A demolizione hè iniziata nantu à a strada di transitu di tram

A demolizione hà iniziatu nantu à a strada di u tramway: L'edifiziu di a Direzzione Pruvinciale Telecom di fronte à u Bancu Centrale hà cuminciatu à esse demolitu per piglià misure di sicurezza in u scopu di u prughjettu di u tram.

In u scopu di u prughjettu di u tram, a prima demolizione hè stata fatta à l'edificiu Türk Telekom. A demolizione, chì durà circa 5 ghjorni, finisce à 18.00 ore di sera.

FATTA PULITA
A demolizione di u vechju edifiziu di Türk Telekom, chì hè un pilastru impurtante di u prughjettu di u tram di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hà iniziatu sta mane. A cumpagnia di Bayram Temizel Construction hà intrapresu u prucessu di demolizione. In u quadru di a demolizione, mentre a Strada di Customsists in u Quartiere Kemal Paşa, di fronte à u Bancu Centrale, era chjusa à u trafficu in modu sicuru, u trafficu in a cità era chjusu à u trafficu solu durante u tempu di travagliu, quandu u trafficu in a cità era chjusu. entra in u centru di a cità da a strada di u Nordu è l'uscita per a Strada di u Nordu è D-100 chì vene da Cumhuriyet Caddesi Station. Turhan Özcan, direttore di a polizia di u trafficu di a municipalità metropolitana, è u direttore di a polizia specializata di a municipalità metropolitana, Eyüp Deveci, eranu prisenti durante u travagliu di demolizione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*