Kars diventerà a Base Ferroviaria di a Regione

Kars diventerà a basa ferroviaria di a regione: Kars, chì cunfina cù l'Armenia è hà tutte e porte chjuse à l'esternu, si prepara à diventà a basa ferroviaria di a regione cù i so prughjetti ferroviari.

Cù u Prughjettu Baku Tbilisi Kars (BTK), u dicendu spessu usatu "Questu hè Kars, ùn ci hè micca uscita da quì" diventerà a storia. Dopu à i prughjetti impurtanti realizati da u guvernu di pocu tempu, a stazione di treni di Kars hè tornata à u primu postu. Cù u cumpletu di u Prughjettu Baku Tbilisi Kars (BTK) à a fine di questu annu è a custruzzione successiva di u Village Logisticu, una seria di travaglii di rinnuvamentu seranu realizati in a Stazione Kars. A stazione serà trasladata à u fondu, u so giardinu sarà paisaghjatu, i so alloghji storici seranu rinnuvati, è dopu u trasportu ferroviariu da quì à u Caucasu è l'Europa, è ancu u trasportu di passageri è di merchenzie sarà più diffusa.

I deputati di u Partitu AK Kars Ahmet Arslan, Selahattin Beyribey, u presidente provinciale di u Partitu AK Adem Çalkın è a delegazione di u Partitu AK Kars si sò riuniti cù u Manager di a Stazione è l'impiegati per esaminà tutti questi travagli in situ è ​​valutà ciò chì deve fà nantu à a stazione di treni. bona nutizia chì seria a so basa.

Cunsiderendu chì u Prughjettu Trans-Anatolian Gas Pipeline (TANAP) passa per Kars, a serietà di i prughjetti hè eccitante. À questu puntu, u travagliu cuntinueghja à piena velocità in u situ di custruzzione stabilitu in u distrittu di Selim di Kars. I tubi chì appartenenu à TANAP aspettanu per esse pigliati in vagoni in a Stazione di Kars.
Per d 'altra banda, l'alloghji storichi situati in a Stazione Ferroviaria di Kars seranu riaperti per l'usu cù travaglii di restaurazione. L'edifizii, chì ùn sò micca attualmente in usu, sò vioti è i so finestri sò cuparti di guardiani di ferru. Nuvelli edifici di serviziu seranu custruiti in più di l'edificazioni storiche di a stazione in a zona, chì diventeranu un stabilimentu più mudernu cù l'arrangiamenti da esse fatti in a Stazione Ferroviaria.

AK Party Kars Deputy Ahmet Arslan, chì hà fattu una dichjarazione in Kars Train Station; "Questa hè a zona induve si trova a Stazione di Kars. Comu sapete, Kars Train Station pò esse micca statu assai impurtante finu à avà, ma avarà una grande impurtanza da avà. U mutivu di questu hè chì u Prughjettu Ferroviariu Baku Tbilisi Kars hè cunnessu quì è una ferrovia serà custruita in a direzzione di Iğdır è Nakhchivan da questa zona. Per a prima volta in 50 anni, sta linea hè stata rinnuvata è u standard ferroviariu hè statu elevatu finu à a fruntiera Eastern Gate. In questu sensu, u trasportu più mudernu hè diventatu pussibule è u trasportu ferroviariu hè statu ancu furnitu à u nostru distrittu Akyaka. Piuttostu, u nostru trenu d'alta velocità cuntinueghja da Ankara à Sivas è da quì à Erzincan, è u prughjettu di u trenu à alta velocità Erzincan Erzurum Kars serà cumpletu in i nostri obiettivi 2023. Da quì, una nova linea hè stata custruita chì pò andà cunvinziunali à Baku, Tbilisi, Kars, Georgia, Azerbaijan è Asia Centrale, è u scopu hè di compie u Prughjettu BTK à a fine di questu annu. Cù u Prughjettu Ferroviaria BTK, inseme cù a rinascita di i nostri edifici storici quì, seranu custruiti novi edifizii di stazione più muderni, è e zone di carica, scaricamentu è scaricamentu in u situ di a stazione seranu ancu spustate in u Centru Logisticu. Tali operazioni seranu realizate quì, è à questu puntu, u nostru edifiziu terminale rinnuvatu in a nostra zona di stazione serà diventatu assai più mudernu. Kars; Kars hè diventatu una basa ferroviaria cù u so trenu d'alta velocità, u Prughjettu BKT, è u Prughjettu Ferroviario Kars Iğdır Nakhchivan. Dicemu sempre chì u Centru Logisticu hè ciò chì coronarà sta basa ferroviaria. L'offerta per u prugettu di implementazione hè stata fatta l'annu passatu. State Railways sta attualmente preparanu i prughjetti di implementazione di Kars Logistics Center. "Cù stu centru logisticu, seremu diventati una pruvincia chì prufittà di a nostra pusizioni regiunale è custituisce un puntu impurtante nantu à a Strada di a Seta di Ferru". disse.

U Prughjettu di Ferrovia di Baku Tbilisi Kars, chì hè di grande impurtanza per Kars è u paese, hè ghjuntu à a fine è hè prevista per esse cumpletu è messu in serviziu à a fine di l'annu. Cù a fine di u Prughjettu BTK, a vivacità di a Stazione Ferroviaria di Kars hè prevista per aumentà ancu di più in l'anni à vene.

A Kars Train Station, ci sò servizii di treni Kars Akyaka duie volte à ghjornu, a matina è a sera, è i citadini mostranu un grande interessu in questi servizii, è u trenu va da è da Akyaka pienu di persone. I passageri sò trasportati da railbuses à u distrittu di Akyaka, situatu nantu à a fruntiera Turchia-Armenia, è cù a fine di i prughjetti previsti, Kars Train Station serà unu di i centri impurtanti più parlati in Turchia. Nutendu chì sti prughjetti sò eccitanti, i passageri chì viaghjanu in u trenu Kars Akyaka anu dichjaratu chì u sistema di railbus attualmente utilizatu in i viaghji hè abbastanza còmode. "Avemu un viaghju assai còmode, simu soddisfatti di i servizii di treni." I citadini anu dettu: "Fin chì avemu un travagliu da fà, viaghjemu da Akyaka à Kars usendu a ferrovia. Da u latu minus, hè assai più còmode avà è u nostru viaghju dura 1 ora ". Parlavanu cusì.

Dichjarà chì i prughjetti chì aprenu a strada per Kars per diventà una basa ferroviaria significanu chì u persunale di a ferrovia aumenterà di 5 volte, u presidente di a pruvincia di Sen Kars, Muharrem Toraman, hà dichjaratu chì assai cose boni aspettanu Kars in termini di ecunumia cù questi prughjetti.

Toraman hà dettu u seguente nantu à u sughjettu: "I nostri voli sò realizati duie volte, à 06:00 di a matina è à 16:00 di dopu meziornu. Facemu u nostru viaghju, chì dura circa 1 ora, cù 2 railbuses. I prughjetti previsti per esse messu in serviziu à u puntu di ferrovia cuntribuiscenu assai à l'ecunumia. Questi prughjetti significanu più carica, più passageri è più ecunumia. Immaginate chì serà pussibule andà in Tbilisi è Baku in trenu da quì, è a ghjente quì puderà vene in a nostra cità in u listessu modu. À u listessu tempu, u trasportu di carichi serà realizatu à l'Asia Centrale è l'Europa. Questu significa chì u destinu di Kars hà da cambià. In cunsiderà l'investimenti fatti digià, u nùmeru di u persunale di a ferrovia aumenterà 5 volte, pensate à u restu. À questu puntu, u nostru presidente, u primu ministru è i diputati di a nostra pruvincia ùn ci lascianu mai solu è dà una grande impurtanza à stu prughjettu.
Infine, u presidente provinciale di l'ufficiale di trasportu Sen Kars, Muharrem Toraman, hà presentatu una pittura "Crescent and Star" cù i so nomi à i deputati di u Partitu AK Kars Ahmet Arslan, Selahattin Beyribey è u presidente provinciale di u Partitu AK Kars, Adem Çalkın, chì anu visitatu a Stazione Ferroviaria di Kars.

Quandu tutti questi investimenti venenu à a fine; U dittu "Questu hè Kars, ùn ci hè micca uscita da quì" serà a storia cù a fine di i travaglii di cunnessione ferroviaria in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*