Novu Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın Cuminciò à travaglià

İsa Apaydın
İsa Apaydın

Novu Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın Cuminciatu à u travagliu: Numinatu per procura à a Direzzione Generale di TCDD İsa Apaydın Pigliò u postu da Ömer Yıldız cù a cerimonia di trasmissioni tenuta à l'edificiu di a sede u 14.04.2016.

Facendu un brevi discorsu à a ceremonia di consegna, Ömer Yıldız hà dettu; "Hè statu veramente un onore è un piacè per mè di travaglià cù i ferroviari. Sò tantu felice di scuntràvi tutti. Forse ùn puderebbe tuccà à ognunu di voi unu à unu, ma u mo core batte cun voi è batterà cun voi da avà. disse.

stella; Hà spressu chì ogni fine hè un novu principiu è hà dichjaratu chì stu cambiamentu di u duvere hè un cambiamentu di bandiera.

Sottulineendu chì TCDD hè una urganizazione arradicata di 160 anni, Yıldız hà enfatizatu chì l'istituzione hè prevista per ottene parechje cose in u futuru cum'è in u passatu, è hà dettu chì questi scopi ponu esse ottenuti da u travagliu in squadra, micca cù l'sforzi di una sola persona, è disse: "Se sta nave float, tutti float", "tutti avemu da fà u nostru travagliu bè È hè assai impurtante per questa istituzione per fà u so travagliu, è crede". tu riesciri." aghjunse.

stella; Hà felicitatu u Direttore Generale di TCDD Apaydın, hà desideratu facilità è successu, è hà dettu addiu à i ferroviari.

Parlendu à a ceremonia, u Diputatu General Manager di TCDD İsa Apaydın Hà ringraziatu Yıldız per i servizii chì hà furnitu à l'istituzione è hà spressu a so felicità di vultà in l'istituzione dopu una breve pausa in a so carriera in TCDD.

In riferimentu à i grandi investimenti ferroviari chì u nostru paese hà fattu in l'ultimi anni è i nostri scopi futuri, Apaydın hà dettu; "Vogliu sprime a mo gratitudine à tutti, à partesi da u nostru persunale di stazione in cima di a muntagna, à u nostru persunale à tutti i livelli chì travaglia in a Direzzione Regiunale è a Direzzione Generale, chì hà purtatu à spalla stu successu in i ferrovii, chì avemu. vede cum'è un duvere sublime ". disse.

Apaydın; "Avemu assai travagliu da fà cù u vostru sustegnu è a cooperazione. Cum'è in u passatu, aspittendu u vostru sustegnu è u vostru sforzu in u nostru travagliu da avà. ", aghjunse.

I ferroviari anu salutatu Ömer Yıldız cun applausi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*