Dui tramvii anu malfunzionatu in Gaziantep, i so passageri infuriati

Dui tramvii anu malfunzionatu in Gaziantep, è i passageri sò infuriati : In Gaziantep, u fallimentu di dui tramvii à u stessu tempu à a sera hà infuriatu i passageri. Quandu i tramvii anu malfunzionatu in Karataş, i passageri in i dui tram in u mità di a strada si sò rivoltati quandu e porte ùn eranu micca aperte da i funzionari ancu s'elli vulianu scendere.

I CITTADINI SONU FRARED

A densità duppiò quandu u tram, chì ùn hè micca andatu in Karataş per circa 8 mesi per via di a custruzzione di l'interscambio Karataş, hà cuminciatu à operare dopu à a custruzzione di a junction di u ponte. Cù u cumpletu di a traversata di u ponte, l'interessu in u tramviu cresce, è i tramvii eranu insufficienti, ancu s'ellu ci era una spidizioni ogni 5 minuti. Mentre chì ci era una stampida à e fermate, u cuntinuu rupture di i tramvii infuriava u citadinu.

ÙN APRIRANU E PORTI

Versu 18:00 di sera, u fallimentu di dui tram in u stessu locu unu dopu à l'altru in Karataş strinse i nervi di i passageri nantu à u tram digià affollatu. E discussioni di cortu-termine sò state dopu chì u cunduttore di u tram ùn hà micca apertu a porta di u tram, chì si rumpia per ragioni di sicurezza. In seguitu, una sola porta di u tram hè stata aperta da l'ufficiali è l'evacuazione di i passageri era pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*