L'Iran hà da ottene un prestitu per a custruzzione di u ponte ferroviariu à a fruntiera cù l'Azerbaijan

L'Iran riceverà un prestitu per a custruzzione di un ponte ferroviariu à a fruntiera cù l'Azerbaijan: u presidente di l'Istituzione Ferroviaria di l'Azerbaijan, Javid Gurbanov, hà dettu in a so dichjarazione chì l'Iran utilizarà un prestitu per finanzià a so parte di a custruzzione di u ponte chì hà da esse. cullega e ferrovie di i dui paesi.

Gurbanov hà annunziatu chì l'Azerbyjan furnisce a so parte di a custruzzione per sè stessu.

A fundazione hè stata posta u 20 d'aprile per u ponte di ferrovia sopra u fiumu Astara, chì divide a cità di Astara à a fruntiera Iran-Azerbaijan in dui lati.

A cerimonia hè stata assistita da u Ministru di l'Ecunumia azerbaigian Şahin Mustafayev è u Ministru iranianu di Comunicazioni è Tecnologie di l'Informazione Mahmoud Vaezi, è ancu i capi di l'istituzioni ferroviarie di i dui paesi, Cavid Gurbanov è Muhsin Purseid Ağai.

A lunghizza di u ponte in acciaio-concretu serà di 82,5 metri è a so larghezza serà di 10,6 metri. A custruzzione di u ponte hè prevista per esse finita à a fine di l'annu.

U ponte farà parte di u corridore ferroviariu Nord-Sud, chì cunnessa a rete ferroviaria di l'Iran è l'Azerbaijan.

Cum'è una parte di l'accordu, u ponte sopra u fiumu Astara serà custruitu in cumunu. Inoltre, e ferrovie Gazvin-Resht è Astara (Iran)-Astara (Azerbaijan) seranu custruite simultaneamente cù u ponte.

Surghjente: tr.trend.az

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*