Richiesta di cunnessione à a Ferrovia di Batumi da Turchia

Richiesta di cunnessione à a Ferrovia di Batumi da Turchia: U presidente di l'Associazione Orientale di l'Esportatori di u Mari Neru (DKİB), Ahmet Hamdi Gürdoğan, hà dettu chì a Georgia, chì hè statu decisu di esse custruitu in u scopu di l'Accordu di Liberu Cummerciu firmatu da u guvernu georgianu cù u guvernu cinese. , è chì deve esse cumpletu in 3 anni è traspurtatu 100 milioni di tunnellate di carichi annu.Ellu hà dichjaratu chì u portu di Anaklia hè destinatu à esse un terminale di trasportu di carichi impurtanti trà a Cina è l'Europa.

In a so dichjarazione scritta, Gürdoğan hà dichjaratu chì a regione di u Caucasu Sud hè situata à l'intersezzione di e rotte di u cummerciu mundiale, è chì a Georgia, cum'è un paese di transitu, hà custruitu a so ecunumia grazia à u sviluppu continuu di a so infrastruttura di trasportu è l'integrazione cù i corridori di trasportu. passendu per l'Europa.

Nutendu chì cù u sustegnu attivu di l'Unione Europea, a Georgia hà ghjucatu un rolu in a realizazione di u prughjettu TRACECA (Corridor di Trasportu Europa-Caucasu-Asia) da u principiu, Gürdoğan hà dettu: "In questu paese, induve una grande impurtanza hè assai impurtante. hè datu à l'attività infrastrutturali è di riabilitazione, a maiò parte di a carica hè trasportata da u sistema ferroviariu di u paese U prughjettu per aumentà a capacità di e ferrovie georgiane cuntinueghja attivamente, è l'investimenti infrastrutturali cum'è a riabilitazione di a flotta di vagoni, a custruzzione di novi ponti ferroviari. è l'aghjunzione di rails supplementari in e zone cù trafficu pesante cuntinueghja sempre più.

Gürdoğan hà enfatizatu chì u Portu Anaklia di Georgia, chì hè statu decisu di esse custruitu in u scopu di l'Accordu di Liberu Cummerciu firmatu da u guvernu georgianu cù u guvernu cinese è chì hè previstu per esse cumpletu in 3 anni è trasportatu 100 milioni di tunnellate di carichi annu, hè destinatu. per diventà un impurtante terminal di trasportu di carichi trà Cina è Europa. Gurdogan hà dettu:

"Attualmente, ci sò porti marittimi di Batumi è Poti è terminali marittimi Supsa è Kulevi in ​​Georgia, è cù u cumpletu di u portu di Anaklia in Georgia, u numeru di porti marittimi in u paese cresce à 5. U Prughjettu Portu di Anaklia Deep Sea, chì l'offerta hè stata finita l'8 di ferraghju 2016, è a custruzzione di u Consorziu di Sviluppu Anaklia, TBC Holding è Conti International US, hè stata premiata u titulu di u prughjettu strategicu d'investimentu di l'annu in un foru. tenuta in Washington. Sta linea, chì serà creata in u risultatu di u prughjettu sustinutu da l'Unione Europea, serà a linea più impurtante chì cunnessa l'Europa è e Republici di l'Asia Centrale per via di u Mari Neru, è ancu avè una impurtanza strategica in quantu à rinvivisce a Grande Strada di Seta. .

Rimarchendu chì u Portu di Anaklia hà u scopu di rivitalizza u Caucasu è l'Asia Centrale aprendu rotte cummerciale per i paesi vicini è circundanti di Georgia, cum'è Armenia, Azerbaijan, Kazakistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kirghizistan è Tadjikistan, chì ùn anu micca sboccu à u mare. Risultatu, u portu di Anaklia cù una capacità di carica di 100 milioni di tunnillati purterà u putenziale ecunomicu di Georgia à u mondu cù e so cunnessione ferroviaria, cuntribuisce à l'impieghi, rinfurzà a manu di Georgia in l'arena internaziunale, è trasporta merchenzie è servizii trà u Far East, u Caucasu. è i paesi europei in modu affidabile. Hè previstu chì serà u puntu focu ".

Desire d'investisce in i porti

Gürdoğan hà dichjaratu chì u Portu di Trabzon, chì avia un vantaghju significativu prima di u 1990 in quantu à u trasportu di transitu è ​​hè stata utilizata in u trasportu di transitu à i paesi di u Mediu Oriente per via di questa situazione, hà persu a so pusizioni vantaghju per a mancanza di cunnessione ferroviaria, è hà cuntinuatu cusì. :

"In questu cuntestu, mentre chì tali grandi prughjetti sò implementati in una geografia chì hè solu 150 chilometri da e nostre fruntiere, u nostru paese deve esse prestu à investisce in i porti per chì a regione pò diventà una basa impurtante di cummerciu internaziunale è logistica apprufittannu. di l'opportunità furnite da a so situazione geostrategica. In questu cuntestu, hè necessariu di determinà accuratamente a pusizioni cumpetitiva in u settore, à u livellu regiunale è glubale, per custruisce novi porti è fà investimenti di capacità supplementari in i porti esistenti. In più di l'unità culturale è storica cumuna cù u nostru paese, i Republici Turchi è i paesi di l'Asia Centrale, chì anu a più grande risorse d'energia sotterranea è di superficia è di materia prima, sò trà i mercati strategichi chì deve esse datu impurtanza per via di a so vicinanza geografica. u nostru paese. Enfatizendu u sviluppu di e nostre relazioni cummirciali cù e Repubbliche Turche è i paesi di l'Asia Centrale, hè di grande impurtanza per l'avvene di stabilisce accordi è esigenze infrastrutturali chì permettenu a rimuzione di ostaculi à u cummerciu u più prestu pussibule.

Cunsiderendu sta superiorità logistica è u putenziale di a Turchia è di a Regione di u Mari Neru Orientale, Gürdoğan hà sustinutu chì l'investimenti pertinenti è l'accordi legali necessarii duveranu esse fatti u più prestu pussibule per cunnette a reta ferroviaria in quistione, è hà dettu: "U nostru vicinu vicinu Georgia. , cù u prughjettu di a cooperazione ferroviaria chì hà sviluppatu, hè a ferrovia situata in Batumi, hà attivatu u potenziale di a strada ferroviaria chì furnisce u trasportu à a Republica Populari Chine nantu à a linea. Cunsiderendu chì serà pussibule ghjunghje à a Cina in 10 ghjorni per via di l'implementazione di u prugettu portu è di a cunnessione ferroviaria di Georgia, hè di grande impurtanza per furnisce una cunnessione à a ferrovia di Batumi da Turchia in modu chì Turchia pò uttene un sparte da u putenziale chì emergerà. hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*