Mersin perde u tempu cù u monorail

Mersin Loses Time with Monorail: CHP Mersin Deputy Serdal Kuyucuoğlu, Mersin Metropolitan Municipality Mayor Burhanettin Kocamaz, affirmannu chì s'hè scurdatu di e promesse ch'ellu hà fattu in i dui anni chì hà pigliatu l'uffiziu è hà mostratu una gestione senza successu, disse: "Mersin hà persu 2 anni. Mersin ùn hè micca statu servitu ", disse.

U deputatu CHP Kuyucuoğlu hà valutatu i dui anni da chì u sindaco metropolitanu di MHP, Kocamaz, hà pigliatu u so postu u 30 di marzu di u 2014, in a cunferenza di stampa chì hà tenutu à l'Associazione di i ghjurnalisti di Mersin. Kuyucuoğlu, chì hà dichjaratu chì Kocamaz avia mostratu un esempiu di gestione insuccessu chì prova u fattu chì "A Montagna hà datu nascita à i topi" in l'ultimi dui anni, hà dichjaratu chì Kocamaz hà annunziatu servizii chì ùn anu micca andatu oltre a rutina cù a dichjarazione chì hà fattu à a fine di u 2. anni.

"Promesse scurdate"
Esprimendu chì Kocamaz hà fiascatu à risolve i prublemi di Mersin è à rializà novi prughjetti, Kuyucuoğlu hà dettu: "A mentalità di salvà u ghjornu cù prughjetti nantu à carta hè un tradimentu à Mersin. Kocamaz, chì hà realizatu una campagna elettorale per circa 1,5 anni prima di esse elettu, hà scurdatu di e prumesse chì hà fattu in questu tempu, durante u so mandatu di dui anni.

Kuyucuoğlu, citendu e prumesse chì hà fattu prima di l'elezzioni cù esempi da u libru introduttivu di Kocamaz, hà dettu chì trà queste parolle, autobus marittimu, idrovolante, Mercatu di Pesci, Macellai Bazaar, strade di cunnessione di zona industriale urganizata, sistema di ferrovia ligera è gestione di a cità inseme, nisun sviluppi sò stati fatti finu à avà. sottolineatu chì ùn era micca. Elencu parechji di i prughjetti in u libru unu per unu, Kuyucuoğlu hà dettu: "Mersin hà intesu ciò chì dicenu, Mersin si ricorda di tutte queste parolle, l'unicu chì hà scurdatu, chì hè statu in silenziu per 2 anni, hè Burhanettin Kocamaz. In u locu, MHP hà persu 2 anni più in Mersin, in generale cù AKP. E prumesse fatte sò sospese, sfurtunatamenti, nisun serviziu hè surtitu da sta sospensjoni ", disse.

"HÀ MUSTRU E SUE COMPETENZE IN TRURTÀ QUATTRE LATI DI A CITTÀ IN UN BUS"
Indicà i prublemi sperimentati in a nova stazione d'autobus, Kuyucuoğlu hà criticatu a demolizione di l'antica stazione d'autobus è hà dettu: "Kocamaz hà dimustratu a capacità di trasfurmà tutti i angoli di a cità in una stazione d'autobus, pruvucannu a retorica di 'Everywhere bus station for. noi 'tra a ghjente. L'autobus partenu da diversi lochi. I nostri citadini s'hè burlatu di Kocamaz, ma intantu, a municipalità hà persu u so ingressu. L'attuale stazione di autobus hè viota. Kocamaz hà criatu una municipalità campione di rifiuti. L'autostazione di a cità di 1 milione di persone ùn viaghja micca. L'autobus partenu da diversi lochi è ci hè una situazione di litigazione. A municipalità hè attualmente in prublemi cù i tribunali per via di misdirection è malintesi. Facemu publicità, ma per via di l'incompetenza, Mersin ùn pò micca riceve u serviziu, ci hè una stazione d'autobus enormi chì hè stata custruita è deve esse operata, è hà persu entrate per 2 anni ".
Enfatizendu chì u studiu chì descrive megliu a situazione malgradu tutti questi prublemi hè i tulipani piantati in parchi è mediane, Kuyucuoğlu hà dettu: "Secondu à elli, hè l'età di tulipani, ma ùn hè micca difficiule di predichendu a fine di u prucessu. "è hà ancu caricatu l'amministrazione metropolitana cù u prublema di trasportu.

"FATTE SERRATA A TUUMBA INTERCHANGE"
Criticà l'amministrazione metropolitana per ùn esse efficaci è efficaci à risolve u prublema di trasportu di a cità, Kuyucuoğlu hà nutatu chì, malgradu l'avvertimenti di u prugettu à Tulumba Junction, cù l'ingannimentu di "Avemu distruttu u ponte, avemu risoltu u prublema di trasportu di Mersin". è cun l'intesa ch'ellu "affonda ma ùn pudia micca esce", u prughjettu sbagliatu cuntinueghja è i sbagli sò cuntinuati. Ricordendu chì hà revelatu i sbagli nantu à u prughjettu di Tulumba Junction in a cunferenza di stampa chì hà tenutu u 5 d'aostu di u 2015, Kuyucuoğlu hà dettu chì questi avvisi ùn sò micca stati cunsiderati è chì nimu di e camere hè statu cunsultatu durante u prucessu di custruzzione, è chì turni sbagliati datu in u prugettu causatu à tempu accidenti di trafficu è congestioni. Kuyucuoğlu hà dichjaratu chì, ancu s'è u pianu passatu da l'Assemblea Metropolitana hè statu mudificatu, ùn hè micca statu passatu da l'assemblea è hà cuntinuatu cusì: "Avete passatu u pianu da l'assemblea, ma fate qualcosa in pratica. Questu ùn succede micca. Avete bisognu di ottene u novu pianu di rivisione attraversu u cunsigliu municipale. Dunque, hè cum'è una custruzzione illegale. Permette a custruzzione illegale ? À u mumentu, sò ancu in a situazione di fà custruzzione illegale ".

"MERSIN PERDE TEMPU CU MONORAY"
Kuyucuoğlu, chì hà dichjaratu chì a ghjente di Mersin cuntinueghja à dorme cù u sistema di monorail, chì hè mostratu cum'è una suluzione à u trasportu, hà dettu chì u sistema monoroy hè un sistema chì hè generalmente utilizatu trà i centri di cità è l'aeroporti è in situazioni obligatori. , chì crea una enorme contaminazione ambientale è visuale. Esprimendu chì stu sistema ùn hè statu studiatu bè è chì hè in unu o dui posti ancu in Europa, Kuyucuoğlu hà dettu chì Mersin hà persu u tempu cù u monorail è chì Mersin era u perdente.

"MERSİN ERA U PERDU"
Sottulineendu chì Mersin aspetta una suluzione à i so prublemi di ogni ghjornu u più prestu pussibule, Kuyucuoğlu hà dettu: "Mersin hà persu 2 anni. Mersin ùn hè micca servitu. Mersin ùn hè micca statu introduttu. Un prughjettu viable ùn hè micca statu pruduciutu per Mersin, è e prumesse ùn sò micca cumpiute. I sogni di a ghjente sò ghjucati in Mersin. In l'ultimi 2 anni, "Tales from Uncle Burhanettin" hè statu ghjucatu in Mersin. Mersin hè piena di sti storie. Hè aspittendu una suluzione à i so prublemi di ogni ghjornu u più prestu pussibule. In a nova era, una amministrazione metropolitana produttiva, demucratica, spartera è sincera hè necessaria per a salvezza di Mersin. Sfurtunatamente, a nostra cità chì hà persu hè statu i nostri citadini durante u mandatu di dui anni di l'amministrazione metropolitana. Seguiremu e prumesse di Burhanettin Kocamaz ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*