Binali Yıldırım spiegò a diffarenza di u 3u ponte da u 1u è u 2u ponti

  1. Binali Yıldırım hà spiegatu a diffarenza di u ponte da u 1u è u 2u ponti: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Yıldırım hà dettu: "A Turchia hà custruitu u 1u è u 2u ponti è Yavuz Sultan Selim, ma ci hè una differenza. À quellu tempu, Turchia era u subcontractor, è e persone chì custruìu u ponte eranu i cuntratturi. Avà, i Turchi sò cuntrattuali, i stranieri sò subcontraenti ... Questu hè u putere di Turchia ", disse.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dichjaratu chì anu da cuntinuà a lotta contru u terrurismu è hà dettu: "U vostru duvere hè di ristabilisce i lochi distrutti, brusgiati è quelli scavati in u megliu modu pussibule per onore l'ànima di i nostri martiri. Hè di chjude e buche è riparà e più belle strade. disse.

A cerimonia di firmamentu di u protocolu supplementu in quantu à l'assunzione di 3 travagliadori subcontratti affiliati à a Direzzione Generale di l'Autostrade hè stata tenuta à a Sala di Conferenza di l'Istituzione cù a participazione di Yıldırım è u Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, Süleyman Soylu.

Esprimendu chì tutti in a sala sorridianu, Yıldırım hà dettu: "Questa felicità si riflette nantu à noi, perchè aghjunghjemu forza à u putere di e nostre autostrade. Oghje, cù 3 mila 500 di i nostri amichi chì saranu trasferiti à u persunale principale di l'autostrade, a famiglia di l'autostrada cresce ancu di più, righjunghjendu 25 mila 300 ".

Dichjarà chì ùn era micca faciule d'arrivà à questu puntu è sò stati fatti sforzi serii, Yıldırım hà dettu chì crede chì tutti l'impiegati chì facenu u stessu travagliu duveranu esse trattati in u listessu modu.

Dichjarà chì ùn hè mai è mai accettabile di classificà e persone chì mettenu u so sudore è u sudore nantu à u futuru di stu paese, Yıldırım hà dettu chì u guvernu hà prumessu a vuluntà di eliminà stu sbagliu è distorsione, è chì i travagliadori chì travaglianu cù tutti i subcontraenti in u paese. U settore pùblicu farà u so travagliu essenziale in u persunale di u statu.Ellu hà dettu chì a porta à un statu permanente hè l'impegnu di u Partitu AK in u novu periodu.

Rimarchendu chì u primu passu versu questu hè statu fattu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu cù 6 mila 417 travagliadori chì travaglianu in l'autostrada, Yıldırım hà dettu: "U numeru d'oghje hè ghjuntu à 3 mila 500 cù 9 mila 917 amichi chì sò u sughjettu di a cerimonia. Circa 10 mila più di i nostri amichi si uniscenu à a famiglia di l'autostrada. Cusì, simu cumpiendu a nostra prumessa in questa materia, passu à passu. usatu a frasa.

Descrivendu u travagliadore, u patronu è u travagliadore cum'è u "triangulu d'oru" di a produzzione, Yıldırım hà dettu chì a produzzione ùn puderia micca esse fatta quandu un angulu di stu triangulu mancava.

Dichjarà chì l'impiegati di l'Autostrade anu un grande successu, Yıldırım hà dettu: "Avete divisu e strade è unitu a nazione. U vostru travagliu hè cusì sublime. Ùn site micca unu di quelli chì scavanu è lavà pozzi, ma quelli chì custruiscenu tunnel è ponti, è quelli chì sbiancanu a faccia di Turchia. Andemu una longa strada malgradu u terrurismu. Custruiremu più ponti. Realizzeremu cun orgogliu i più grandi prughjetti di u mondu, cum'è cunvene à sta nazione amata ". disse.

-“U 21 APRILE, METTEMU U DISEGNU FINALE DI U 4° PONTE PIÙ GRANDE DI U MONDU”

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì metteranu l'ultimu ponte di u 21u ponte più grande di u mondu u 4 d'aprile è hà dettu: "Avà u Golfu di Izmit hè ancu diventatu passabile. Questu hè un grande travagliu per u nostru paese, a nostra nazione. Quelli chì cercanu di ignurà u putere di Turchia è pruvate à pruvà u putere di Turchia duveranu fighjà l'artefatti chì si sviluppanu in ogni angulu di i 780 mila chilometri quadrati di patria. Turchia hà custruitu i ponti 1 è 2 è Yavuz Sultan Selim, ma ci hè una diferenza. À quellu tempu, Turchia era u subcontractor, è e persone chì custruìu u ponte eranu i cuntratturi. Avà i Turchi sò imprenditori, i stranieri sò subcontraenti... Hè a forza di Turchia. Stu putere hè stata ottenuta cù e preghiere è u sustegnu di 79 milioni di persone ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì l'autostrade anu guadagnatu una struttura più forte, Yıldırım hà dettu chì avà custruiscenu più strade è più servizii. "Ùn aghju mai vistu un travagliadore chì ùn travaglia micca. Aghju vistu gestori chì ùn pudianu micca mette à travaglià, ùn pudianu micca motivà. Yıldırım hà dettu chì u so scopu ùn hè micca di discutiri, ma di pruduce.

  • "BENDEREMU QUELLI CHE FORZA U Sviluppu di a Turchia"

Enfatizendu chì a Turchia hà digià avvicinatu à i so obiettivi di 2023 in autostrade, ferrovie, aviazione è cumunicazione, Yıldırım hà dettu: "Feriteremu quelli chì mettenu pietre in u sviluppu, u prugressu è u sviluppu di a Turchia. Hè cusì simplice ". disse.

Dichjarà chì continuanu a so lotta annantu à questu tema finu à chì u terrurismu vene à l'ultimu postu in l'agenda di u paese, Yıldırım hà cuntinuatu cusì:

"Questa hè una lotta per l'indipendenza. Hè a lotta per trasmette e terre benedette chì ci sò affidate da i nostri antenati à e generazioni dopu senza mancu un centimetru di danni. Vogliu a misericordia di Diu à tutti i martiri chì anu datu a so vita in questa lotta senza pietà. Vogliu bè à i nostri veterani. Hè u nostru duvere di risturà i lochi demoliti, brusgiati è e fosse scavate in u megliu modu per onore l'ànima di i nostri martiri. Hè di chjude i fossi è di rifarà e strade più belle. Ùn importa micca quante strade è aeroporti custruemu, tutte queste opere sò a megliu risposta à quelli chì significanu l'indipendenza è l'unità di u paese ".

Dopu à i discorsi, un protocolu hè statu firmatu in quantu à u reclutamentu di 3 500 travagliadori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*