I novi tramvii di Antalya sò in arrivo (Galleria di foto)

I novi tramvii di Antalya sò in arrivo: i tramvii acquistati per a linea di estensione di u sistema ferroviariu Square-Airport-Expo di AntRay venenu in Antalya.

U primu di i 18 novi veiculi di u sistema ferroviariu acquistatu da a Municipalità Metropolitana di Antalya per operare nantu à a linea di u sistema ferroviariu Meydan-Airport-Expo, chì hè custruitu da u Ministeru di i Trasporti, serà in Antalya in pochi ghjorni.

U primu di i tram di marca Hyundai Eurotem partenu da a fabbrica in Sakarya à Antalya. U primu tramviu pruduciutu, chì ghjunghjerà in Antalya in pochi ghjorni, serà messu nantu à i rails à u centru Antray Depo in Kepez. Dopu diversi cuntrolli, u novu veiculu di tramvia principiarà a prova di a linea Meydan-Airport-Expo, a custruzzione di quale hè da esse cumpletata.

Schedule di consegna di i veiculi di u sistema ferroviariu:
Un totale di 2 Veiculi di u Sistema Ferroviariu seranu consegnati: 4 veiculi in aprile, 4 veiculi in maghju, 4 veiculi in lugliu, 4 veiculi in settembre è 18 veiculi in nuvembre.

A cumpagnia di Hyundai Eurotem hà vintu l'offerta di tram di 2015 veiculi tenuta in Aostu 18. I veiculi di u sistema ferroviariu pruduciutu da a cumpagnia sò generalmente uguali à i veiculi di u sistema ferroviariu di a so filiale Hyundai Rotem. Sta cumpagnia hè una struttura stabilita da e cumpagnie Hyundai in partenariatu cù TCDD in Turchia è pruduce veiculi di u sistema ferroviariu per diverse municipalità è istituzioni. Hyundai Eurotem produce ancu i veiculi di u sistema ferroviariu di Marmaray è Izmir Metropolitan Municipality.

Quale hè Hyundai Eurotem?
Hyundai Eurotem hè stata creata in 2006 cù a cullaburazione di Hyundai Rotem è Hyundai Corporation da Corea, è cumpagnie TCDD, TÜVASAŞ è Haco da Turchia. A cumpagnia pruduce treni d'alta velocità è tramvii è diversi veiculi ferroviari in Turchia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*