Piantamu Arburi Bigger Invece di l'Arburi Tagliati per a Linea Tram President Altepe

Presidente, Cusemu Arburi Bigger Invece di l'Arburi Tagliati per a Linea di Tram Altepe: U tagliu di l'arburi in a mediana cintrali di Istanbul Street per u prughjettu chì piglià u tram da a Piazza di a Cità à a Terminal hà causatu tristezza publica.
U sindaco metropolitanu Recep Altepe, invece, hà assicuratu prima à a cità in u so avvicinamentu à u prublema:
"U prughjettu di Istanbul Street hè assai impurtante. Stabbiliscemu un bellu sistema trà a piazza di a cità è a stazione di l'autobus. Ci sarà un trasportu ferroviariu ininterrottu. City Square, Beşyol, junctions Fairground sò custruiti. Cù 9 stazioni, u tram funziona cum'è una navetta ".
Dopu…
"Vulemu fà u megliu di tuttu", disse, è cuntinuò:
"Ùn piantamu più arburi, piantà grandi arburi in i parchi chì custruemu. Avemu piantatu millaie d'arburi in u Parcu Hüdavendigar, u più chjucu di quale avia 12 anni. Ci sò pini di 70 anni. Certi avemu trasfirutu da altrò, alcuni avemu compru ".
È dopu…
In quantu à l'arburi chì sò stati tagliati in Istanbul Street, hà dettu:
"Secunnu u prugettu, ci sarà una sola fila d'arburi. Nimu ùn deve preoccupari, ci purteremu l'arburi più belli. Cambiamu a strada cù l'arburi à 30-40 anni ".
Hà aghjustatu ancu:
"Se fate attenzione, l'imaghjina estiva di Bursa hè cambiata. Piantamu grandi arburi in ogni angulu, è u so numeru hè in constantemente. Attacemu ancu una grande impurtanza à i mediani cintrali, è vedemu l'arburi quì cum'è l'accessori di a cità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*