Bursa Aviation in u mondu vitrina

Bursa Aviation in the World Showcase: L'aviò di marca AQUILA tedesca, acquistatu da B Plas, chì hà fattu un grande passu in a produzzione di l'aeronautica domestica cù a guida di a Municipalità Metropolitana di Bursa, apparsu à a Fiera di l'Aviazione è l'Industria Spaziale sta volta cù e so ali ricamate cù u Bandiera turca. U sindaco metropolitanu, Recep Altepe, hà visitatu u stand di AQUILA, chì hè avà una marca Bursa, à l'Aero Friedrichshafen 2016 Aerospace Industry Fair in Germania, induve Bursa hà participatu per a prima volta cum'è participante piuttostu chè un visitatore, è hà scontru cù u CEO di B Plas Mehmet. Celal Gökçen Hà ricevutu infurmazioni nantu à a fiera.

Cù i sforzi di a Municipalità Metropolitana, chì hà pioniere in u settore industriale in Bursa, chì hè a locomotiva più impurtante di l'industria turca, in turnà à tecnulugia avanzata è prudutti di designu cù un altu valore aghjuntu, è hà cugliatu i frutti di questi. sforzi cù a pruduzzione domestica di tram, Bursa hà avà una parolla in l'aviazione. A determinazione di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Recep Altepe, chì era stata in cuntattu per un bellu pezzu cù u scopu di B Plas, affiliata à a Famiglia Gökçen, una di e cumpagnie principali di l'industria di Bursa, per piglià un rolu attivu in u settore di l'aviazione. , hà datu risultati è B Plas hà acquistatu a cumpagnia di l'aviazione tedesca AQUILA. Mentre chì l'industria di Bursa hà fattu u so primu passu decisivu in u settore di l'aviazione, Bursa, chì hà participatu cum'è visitatore in fieri di l'aviazione in diverse cità di u mondu, hà avà cuminciatu à esibisce u so propiu aereo in e fiere in cui participa cum'è participante. . B Plas, chì hà apertu un stand à l'Aero Friedrichshafen 2016 Aerospace Industry Fair in Germania, hà presentatu cusì u so novu aereo cù a Bandiera Turca incisa nantu à e so ali.

BURSA HAI AUSSI UNA DIRE IN AVIAZIONE
U sindaco metropolitanu Recep Altepe, chì hà visitatu u stand di B Plas in l'Aero Friedrichshafen 36 Aerospace Industry Fair, una di e fiere più impurtanti di u settore, induve 606 cumpagnie di 2016 paesi anu participatu, hà ricevutu infurmazioni da u CEO di B Plas Mehmet Celal Gökçen nantu à a fiera. è a pruduzzione di l'aviò ricivutu infurmazioni nantu à u so travagliu. U sindaco Altepe, chì hà esaminatu attentamente l'aviò cù a Bandiera Turca incisa nantu à a so ala, hà ricurdatu chì anu cuminciatu à coglie i frutti di a so determinazione in a produzzione domestica. U sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli anu rializatu i so scopi di fà chì Bursa si distingue in u settore di l'aviazione, dopu à a produzzione lucale di tramvii è vagoni di metro, è a produzzione domestica di strutture chì producenu energia elettrica brusgiando i fanghi in impianti di trattamentu, è hà dettu: " Unu di i nostri miri più impurtanti era u settore di l'aviazione. Avemu stabilitu u dipartimentu di l'aviazione è u spaziu in u Centru di Tecnulugia di a Scienza. Avemu visitatu tutte l'istituzioni chì travaglianu in l'aviazione in Turchia è avemu vistu u travagliu in situ. Dopu avemu focu annantu à i studii à l'esteru. Avemu ghjuntu l'ultima volta à sta fiera cum'è un visitatore l'annu passatu è hà visitatu l'imprese. Quist'annu, espunemu avà i nostri aerei di marca Bursa. Avemu fattu una longa strada in pocu tempu. Cum'è Bursa, vulemu esse a cità locomotiva in a strada di i scopi 2023 stabiliti da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è u nostru guvernu. "Felici B Plas è Gökçen Family, chì anu fattu una cuntribuzione significativa à sta causa, per u so travagliu in l'industria di l'aviazione", disse.

Intantu, u sindaco Altepe hà ancu scontru cù u presidente onorariu di Gökçen Holding Memduh Gökçen, chì hè ghjuntu à u stand. sohbet hà fattu.

SUPPORTU MORALE À A PRODUZIONE DOMESTICA
L'imprese turche anu fattu a so marca à BAUMA, a più grande fiera di a custruzzione è di a machina di u mondu chì si tene in Munich, Germania. Mentre a Turchia hè diventata u favuritu di a fiera cù 146 cumpagnie dopu a Cina è l'Italia, u sindaco metropolitanu Recep Altepe ùn hà micca lasciatu l'industriali di Bursa solu in questa fiera. Visitendu i stand di l'imprese di Bursa una per una, u sindaco Altepe hà discututu di novi prughjetti di tecnulugia cù u presidente di E-Mak, Nezir Gencer. sohbet fattu. Dichjarà chì e cumpagnie chì producenu in u mondu sò l'orgogliu di Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "A produzzione domestica deve esse supportata per chì e nostre importazioni diminuiscano è e nostre esportazioni aumentenu. In questu sensu, cum'è a Municipalità Metropolitana, ci sforzemu di sustene a produzzione domestica è dirigenu i nostri industriali à tecnulugia avanzata è produzzione à altu valore aghjuntu. "Felicitu tutte e nostre cumpagnie chì si prisentanu in i mercati mundiali cù a so produzzione di qualità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*