Marmaray hà salvatu 130 milioni d'ore di tempu

Marmaray hà risparmiatu 130 milioni d'ore di tempu: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Yıldırım hà dettu: "Marmaray hà purtatu 130 milioni di passageri. Cunsiderendu chì circa 1 ora di tempu hè salvatu per ogni passageru, 130 milioni d'ore di tempu sò stati salvati finu à a data ". disse.

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu chì i cuntributi di Marmaray à u paese, chì hà purtatu passageri 8 volte a pupulazione di Istanbul è quasi 2 volte a pupulazione di Turchia, sò innumerevoli.

Enfatizendu chì Marmaray furnisce un risparmiu di tempu significativu à i passageri, Yıldırım hà dettu chì u prugettu hà assai effetti pusitivi, da a riduzione di gasi dannosi liberati à l'ambiente à a riduzione di u trafficu nantu à i ponti di u Bosforu.
"Salva di tempu u porcellinu"

Rimarchendu chì cù Marmaray, chì riduce u tempu di viaghju da un latu à l'altru in u Bosforu da 1 ora à 4 minuti, circa 1 ora di tempu hè salvatu per ogni viaghju, Yıldırım hà dettu:

"Marmaray hà purtatu 130 milioni di passageri. Cunsiderendu chì circa 1 ora di tempu hè salvatu per ogni passageru, 130 milioni d'ore di tempu sò stati salvati finu à a data. Stu risparmiu hè equivalente à 5,5 milioni di ghjorni o 15 75 anni. Se accettemu chì l'esperanza di vita media in u nostru paese hè di 15 anni, 200 mila anni currisponde à a vita di 200 persone. In u risultatu, Marmaray hà salvatu XNUMX vite umane finu à a data. A ghjente passava u tempu chì passanu in u trafficu felice, forse cù e so famiglie, forse travagliendu, luntanu da u stress. Questu hè unu di i più grandi successi di Marmaray. Marmaray hè un prughjettu di piggy bank chì permette di risparmià tempu.
"Ci hè una diminuzione di 9 milioni di veiculi in u trafficu di i ponti di u Bosforu"

Nutendu chì u numeru di veiculi chì utilizanu Fatih Sultan Mehmet è i Ponti di u Bosforu, chì cunnetta i lati asiatichi è europei di Istanbul, hè diminuitu significativamente dopu chì u Marmaray hà iniziatu à operare, Yıldırım hà dettu chì più di 2014 milioni di veiculi passavanu per i ponti di u Bosforu in 150, è stu numeru era intornu à 2015 milioni in 141. Hà dichjaratu chì per a prima volta, una diminuzione di 9 milioni di veiculi hè stata vistu in u trafficu di i ponti di u Bosforu.

Ricordendu chì Marmaray hà viaghji trà Kazlıçeşme è Ayrılıkçeşme, Yıldırım hà fattu a valutazione seguente:

"A linea Suburbana di Istanbul serà messa in serviziu à a fine di l'annu prossimu. Quandu sta linea hè messa in serviziu cù Gebze Halkalı traspurtarà i passageri. Inoltre, i Treni Konya è Ankara High Speed ​​​​puderanu ancu passà in Europa usendu Marmaray. A più impurtante, a Strada di Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars, chì metteremu in serviziu à a fine di l'annu, ghjunghjerà l'Europa via Marmaray è ancu attraversà u Canale di a Manica per ghjunghje à Londra. Marmaray forma ancu a spina dorsale di u corridor di trasportu di a Strada di a Seta di Ferru chì si stende da Pechino à Londra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*