i gestori di sicurezza è i rapprisentanti di e cumpagnie di u campu di petroliu piglianu u so postu in a cunferenza.

Trà i temi principali di a cunferenza, chì durà per 2 ghjorni; Sistemi di trasportu multimodale per i prudutti di petroliu è di gasu naturale, chì i mercati offrenu potenziale per u trasportu ferroviariu, prospettive nantu à u sviluppu di u trasportu ferroviariu è di u petroliu, l'opportunità offerte da u sviluppu di corridori di trasportu ferroviariu internaziunale è intercontinentale per u trasportu di petroliu è di gas naturale, di u petroliu di punta. / cumpagnie di trasportu, partenarii di successu chì culliganu porti è operatori ferroviari.

Ancu per esse cuparti in a cunferenza; Quadru legale per u trasportu internaziunale di petroliu è u trasportu di merchenzie periculose per ferrovia - tematiche cum'è l'interoperabilità è i normi di sicurezza, ottimisazione di i veiculi ferroviari per u trasportu di petroliu è di gas naturale, impattu di a digitalizazione, treni intelligenti - catena di trasportu, ottimisazione di i servizii di clientela, gestione di flotta è sicurità. attrae ancu l'attenzione.

U vicepresidentu iranianu Ali Akbar Salehi, Ministru iranianu di Strade è Sviluppu Urbanu Dr. A cunferenza serà tenuta cù a participazione di Abbas Ahmad Akhoundi, u Ministru di l'Oil Iranian Bijan Zanganeh è invitati di altu livellu di l'Unione Internaziunale di Ferroviari. Dopu à a rimuzione di l'embargamenti, puderanu truvà novi acquisti, sviluppu di cummerciale, novi opportunità di cummerciale è di cuuperazione in Iran, chì hè trà i mercati di destinazione di u mondu sanu, è in i paesi di a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*