U Ministru Binali Yıldırım hà annunziatu l'ultimu statutu di i prughjetti

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Cù u ponte di attraversamentu di u Golfu di Izmit, u viaghju di 4 ore serà ridutta à 4 minuti: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì anu spesu una media di 10 miliardi di lire annu in autostrade in l'ultimi 15.5 anni è hà dettu: "Solu nantu à e strade divise, u risparmiu di tempu è carburante in un annu superava i 16 miliardi di lire. Dunque, più di ciò chì era spesu hè statu rimbursatu. "Cù a traversata di u Golfu Izmit, u viaghju chì dura 4 ore intornu à u Golfu serà ridutta à 4 minuti".

U Ministeru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione compie i prughjetti chì hà iniziatu in u passatu, unu à unu. Pocu dopu chì l'ultimu bastione di u 3u ponte hè statu piazzatu in u locu, l'ultimu bastione di u Ponte di Traversu di u Golfu di Izmit hè statu postu u 21 d'aprile. U Ministru Binali Yıldırım hà dichjaratu chì e rotte di trasportu custruite finu à avà anu fattu cuntributi significativi à u paese in quantu à u risparmiu di tempu è di carburante, è hà dettu: "U risparmiu di tempu è di carburante nantu à e strade divise in solu un annu hà superatu 16 miliardi di lire. Una media di 10 miliardi di lire hè stata spesa annu annantu à l'autostrade in l'ultimi 15.5 anni, è più di ciò chì hè stata spesa in autostrade hè stata rimbursata. "Cù a traversata di u Golfu Izmit, u viaghju di 4 ore intornu à u Golfu serà ridutta à 4 minuti", disse. In quantu à i 7 prughjetti giganti attualmente in corso di u Ministeru, u Ministru Yıldırım hà dettu:

Hè diventatu un magazzinu di u travagliu

"Una parte significativa di i prughjetti in custruzzione in u campu di u trasportu in Turchia sò trà i più grandi prughjetti in u mondu. 3rd Airport, Yavuz Sultan Selim Bridge, Istanbul-Izmir Highway è Gulf Crossing Bridge, Tunnel Eurasia, Istanbul Gebze Halkalı In più di i benefici ecunomichi è suciali chì i prughjetti di Linee Suburbani, Tunnel Ovit è Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars furnisceranu quandu sò finiti, daranu ancu cuntributi significativi à a regione è à l'ecunumia di u paese mentre a so custruzzione cuntinueghja. Questi prughjetti sò literalmente depositi di u travagliu. Cunsiderendu l'analisi di l'impattu ecunomicu di 7 prughjetti giganti, a so cuntribuzione hè di circa 8.6 miliardi di lire annu. U numeru tutale di l'impiegati in questi prughjetti, da i travagliadori à u persunale di l'uffiziu è l'ingegneri, hè di 65 mila 500 persone. Una parte significativa di quelli impiegati sò travagliadori qualificati è persunale di l'uffiziu. Inoltre, 2 di elli sò ingegneri. Se avemu cunsideratu a famiglia media di 112, furnisce pane è mantra à 4 mila persone. Queste figuri mostranu solu u valore ecunomicu è l'impieghi chì furniscenu mentre a so custruzzione hè in corso. Quandu sti prughjetti sò messi in serviziu, a cuntribuzione ecunomica è l'impieghi chì furnisceranu serà assai più altu. Solu quandu u 262rd Aeroportu hè messu in serviziu, furnisce impieghi à 3 mila persone.

HA UNA GRANDE CONTRIBUZIONE À A REGIONE

In i prughjetti giganti in custruzzione, l'articuli di spesa, cum'è i salarii di l'impiegati, l'alimentariu, i spesi di vestiti, l'equipaggiu è i bisogni di materiale anu un postu impurtante. A maiò parte di sti bisogni sò rispunsevuli da i cummercianti lucali. L'impiegati campanu in e zone vicine induve a custruzzione cuntinua è passanu i so salarii in quella zona. Passi impurtanti sò stati fatti in u trasportu è a cumunicazione in l'ultimi 13 anni. Un investimentu di 253.3 miliardi di lire hè statu fattu. Per ùn dannà a natura è i texturizati storichi, ùn pigliamu micca in contu a perdita di tempu è di soldi è strive à prutezzione di sti textures. Avemu custruitu 3 viaducts nantu à a strada trà l'Atatürk Airport, 3rd Airport, 37rd Bridge è Izmit Bay Crossing in Istanbul, cù a preoccupazione di prutezzione ambientale è storica.

ULTIMA SITUAZIONE IN 7 GIANT PROJECTS

TERCER AEROPORTU

A prima fase serà cumpletata in 2018

In a TENDER, u Gruppu Joint Venture Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon hà fattu l'offerta più alta per l'affittu di 25 anni cù 22 miliardi 152 milioni d'euros più IVA. Cum'è un prughjettu chì u costu tutale d'investimentu è a tarifa annuale di affittu supera i 33 miliardi d'euros, hè ancu u più grande prughjettu mai custruitu in Turchia. Quandu a so custruzzione hè finita, serà u più grande aeroportu di u mondu è un centru di trasferimentu impurtante chì serve i paesi di a regione. Avarà un redditu annuale di affittu di 1.1 miliardi d'euros è un terminal di 200 milioni di metri quadrati induve più di 1.5 aerei ponu accoglie i passageri à u stessu tempu. A prima fase serà finita è messa in serviziu in 2018.
* Numaru tutale di impiegati cumpresi i subcontraenti: 13.000
* Prugressu fisicu: 14 per centu
* Investimentu fattu finu à a data: 1.5 Euro (5 miliardi di lire).
* Impiegazione diretta quandu u prugettu hè cumplettamente cumpletu: 209.525 persone
* Cuntribuzione à u PNB : 4.52 per centu
* Numero di passageri: 100.000 XNUMX milioni

PONTE YAVUZ SULTAN SELİM

U ponte di 10 corsie hè vicinu à a fine

Yavuz Sultan Selim Bridge scenderà in a storia di l'ingegneria mundiale cù e so parechje caratteristiche in termini di tecniche, materiali è sistemi di trasportu utilizati. U sistema di trasportatore hè statu cuncepitu cum'è un "ponte ibridu", una cumminazione di un ponte di sospensione è un ponte di cable-strallato inclinatu in tensione. Havi un totale di 4 corsie, cumprese 2 corsie d'autostrada in a direzzione di andata è ghjunta è 10 corsie ferroviarie in u mezu. A larghezza di u ponte hè 59 metri. Questu porta u titulu di u più largu ponte di sospensione in u mondu. L'altezza di a torre hè 322 metri è sta figura hè un record mundiale. U so span hè 1408 metri è a so lunghezza tutale hè 2 mila 164 metri, è cù sta funzione vincerà u tìtulu di "u ponte di sospensione più longu di u mondu cù un sistema ferroviariu".
* Costu d'investimentu: 2.5 miliardi di dollari.
* Impiegazione: 6 mila persone
* Cuntribuzione ecunomica annuale di a custruzzione à a regione: 1.75 miliardi TL

AUTOSTRADA ISTANBUL-IZMIR

L'ultimu reduttu era u 21 d'aprile

Izmit Bay Crossing Bridge, chì hè in custruzzione in u prughjettu di l'Autostrada ISTANBUL-Izmir, serà classificatu 4th in u mondu trà i più grandi ponti di sospensione mid-span. U ponte, chì u so ultimu bastione serà piazzatu cù una cerimonia chì si terrà u 21 d'aprile, serà messu in serviziu in maghju. U viaghju di 4 ore intornu à a baia serà ridutta à 4 minuti cù u ponte.
* Costu di u prugettu Izmit Gulf Crossing: 6.3 miliardi di dollari.
* Impiegazione tutale : 7 mila 918 persone
* Totale annuale di i salarii di l'impiegati, e spese di l'equipaggiu è e spese di fabricazione: 375 milioni di TL.

ISTANBUL GEBZE HALKALI SUMMARY LINES

Serà messu in serviziu in 2018

U PROGETTU hè previstu per esse cumpletu è messu in serviziu dopu à dui anni.
* Costu: 1.042 miliardi d'euros.
* Impiegazione Totale : 829 persone
* Cuntribuzione ecunomica annuale di u prugettu à a regione: 500 milioni di TL

Prughjettu EURASIA TUBE PASS

U countdown hè cuminciatu

U Prughjettu Eurasia Tube Crossing, u gemellu di MARMARAY, serà u tunnel sottumarinu più prufondu in u mondu. Serà messu in serviziu à a fine di u 2016.
* Lunghezza tutale 14.6 km
* Lunghezza di u sottumarinu: 3.4 km
* Impiegazione tutale: 1800 persone
* Cuntribuzione economica annuale à a regione: 560 milioni di TL
* Risparmio di tempu: 52.000.000 ore / annu
* Risparmio di carburante: 160.000.000 TL / annu (38 milioni di litri di carburante)
* Cuntribuzione Ambientale: 82.000 XNUMX tunnellate di riduzzione di emissioni
* Entrate statali: In u prugettu, circa 100 milioni di TL ingaghjamenti statali seranu furniti annu per sparte i rivenuti da i pedaghji di i veiculi.

FERROVIARIA BAKU-TIFLIS-KARS

Serà u terzu prughjettu più grande

Serà u terzu prughjettu più grande realizatu da tutti i trè paesi dopu à i prughjetti BAKU-Tbilisi-Ceyhan è Baku-Tbilisi-Erzurum. Quandu u prughjettu di u Bosphorus Tube Crossing (Marmaray) è u prughjettu di a Ferrovia BTK sò finiti, una parte significativa di a carica chì pò esse trasportata in grandi volumi da l'Asia à l'Europa è da l'Europa à l'Asia resterà in Turchia. Türkiye hà da pudè generà miliardi di dollari di ingressu di trasportu à longu andà. Quandu a linea hè messu in opera, serà capace di portà 1 milione di passageri è 6.5 milioni di tunnellate di carica. In u 2034, hè stimatu chì a capacità di trasportu di 3 milioni di passageri è 17 milioni di carichi seranu ghjunti nantu à a linea di prughjettu.
* Impiegazione tutale : 8 mila 237 persone
* Cuntribuzione ecunomica di u prugettu finu à a data: 988 milioni di TL

PASSU MONTAGNA OVIT

Riunirà Rize è Erzurum

U Passaghju di a Montagna Ovit, situatu in u locu İkizdere-İspir di l'autostrada trà RIZE è Erzurum, hè passatu per u tunnel di l'autostrada. Hè custruitu cum'è un tubu doppiu. A so lunghezza serà di 14.7 chilometri. Quandu hà finitu, serà u tunnel più longu di Turchia è u sicondu tunnel più longu di u mondu.
* Costu tutale: 719 milioni di TL
* Impiegazione : 600 persone
* Cuntribuzione economica annuale à a regione: 60 milioni di TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*