Arrangement d'espropriazione per u Tunnel Eurasia

Arrangement d'espropriazione per u Tunnel Eurasia: I piani "Tunnel Eurasia", chì uniranu i lati anatoliani è europei di Istanbul per a 5a volta, sò stati sospesi di novu cù l'aghjunzione di l'intersezzione è di l'allargamentu di a strada chì sò stati riorganizzati da i dui lati. . In u pianu rivisu, hè statu dichjaratu chì i travaglii di l'infrastruttura anu da esse riprogettu, cunziddi chì i travaglii di l'infrastruttura sò stati risolti in i zoni induve ùn ci hè micca pruprietà privata.

U PROGETTU DI TUNNEL SIA APPROVATU IN 2011
U prughjettu, chì hà da principià da Kazlıçeşme à u latu europeu è finisce à Göztepe Junction in u latu anatolia, hè statu appruvatu in 2011 è a so fundazione hè stata pusata. U pianu hè statu rivedutu per via di l'inclusione di i travaglii realizati da i dui lati di u prugettu da tandu.

COSA HA CAMBIAT IN U PIANU
L'allargamentu di a strada è l'intersezzione di a strada Kennedy, chì hè a costa in u latu europeu, sò stati inclusi in u novu pianu. L'intersezioni nantu à una zona di 561 mila metri quadrati da Kazlıçeşme à Kumkapı sò stati riarrangati è allargati. E zone chì ùn eranu micca incluse in u pianu preparatu in u 2011, cum'è l'Area di Embankment Yenikapı è u portu di ferry İDO esistente, sò stati ancu inclusi in u pianu. Per d 'altra banda, da u latu asiaticu di u pianu, pocu hè statu cambiatu in l'area di circa 5 mila metri quadrati da u Ponte Göztepe nantu à a strada E-500 à u portu Haydarpaşa.

I ZONI SENZA PROPRIETATI PRIVATI sò PREFERITI
Per mantene i costi di espropriazione bassi, l'attenzione hè stata pagata per passà u prugettu in spazii publichi invece di spazii privati. In u rapportu preparatu per i piani, hè statu dichjaratu chì l'opere di l'infrastruttura anu da esse riprogettu in cunsiderà chì sò stati risolti in i zoni induve ùn ci hè micca pruprietà privata.

U LEVE EUROPEU DI L'EURASIA TUNNEL VENGA IN U "PATRIMONIU STORICO MONDIALE"
A parte europea di u prughjettu si trova in u Patrimoniu Storicu Mundiale di l'UNESCO, chì si trova in i zoni storichi di Istanbul. L'area chì include a "Peninsula Storica" ​​chì si estende da Kazlıçeşme à Kumkapı hè cunsiderata cum'è una zona di "situ storicu è urbanu". Inoltre, i "Land Walls", chì hè una zona di prutezzione di u primu gradu, è a "Marble Tower", induve i mura di a terra è i muri marini si scontranu, sò ancu situati in i cunfini di u prugettu.

COME SERA A PERCORATA DI U TUNNEL EURASIA ?
U "Prughjettu di attraversamentu di u tubu di l'autostrada di u Bosforu", cunnisciutu popularmente cum'è "Tunnel di l'Eurasia", attraverserà a strada in u locu Çatladikapı di a Strada costiera Florya-Sirkeci (Kennedy Caddesi) da u latu europeu, è finisce à a junzione di Göztepe. a Strada Statale di Ankara da u latu Anatolian. A durata di a parte di u prugettu, chì serà situatu sottu à u Bòsforu, serà di 14.6 chilometri, custituitu da un totale di 5.5 chilometri cù e strade chì furnisce l'ingressu à u tunnel.

PERIODU OBJECTION 30 DAYS
I piani riveduti annunziati in u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione seranu suspesi per 30 ghjorni è seranu suspesi u 21 di maghju di u 2016.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*