Record ferroviari per l'EXPO

Record ferroviariu per EXPO: A municipalità metropolitana di Antalya hà custruitu 2016 chilometri di linea di u sistema ferroviariu in un cortu periodu di 8 mesi per ghjunghje à l'area EXPO 19. A linea costava 420 milioni di lire è 8 veiculi di u sistema ferroviariu costanu 100 milioni di lire.

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà battu u so propiu record cù a custruzzione di a linea di u sistema ferroviariu chì si estende da Meydan à EXPO 2016 in l'area di Antalya. In Antalya, induve 11 chilometri di linea di u sistema ferroviariu sò stati custruiti in un annu è mezu, sta volta un novu record hè statu battutu cumpiendu 8 chilometri di linea in 19 mesi. A linea di u sistema ferroviariu di a seconda tappa di 2016 chilometri, chì estende a linea Meydan-Kepez, chì hè stata introdutta da u sindaco metropolitanu Menderes Türel in u so primu mandatu, in l'area EXPO 19 Antalya in u distrittu di Aksu, hè stata cumpletata in pocu tempu. In u prugettu, chì hà custatu un totale di 420 milioni di lire, u Ministeru di i Trasporti hà furnitu a custruzzione di a linea, è a municipalità metropolitana di Antalya hà furnitu i veiculi di u sistema ferroviariu 8 per più di 100 milioni di lire.

A RETE DI TRAM A SUPERFICIE A CITTA
U prughjettu di u sistema ferroviariu di a seconda tappa parte da Meydan è cuntinueghja longu Aspendos Boulevard è finisce à a fermata EXPO 2016 Antalya. Inoltre, a strada cunnetta à l'aeroportu di Antalya cù un ramu longu di 2.4 chilometri. U sistema include un totale di 75 stazioni di qualità, ognuna lunga 15 metri. Per d 'altra banda, a Municipalità Metropolitana hà rimbursatu e maniche per unisce Antalya cù a 3ª tappa. Hè destinatu à stabilisce a fundazione di a 3a linea trà Varsak è Meltem questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*