350 ore da Istanbul à Ankara in trenu cù una vitezza di 1,5 km

U travagliu hà cuminciatu à u prugettu, chì riducerà u tempu di viaghju trà Istanbul è Ankara in 350 ore da 1,5 km di trenu: da 4 ore à 1,5 ore.

U prughjettu ferroviariu Sincan-Çayırhan-Istanbul, chì hè statu intrapresu da TCDD, costarà un totale di 5 miliardi di dollari. A strada, chì riducerà u viaghju trà Istanbul è Ankara à 1.5 ore, serà custruitu in 3 tappe. A prima tappa hè a linea Sincan - Adapazarı. A seconda tappa hè chjamata Adapazarı-Istanbul, è a terza tappa hè chjamata Sarıyer - Başakşehir line. U rapportu EIA di a linea Adapazarı - Istanbul di 414 chilometri, chì hè chjamata a seconda tappa di a linea tutale di 2 chilometri, hè stata cumpletata.
A COSTRUZIONE SERA COMPLETA IN 5 ANNI

Sicondu u rapportu EIA preparatu, a linea chì serà cunnessa à u terzu ponte costarà circa 6 miliardi 760 milioni TL. A linea ferroviaria parterà da u distrittu di Kartepe di Kocaeli è passa per Izmit, Derince, Dilovası, Gebze, Tuzla, Pendik, Sultanbeyli, Kartal, Sancaktepe, Maltepe, Ataşehir, Ümraniye, Çekmeköy, Beykoz è ghjunghje à u 3rd Bridge, chì hè sempre in costruzione. . . U prughjettu di Adapazarı Istanbul Northern Crossing Railway coprerà 111 mila 589,12 chilometri di linea trà e pruvince è distretti di Kocaeli è Istanbul. Se a custruzzione principia, u prugettu serà finitu in 5 anni.

U PROCESSU CONTINUA PER A TERZA ETAPA

Mentre u rapportu EIA per a seconda fase di u prugettu hè cumpletu, u prughjettu è i prucessi di rapportu cuntinueghjanu per a linea chì unisce Sarıyer è Başakşehir, chì hè a 3a fase. Sta linea serà di circa 40 chilometri. Quandu tuttu u prugettu hè finitu, u viaghju in trenu trà Istanbul è Ankara serà ridutta à 1.5 ore. U viaghju dura più di 533 ore nantu à a linea di trenu d'alta velocità Pendik-Ankara di 4 chilometri, chì hè attualmente in opera. A nova linea di treni chì unisce Ankara è Istanbul serà custruita in duie direzzione. A nova linea, pensata cum'è un trenu d'alta velocità, puderà ghjunghje à una vitezza di 350 chilometri à l'ora. Nant'à a linea chì hè attualmente in serviziu, i treni ponu ghjunghje à una vitezza massima di 250 chilometri à l'ora.
A NOVA RUTA DI U PROGETTU

U prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì si stende versu a valle di Mudurnu via Ayaş, Çayırhan, Esenboğa Airport, Çayırhan, si estenderà da u nordu di Adapazarı à Kocaeli è Istanbul. U trenu d'alta velocità, chì seguitarà a strada di l'Autostrada di Marmara di u Nordu da Kocaeli, attraverserà u Bosforu utilizendu u sistema ferroviariu nantu à u 3u Ponte. L'ultima tappa di u Trenu High Speed ​​​​, chì passerà per Arnavutköy, Terzu Aeroportu, Başakşehir, distretti Küçükçekmece. Halkalı serà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*