Oghje in Storia: 22 April 1924 Legge N ° 506 di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia ...

Oghje in Storia
22 d'aprile di u 1924 Cù a lege 506 di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hè statu decisu di cumprà a linea anatolia. Cù sta lege, chì hè cunsiderata u principiu di a pulitica ferroviaria naziunale, sia a custruzzione di novi linee sia l'acquistu di e linee di e cumpagnie sò state accettate. I linii sò stati acquistati in u 1928, è parti di a Ferrovia di Baghdad chì ùn pudianu esse custruiti sò stati cumpletati in u 1940.
22 d'aprile di u 1924 Cù a lege numerata 506, u guvernu hè statu autorizatu à "acquistà e linee Haydarpaşa-Ankara, Eskişehir-Konya, Arifiye-Adapazarı, inseme cù a gabbia, rami è dependances di u portu è u dock Haydarpaşa". Cù a listessa lege, a "Direzzione Generale di Ferrovie Anatoliane è Baghdad" hè stata creata è u so centru divintò Haydarpaşa. Behiç (Erkin) Bey, chì hà ancu gestionatu e ferrovie durante a Lotta Naziunale, hè statu numinatu capu di l'amministrazione. In a listessa data, a Legge N ° 507 hè stata promulgata nantu à a distribuzione di l'allocazione di Muktazi per a Riparazione Fundamentale è a Migliurazione di Mebani è Stabbilimentu cù Ferrovii Anatoliani, acquistatu in u 1928.
Cù a Cunvenzione di Parigi di u 22 d'aprile di u 1933, u debitu tutale di Turchia hè statu determinatu cum'è 8.578.843 lire turche. I soldi per a continuazione di a linea Mersin-Tarsus-Adana hè stata aghjuntu à questa figura, è cusì u prublema di a Ferrovia Anatolia è Baghdad hè stata risolta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*