3 studienti chì anu fattu una burla di bomba in u metro sò stati dumandati à a prigiò

Trè studienti chì anu fattu una burla di bomba in u metro sò stati dumandati à esse incarcerati. Ùn ci era più nunda à succede à i 3 studienti chì gridavanu. L'incidentu, chì hà causatu u panicu trà i passageri, hè statu cundannatu à 3 anni di prigiò per ogni studiente. Eccu i dettagli...

Istanbul u 4 di marzu Kadıköy - Trè studenti di u liceu chì abbandunonu a scola in u Metro di Kartal lanciavanu i so sacchetti di scola pieni di basketballi in terra per scherzu è gridò "Bomba". Risultava ch'elli avianu pianificatu stu avvenimentu prima. Trà i studienti, MOÖ hà realizatu 3 amici più cù u saccu u 2 di marzu. KadıköySò ghjunti in u 8u metro da Kartal à Kartal. Mentre u metro era in strada, anu pensatu à rializà u pianu trà elli, è quandu u studiente in un mantellu neru è rossu hè ghjuntu à a stazione di metro di Ünalan, abbandunò u metro è scacciò u saccu in manu in u carru. prima chì a porta di u metro era chjusa. Ha causatu una stampida in u vagone è i passageri si firmavanu à a stazione di Göztepe.

I guardiani di sicurità è a polizia in civili anu pigliatu u saccu. L'altri studienti, Y.K è A.Y, sò stati consegnati à i passageri di u vagone à i guardiani di sicurità. I zitelli, chì sò stati prima arrestati è poi interrugati à l'Uffiziu di a Filiale di u Juvenile di u Dipartimentu di Pulizia di Üsküdar, sò stati liberati. In questu incidente, ci hè statu un ritardu di circa 1 ora in i servizii di metro.

In questu cattivu incidente, chì i studienti interrugati pensavanu di fà una scherza, una pena di prigiò di 2 anni è 4 mesi hè stata dumandata per l'accusazioni di "minaccia di creà timore è panicu trà e persone" è "sequestrazione è detenzione di veiculi di trasportu". In l'accusazione accettata da a Corte Penale per i Minori di Istanbul, i studienti seranu pruvati in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*