Grazie da Bekiroğlu per u Trenu Veloce è Trasportu

Grazie da Bekiroğlu per u Trenu Veloce è Trasportu: U presidente provinciale di Çorum di u Partitu AK Rumi Bekiroğlu hà ringraziatu per u Trenu veloce è merci.

Bekiroğlu hà dettu: "Cumu hè cunnisciutu da u publicu in i ghjorni recenti; Ci hè statu sviluppi assai impurtanti in u Prughjettu Ferroviaria, chì hè di grande impurtanza per u futuru di a nostra cità. Ciò chì era prumessu in u 1925, hè accadutu o succederà ? Hè ghjuntu o vene ? O hè un sognu? U prughjettu di a ferrovia, chì hè pensatu per esse u stessu, hè statu clarificatu cù u nostru seguitu da u 2012. Delice - Çorum Railway Survey Project, Engineering and Consultancy Service Work, chì hè a prima parte di i 95 KM di a ferrovia, chì riguarda a nostra cità, hè stata cuntratta cù un prezzu di 4.015.540 TL da u 18 d'aprile 2016. Una volta. di novu, bona furtuna à a nostra cità.

A ferrovia, chì credemu cuntribuisce assai à l'industria, u cummerciu è u turismu di a nostra pruvincia; In più di facilità u trasportu, riducerà i costi di a nostra pruduzzione cù alti costi di trasportu, avvicinassi à e fonti di materia prima è attivà novi investimenti. Pensemu chì a custruzzione di u grande Çorum di u futuru serà più veloce cù u spiritu imprenditoriale di i nostri affari è tali investimenti di u nostru statu.

Ringraziemu u nostru Guvernu, i Diputati, u Merre è tutti quelli chì anu cuntribuitu à a lotta di a nostra cità per a ferrovia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*