A metropolitana di Bursa hè stata rotta, i passageri sò stati bloccati

U metro hà malfunzionatu in Bursa, i passageri eranu stranded: I passageri in u metro anu avutu un tempu duru per via di u malfunzionamentu in u mo sistema elettricu Bursaray, chì face a spedizione Emek-Arabayatağı in Bursa. Mentre chì certi passageri eranu malati, i voli di Bursaray sò tornati à a normale dopu chì l'operazione di 13 minuti hè stata risolta.

U trenu di metro di Bursaray, chì parte da a stazione di metro Emek Mahallesi Emek in u distrittu di Merkez Osmangazi, hà malfunzionatu in u tunnel trà a stazione di metro Osmangazi-Şehreküstü.

Certi passageri di u trenu, chì era custituitu di quattru vagoni, anu panicu per u calore è a mancanza d'aria. Circa 5 minuti dopu, quandu e luci di u trenu si sò spente, i passageri anu reagitu. Certi passageri chjamanu à Vatmana è dumandanu chì e porte sò aperte.

Intantu, certi citadini anu infurmatu à e squadre di polizia è e squadre mediche. Dopu chì u malfunzionamentu chì hà causatu i viaghji à fermà in Bursaray hè stata fissata, l'espedizioni tornanu à a normale. E squadre mediche sò state pronte à a fermata Şehreküstü per intervene in i passageri malati.

L'ufficiali di BURULAŞ anu annunziatu chì e spedizioni anu continuatu dopu chì u fallimentu di l'electricità durò 13 minuti.

30 ANNI CARRI DI 2ª MANU

Intantu, hè statu amparatu chì u trenu malfunzionante avia 30 anni è hè statu compru in dicembre 2014. 44 carri urdinati servenu trà Emek è Arabayatagi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*