casu AŞTİ

Procura AŞTİ: Dopu a publicazione di l'offerta per a nova terminal d'autobus da esse fatta in Mamak in a Gazzetta Ufficiale, l'Associazione di Operatori è Agenzie di Bus Intercity di Ankara hà presentatu una demanda per "annullamentu". U presidente di l'Associazione Mustafa Tekeli hà dettu: "Mamak hè una regione induve ùn passanu micca autobus davanti. Puntu cecu in quantu à l'autobus ", disse.

A Municipalità Metropolitana hè stata à un'offerta per a nova Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ), chì hè prevista per esse spustata in Mamak. Dopu à l'annunziu di l'offerta publicatu in a Gazzetta Ufficiale, l'Associazione di Operatori è Agenzie di Bus Intercity di Ankara, chì hà presentatu un "casu di annullamentu" contr'à e decisioni di "rilocazione" prese prima in l'Assemblea Metropolitana, hà ancu dumandatu à a magistratura per l'annullamentu di l'offerta. Dichjarà chì stanu esaminendu e specificazioni di l'offerta, u presidente di l'associu, Mustafa Tekeli, hà dettu: "U cuntrattu ùn specifica micca quanti anni serà u privilegiu di u funziunamentu di a stazione di autobus per a cumpagnia chì hà vintu l'offerta. Inoltre, ùn ci hè micca idea di quale basa un prughjettu serà fattu ", disse. Parlendu à Ankara Hürriyet, Tekeli hà dettu brevemente:
"Ci sò state decisioni parlamentari precedenti in questa zona. Una di queste risoluzioni di l'Assemblea hà aumentatu u precedente da 1 à 1.3. L'altru facia cambiamenti à e note di u pianu. Avemu presentatu una demanda à a Corte Amministrativa Regiunale in quantu à l'annullamentu di questi. Ghjovi a settimana passata, a Municipalità Metropolitana hà messu in licitazione a nova zona terminale. Avemu ancu ricevutu e specificazioni di l'offerta. A specificazione ùn specifica micca quanti anni u privilegiu di u funziunamentu di l'autobus serà cuncessu à a cumpagnia chì hà vintu l'offerta. Se a cumpagnia di u cumpratore hè chjamata "per 25 anni", calcula in cunseguenza. Ùn ci hè micca cusì. Ùn ci hè micca quistione di quale tipu di prughjettu serà fattu. Avemu ancu presentatu una demanda per annullà.

U NOSTRE PRESIDENTE S'INFORMATÀ GRANDE

AŞTİ hè attualmente a megliu stazione di autobus in Turchia in termini di locu, operazione è satisfaczione di i clienti. U nostru sindaco, u sgiò Gökçek, in i so discorsi, dice chì "a capacità di AŞTİ ùn hè micca abbastanza", ma ùn hè micca u casu. Presumibilmente u nostru presidente hè misinformatu. Ci sò 200 cumpagnie in AŞTİ. Mille 400 autobus entranu è partenu ogni ghjornu. Ùn hà micca righjuntu u limitu di capacità. Hè assai bonu chì hà una cunnessione Ankaray è si trova à l'intersezzione di Konya Road è Eskişehir Road. Inoltre, una stazione di treni d'alta velocità (YHT) hè stata custruita in Tandoğan. Avemu bisognu à esse vicinu à quì per ch'ellu possu cullà in u trenu chì scende da l'autobus è l'autobus scende da u trenu.

Pò esse cunnessu s'ellu ci vole à spustà

Mamak, invece, hè una regione induve ùn passanu micca autobus davanti. L'asse utilizatu da l'autobus hè a direzzione Ankara-Istanbul, Ankara-Eskişehir-İzmir. I nostri autobus vanu principalmente à punente. Quandu vene da u punente, si sparghje in a direzzione di Samsun è Konya Road. O finisce in Ankara. Questa regione (Mamak) hè un locu cecu in quantu à l'auto-base. In u nostru parè, serà megliu per i citadini se AŞTİ ferma induve hè. Se AŞTİ deve esse trasferitu, pò esse micca Mamak, ma a regione di u latu Bağlıca di Etimesgut, chì prima era pensata cum'è statu è terminal. O u Ministeru di i Trasporti hà un travagliu di u sistema ferroviariu nantu à a linea YHT di l'aeroportu. Pò esse nantu à a Pursaklar Ring Road nantu à quella linea. Averemu sia cunnessione di u sistema ferroviariu, YHT è cunnessione aeroportuale.

OFFERTA U 21 APRILE

Sicondu l'annunziu riguardanti a nova zona terminale in Mamak publicatu in a Gazzetta Ufficiale u 7 d'aprile, l'offerta serà fatta u 21 d'aprile.
Per chì l'area sia venduta in un metudu di busta sigillata è cù un prezzu in contanti, ci hè un requisitu per compie in dui anni è di custruisce strutture terminali. U valore stimatu di l'area di 99 mila 300 metri quadrati in Mamak Üreğil Mahallesi hè 59 milioni 580 mila TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*