5 mila persone vanu à travaglià in bicicletta in Izmir

In İzmir, 5 mila persone vanu à travaglià in bicicletta: alcuni medichi, alcuni avvocati, alcuni accademichi, alcuni funzionari. In İzmir, circa 5 mila persone vanu à travaglià in bicicletta senza aduprà a so robba di travagliu è e valigette enormi cum'è scusa, è incuraghjenu l'usu di e bicicletta cù a cumunità chì anu stabilitu.

I membri di i gruppi di biciclette chì si riuniscenu in Izmir u weekend è a sera, anu realizatu chì dopu à un certu tempu, tutti vanu à i so posti di travagliu in bicicletta. Dopu, centinaie di persone chì anu creatu una pagina in u situ di rete suciale chjamata "Quelli chì viaghjanu in bicicletta per travaglià in İzmir" anu cuminciatu à sparte i so viaghji in bicicletta. Cume a pupularità di a pagina aumentava, l'usu di e biciclette hà ancu aumentatu è u numeru di membri di a cumunità hà righjuntu 5.

Migliaia di persone di diverse professioni, cum'è medichi, lettori, avucati, pittori è funzionari civili vanu à travaglià in bicicletta in vestiti o altri vestiti di travagliu. Parechji amanti di a bicicletta mettenu a valigetta chì usanu à u travagliu nantu à u spinu di e so bicicletta è imbarcanu in un viaghju sanu, ecologicu è ecunomicu.

"A bicicletta ùn hè micca solu un rigalu di carta di rapportu"

L'avucatu Hüseyin Tekeli, chì hè solu unu di i 5 mila persone chì vanu à travaglià in bicicletta, vene à u so uffiziu in u distrittu Alsancak di u distrittu di Konak, lascendu a so casa in Bornova in bicicletta. Tekeli, chì parcheghja a so bicicletta in una stanza di u so uffiziu, dice chì ellu usa solu a so vittura per andà à travaglià in i ghjorni assai piovosi. « Vivu in Bornova, và à u mo travagliu in Alsancak. Avemu un amicu chì vive in Alsancak è và à travaglià in Buca, avemu un amicu chì campa in Bornova è và à travaglià in Gaziemir ", disse Tekeli, aghjustendu chì a bicicletta ùn hè micca solu un rigalu per i zitelli, ma hè u modu di trasportu più mudernu, ecologicu è sanu in u mondu.

"Aghju ghjuntu prima di quelli chì vanu in vittura"

Nutendu chì a distanza trà a casa è u locu di travagliu hè di 7,5 chilometri, Tekeli hà dettu: "Qualchissia chì attraversa sta distanza cù u so veiculu in u trafficu matinu ùn pò andà à travaglià davanti à mè. Arrivu prima di quelli chì vanu in vittura. Ùn aghju micca perdita di tempu. Eserciterete per un totale di 1 ora libera à a matina è a sera per ghjornu. Beneficiate di tariffu di gas, tariffu di bigliettu, tariffu di parcheghju, etc. I guverni lucali anu ancu u travagliu necessariu per i camini di bicicletta. Attualmente, hè pussibule entre in İzmir Metro è İZBAN in bicicletta. Dispositivi di bicicletta seranu ancu installati in l'autobus. Tuttu hè accadutu in u tempu è sò solu una di queste persone. Avemu parechji amichi chì facenu più sforzu in stu travagliu chè noi.

"In u 2008 gridavanu 'Joe' daretu à noi"

Esprimendu chì l'usu di e biciclette hè aumentatu annantu à l'anni, Tekeli hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Quandu avemu montatu nantu à e nostre biciclette è mettemu i nostri caschi in u 2008, gridavanu" Joe ", "Mike" da daretu à noi. Pensavanu chì eramu stranieri, ma avà hè diventatu una cosa assai naturali. Speremu di vede chì tutte e parte di İzmir sò cuperte cù camini di bicicletta in un futuru vicinu è chì a ghjente usa assai bicicletta. Facemu u nostru trasportu in una manera sana, è ùn facemu micca dannu l'ambiente. Per ùn brusgià u carburante, beneficemu l'ambiente. Avemu ancu benefiziu economicamente. Inoltre, ghjunghjemu un aspettu adattatu fendu u nostru sportu di ogni ghjornu ".

Va nantu à a so bicicletta è insegna

Ege University Faculty of Arts and Sciences Department of Psychology Lecturer Mehmet Koyuncu và ancu à l'università in bicicletta. Koyuncu, chì prima lascia u so figliolu à a scola, poi piglia a so bicicletta da a so casa è va à l'università, aiuta ancu i so amichi chì usanu e biciclette è anu prublemi cù i pruprietarii di vitture in u trafficu. Koyuncu, chì risolve facilmente e lotte chì ponu accade in casu di un eventuale periculu d'accidentu perchè hè un psicologu, hà dettu: "U modu di cumunicazione in u trafficu hè di solitu in forma di cunflittu. Aviu avutu un amicu chì era sbagliatu in qualchì modu. Mentre facendu stu travagliu, duvemu avè un novu argumentu à i cunduttori di veiculi. Se li dite: "Puderia esse ghjustu mortu è aghju avutu tantu paura", crede mi, si congelanu. Perchè ùn sò micca preparati per questu. Sviluppà stu cumpurtamentu hè statu assai benefiziu per i nostri amichi chì utilizanu bicicletta.

"Aghju datu un esempiu per i mo studienti"

Dichjarà chì ci sò persone di tutte e professioni trà elli è ancu un amicu chì riparà e biciclette quandu e so biciclette anu bisognu di riparazione, Koyuncu hà dettu: "Semu tutti uguali è ùn avemu micca un capu. Questu hè u più bellu. U ciclismu hè in realtà un riflessu di un stile di vita. Cuminciò cum'è un hobby è più tardi diventò un strumentu chì ci hà salvatu da u trafficu di i veiculi. Tutti usemu a bicicletta micca solu perchè hè faciule, ma perchè l'amiamo. Ci sò riazzioni pusitivi quandu mi vedenu à l'università è dicenu "tu sì a persona chì hè ghjunta in bicicletta". Sò un esempiu per i mo studienti. Facciu stu travagliu per mè stessu è fà chì alimenta a mo ànima ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*