KARDEMİR A.Ş Assemblea Generale Ordinaria Tenuta

KARDEMİR A.Ş Assemblea Generale Ordinaria Tenuta: L'Assemblea Generale Ordinaria di Karabük Demir Çelik Sanayi ve Ticaret A.Ş. (kardemir) hè stata tenuta in a Sala di u Centru di Educazione è Cultura di KARDEMİR, induve l'attività di 2015 sò state discusse.

Kamil Güleç, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KARDEMİR A.Ş, chì hà fattu u discorsu d'apertura di l'Assemblea Generale, hà dettu chì e strutture, chì cuminciaru a produzzione in u 1939 cù una capacità di 150 mila tunnellate, anu superatu u livellu di produzzione di 7. milioni di tunnellate per a prima volta in a so storia, cù a pruduzzione realizata u 2015 dicembre 2.

"TARGET 3 MILIONI TUNNELLATI DI PRODUZIONE DI ACCIAIO"
Güleç spiegò chì KARDEMİR, chì hè statu privatizatu cù una capacità di 1995 mila tunnellate in 500 è hà aumentatu a so pruduzzione ogni annu dopu à a privatizazione, in particulare cù l'investimenti chì hà mantinutu da u 2002, hà ancu righjuntu u livellu di produzzione, chì hè un criteriu impurtante in l'industria siderurgica mundiale, è hà dettu: "A so visione; Determinendu "per pruduce almenu 3 milioni di tunnellate d'acciaio cù una putenza cumpetitiva glubale pruduciendu prudutti micca pruduciuti in Turchia", KARDEMİR aumenta a so capacità di produzzione da una banda, è da l'altra parte, aumenta a so diversità di produttu cù un altu valore aghjuntu. prudutti chì ùn sò micca pruduciuti in u nostru paese. KARDEMİR, chì hà pruduttu un massimu di 2010 milione di tunnellate / annu finu à u 1, hà pruduttu 2015 milioni 2 mila tunnellate d'acciaio liquidu da u 150. KARDEMİR, chì in u passatu era un pruduttore di rebar è billette, hè diventatu l'unicu fabricatore di ferrovie trà u nostru paese è i paesi di a regione, è hà cuminciatu à pruduce prudutti chì ùn sò micca pruduciuti in u nostru paese, cum'è i treni d'alta velocità. , rails di sugheru induriti, forbici di ferrovia è profili pesanti chì ùn sò micca pruduciuti in altrò.

"I NOVI INVESTIMENTI AUMENTARAN A COMPETITIVITÀ DI KARDEMIR"
Nutendu chì KARDEMİR hà ancu cumissionatu à a fine di aprile 2016 u Rolling Roll di Rod è Coil cù una capacità di 700 mila tunnellate / annu per cuntribuisce à l'equilibriu d'importazione-esportazione di Turchia, Kamil Güleç hà dettu: serà a so sola facilità. Un altru prughjettu impurtante in corso hè l'investimentu di a Rota di Ferrovia, chì ùn pò micca esse pruduciutu in Turchia. Sicondu i dati di u 2014, 20 mila roti sò stati impurtati, è questu bisognu aumenterà à 2023 mila secondu u pianu cummerciale 50. Cù sta facilità di KARDEMİR cù una capacità di 200 mila unità / annu, l'impurtazioni di Turchia di 50 mila roti à l'annu saranu zero è un potenziale di esportazione di 150 mila unità / annu serà creatu. U nostru scopu hè di aumentà a competitività di Kardemir cumpiendu rapidamente investimenti chì aghjunghjenu forza à a nostra forza, cum'è Rod and Coil Rolling Mill, Railway Wheel Production Facility, è Rail Hardening. Tutti issi prughjetti, chì aumenteranu KARDEMİR à 3 milioni di tunnillati è permettenu a produzzione di prudutti impurtati à altu valore aghjuntu in u nostru paese, anu ottinutu u so scopu cù un portu o una alternativa portu per esse custruitu in Filyos. In questu cuntestu, hè u nostru scopu più grande di creà una opportunità per KARDEMİR per risponde à i bisogni di u molo è di e zone di almacenamento invece di u molo in a so propria terra. U nostru prughjettu in questa direzzione hè statu preparatu per l'applicazione cù tutti i so dettagli tecnichi. A realizazione di u Prughjettu Filyos purtarà Kardemir à u mare, apre u mondu, è purterà una vitalità ecunomica seria à a nostra regione.

"MINACA CINESE"
Güleç cuntinuò u so discorsu cusì:
"2015 hè statu un annu quandu u rinfrescante in l'ecunumia chinesa, chì hè cresciutu gradualmente, hà creatu l'excedente di pruduzzione industriale è hà cuminciatu à cambià i equilibri in u mondu. Sta situazione in Cina hà affettatu soprattuttu l'industria siderurgica mundiale è dunque u nostru paese. A mità di i 1.6 miliardi di tunnellati d'azzaru in u mondu hè statu pruduttu in Cina, è ci era 2015 milioni di tunnellati di surplus d'azzaru in 441 in Cina; Hè una realità glubale chì sta situazione mette i prezzi sottu pressione è pruvucarà cali storichi. U prublema più impurtante di l'annu passatu hè chì in l'industria siderurgica chinesa, chì pruduce più di a dumanda, e instalazioni si concentranu assai nantu à i mercati di l'esportazione è chì in 2015, l'espurtazioni di l'acciaio di a Cina anu superatu u limitu di 100 milioni di tunnellate, chì hè più di a pruduzzione di paesi altru ch'è u Giappone, è hà battutu un record storicu. Tuttavia, hè stimatu chì l'espurtazioni di l'acciaio di a Cina ghjunghjeranu à 2017 milioni di tunnellate in 150. Avemu anticipatu chì sta situazione hà da almenu affettà i risultati di u primu trimestre di u 2016. L'esportazioni di l'acciaio in crescita rapida di a Cina hà purtatu à una diminuzione di l'utilizazione di a capacità, a produzzione è i marghjini di l'imprese industriali in parechji paesi di u mondu, è ancu assai facilità eranu fora di serviziu. Mentre Turchia hè l'ottu più grande pruduttore d'azzaru in u mondu è hà una capacità di produzzione annuale di acciau crudu di 50 milioni di tunnellate; Un altru fattu hè chì a nostra pruduzzione di l'acciaio hà diminuitu malgradu u cunsumu crescente, i tassi d'utilizazione di a capacità sò cascati à 63 per centu, è u nostru paese hè diventatu un importatore da una pusizioni di esportatore per a prima volta in anni. Comu hè cunnisciutu, hè pruvucatu da l'esperienza chì u settore in cui simu hè quellu chì reagisce più duramente à i fluttuazioni ecunomiche. Per questu, pensemu chì serà abbastanza per fighjà l'anni 2013-2014 in u settore, è ancu i prezzi di vendita è i margini di prufittu, senza retrocede troppu. A nostra gestione hà pagatu una grande attenzione à a realità generale di l'ecunumia ancu in l'annu passatu, è hà pigliatu cura di utilizà i nostri assi in modu currettamente priurità di e nostre spese d'investimentu, pruduzzione, costu, efficienza è cuncetti di prufittuità. Sta disciplina hè stata a nostra priorità in u periodu di attività 2015, cum'è in ogni periodu di attività. Malgradu tuttu questu, a crescita di u cunsumu d'azzaru in Turchia cuntinueghja. U cunsumu d'acciaio hè aumentatu da 2015 per centu in 12,8. Aspittemu chì a crescita accelerà più, grazia à a continuazione di certi prughjetti induve l'incertezza prevaleva prima di l'elezzioni, inseme cù u novu guvernu, è chì questu aumentu di u cunsumu serà ancu riflessu in a pruduzzione, è in questu rispettu, guardemu 2016 più positivamente ".

"CUntinueghja à camminà cù PASSI CONFIdenti versu i so scopi"
Ricordendu chì l'emissione di obbligazioni di KARDEMİR hè stata fatta u 20 di nuvembre di u 2015, Güleç hà dettu: "A transazzione di vendita di u valore nominale di a nostra cumpagnia di 100 milioni di TL, obbligazioni à tassi fluttuanti di 2 anni hè stata realizata da Ak Yatırım Menkul Değerler A.Ş. compie cù successu. Vulemu ringrazià tutti i nostri investitori chì anu dimustratu un grande interessu in a dumanda, a fiducia è l'interessu in l'emissione di bonu. Inseme à tutti questi, KARDEMİR cuntinueghja u so viaghju di eccellenza cù passi determinati. À u 24u Cungressu di a Qualità, chì hè u più grande cungressu di gestione in Europa, urganizatu da l'Associazione Turca di Qualità (KALDER) cù u tema principale di "Sustaining Excellence", a nostra cumpagnia hè stata premiata u "Certificatu di Competenza in Eccellenza 4 Star". Cum'è Kardemir, u nostru scopu hè di portà a 5a stella à a nostra cumpagnia. KARDEMİR cuntinueghja à marchjà cun fiducia nantu à a strada chì hà tracciatu cù a determinazione di ghjunghje à tutti i so scopi in una volta. In questu sensu, vulemu dichjarà una volta di più chì avemu fiducia è fieru di l'impiegati di Kardemir à tutti i livelli. Cridemu fermamente chì avemu da sperimentà cose assai megliu, inseme è in manu, in questa strada chì avemu principiatu, è chì l'abilità attuale di Kardemir è a determinazione di superà e difficultà cuntribuiscenu assai à u nostru scopu di ghjunghje à a perfezione. Serà a nostra priurità di riduce i costi in tutti i nostri prucessi, per identificà e zone chì sò aperte à migliurà è per passà rapidamente. Da un puntu di vista ecunomicu, e nostre prossime attività è misure di rivisione è di migliione includeranu definitivamente i nostri sforzi per riduce i nostri costi è incuragisce a crescita di a produtividade. KARDEMİR continuerà sempre à esse una urganizazione innovativa chì produce è serve à i standard mundiali, si preoccupa di l'investimentu in tecnulugia è u nostru populu, crede in u travagliu in squadra, è cuntinueghja à cultivà è pruduce ".
L'Assemblea Generale Ordinaria hà poi cuntinuatu cum'è chjusu à a stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*