U veru timore nantu à a linea di metro Batıkent-Kızılay hè u luni

U veru timore in a linea di metro Batıkent-Kızılay hè u luni: A nova regulazione nantu à a linea di metro Batıkent-Kızılay, chì durà 2 mesi, hà iniziatu ieri. I passageri chì scendenu da u metro in Akköprü sò stati trasportati da l'autobus à a prossima stazione AKM, è malgradu esse un weekend, a corsa hà fattu a ghjente di Ankara dicerà: "Semu preoccupati per u luni".

A causa di i travaglii di cunnessione di Keçiören Metro è Batıkent Metro, chì sò stati iniziati ieri matina da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è annunziati per durà 2 mesi, a ghjente di Ankara s'hè svegliata à a prova di u metro.

I passageri chì piglianu u metro da Sincan è Batıkent sò scesi à a stazione di Akköprü è sò stati trasportati à a prossima stazione cù l'autobus EGO chì appartene à a Municipalità Metropolitana per a distanza unica. I citadini anu dettu chì ci era una grande intensità in u primu ghjornu di l'applicazione, ancu s'ellu era un weekend, è hà dettu: "Semu preoccupati per u luni".

Parechji citadini, chì ùn anu micca cunuscenza di a regulazione nantu à a linea di metro Batıkent-Kızılay, anu ricevutu informazioni da l'autorità nantu à a strada di l'autobus di trasferimentu dopu avè scenditu da u metro. I funzionari di l'EGO anu infurmatu ancu i citadini intornu à a strada parallela è a Stazione Akköprü, induve si trovanu l'autobus di trasferimentu, per tuttu u ghjornu per evità ogni vittima.

PARCHI DI NOI ARE TARDI

Un citatinu chjamatu Batuhan Alacak hà dichjaratu ch'ellu ùn era micca cunnisciutu di a nova regulazione è hà dettu: "U novu regulamentu cuntinuerà per 2 mesi, avemu bisognu di lascià prima matina per evità a perdita di tempu. Spergu chì u travagliu serà finitu prima di ciò chì era previstu. "A maiò parte di noi hè tardi à i lochi chì vulemu ghjunghje", disse.

U mo solu rimediu era un taxi

U studiente universitariu Aycan Yatar, chì hà dettu ch'ellu hà lasciatu a so casa in fretta per andà à a scola, hà dichjaratu ch'ellu era in ritardu per u so esame per via di a perdita di tempu, è hà reagitu cusì: "Aghju pigliatu u metro da Batıkent per ghjunghje à a mo scola. in Maltepe in prima ore. Sò tardi per u mo esame avà. "A mo unica opzione era un taxi, ma ùn aghju micca abbastanza soldi per quessa".

TURISTI SCUSCIATI

Un turista iranianu chjamatu Arash Hacı hà dichjaratu ch'ellu ùn pudia capisce a nova regulazione in u metro, chì usa regularmente, è hà dettu: "Ùn cunnosci micca u turcu è ùn ci sò micca signali d'avvertimentu altru ch'è u turcu intornu. Ùn pudia micca capisce perchè avemu scenditu da u metro. Aghju caminatu cù a folla è pruvatu à capisce a situazione. "In u risultatu, era tardi per ghjunghje à a mo destinazione", disse.

U nostru ghjurnalista Sedat Cenikli, chì hè ghjuntu in u metro ieri matina cù a ghjente di Ankara, descrive a nova regulazione in u Metro di Batıkent è a prova di i passageri in u primu ghjornu cusì:
"I passageri, chì pensanu chì scenderanu in Kızılay è ùn sò micca cuscenti di a nova regulazione, scendenu da u metro cù l'annunzii in a stazione. Centinaie di passageri vanu à l'area AKM à pedi, cù segni di direzzione chì dicenu "Zona di trasferimentu di l'autobus" è e direzzione di i guardiani di sicurità. I passageri imbarcanu in autobus per u trasferimentu gratuitu. L'autobus vanu à a nova strada aperta in l'area AKM è lascianu i citadini à a stazione AKM. U viaghju, chì principia cù 6 vagoni è cuntinueghja cù l'autobus, cuntinueghja cù u Metro Koru di 3 vitture, chì hè allargatu à a Stazione AKM. Quandu a congestione sperimentata per via di a mità di a capacità di trasportu hè aghjuntu à u fattu chì l'imbarcu è l'atterrissimu sò da u listessu latu, a prova di trasferimentu si trasforma in un scontru. Quelli chì riescenu à imbarcà in u Metro di Koru di 3 vagoni cuntinueghjanu u so viaghju cù l'ammucciamentu di pesci. Quelli chì ùn ponu micca cullà aspettanu a seconda metro, chì vene 5 minuti dopu.

15 MINUTI FRA AKKÖPRÜ-AKM

Per i citadini chì riescenu à piglià u primu metro, u so viaghju in una fermata trà e stazioni Akköprü-AKM dura 15 minuti, è per quelli chì anu da piglià a seconda metro, dura 22 minuti. Quandu u viaghju di cunnessione finisce à Kızılay, un annunziu hè fattu in u metro: "Cari passageri, u nostru trenu continuerà in a direzzione di Koru". "U metro, induve alcuni di i passageri scendenu à Kızılay, cuntinueghja in a direzzione di Koru."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*