Reunione di u Cunsigliu di Coordinazione Logistica

Reunione di u Cunsigliu di Coordinazione Logistica: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dichjaratu chì u settore logisticu agirà cum'è una leva in u sviluppu di a Turchia è hà dettu: "U nostru Ministeru attribuisce una grande impurtanza à l'integrazione perchè hè rispunsevule per tutti i modi di trasportu ligati à l'autostrada. , ferrovia, porti, marittimi è aviazione.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì u settore logisticu agirà cum'è una leva in u sviluppu di Turchia è hà dettu: "U nostru Ministeru attribuisce una grande impurtanza à l'integrazione perchè hè rispunsevule per tutti i modi di trasportu ligati à l'autostrada, a ferrovia, i porti. marittima è aviazione. "U prossimu passu dopu à sta integrazione hè u stabilimentu di l'infrastruttura di u sistema logisticu". disse.

In u so discorsu à u Cunsigliu di Coordinazione di Logistica, chì a prima riunione hè stata tenuta à u Ministeru, Yıldırım hà ricurdatu chì unu di i scopi di u guvernu hè u Pianu d'Azzione di u Trasportu à u Programma di Trasfurmazione di a Logistica, è hà nutatu chì a logistica hè un campu interdisciplinariu è chì u Ministeru di i Trasporti. , Affari Marittimi è Comunicazioni hè rispunsevule per a coordinazione in questu cuntestu.

U Ministru Yıldırım hà dettu chì a logistica ùn significa micca trasportu è trasportu simplice, ma hè una zona induve sò furniti servizii integrati à valore aghjuntu, cumprese settori cum'è a ricerca, a produzzione è u sdoganamentu.

Dichjarà chì a logistica hè un novu campu chì aumenta a competitività di i paesi è furnisce un vantaghju comparativu in a cumpetizione, Yıldırım hà dettu:

"Questu hè statu fattu sporadicamente per qualchì tempu. Ci sò studii Logistics Central Board iniziati da TCDD. U settore privatu hè ancu impegnatu in studii simili. In l'ultimi anni, u nostru Ministeru attribuisce una grande impurtanza à l'integrazione, postu chì hè rispunsevuli di tutti i modi di trasportu ligati à strada, ferrovia, porti, marittimi è aviazione. U passu prossimu dopu à sta integrazione hè a creazione di l'infrastruttura di u sistema logisticu. In altre parolle, sviluppà un sistema chì funziunà bè trà i centri di produzzione è di esportazione.

Yıldırım hà dichjaratu chì u settore logisticu agirà cum'è una leva in u sviluppu di a Turchia è hà dettu chì hè impurtante per i Ministeri chì sò direttamente o indirettamente ligati à stu campu di coordinà u sistema logisticu in u megliu modu pussibule.

Dichjarà chì a logistica servirà à migliurà a cumpetenza è a cumpetitività ecunomica di Turchia, Yıldırım hà dettu: "I porti ùn anu più da esse nantu à e coste, qualchì volta ùn hè micca pussibule. Questu serà ancu un fattore impurtante in a pianificazione di e nostre coste. Ùn ci hè nunda di custruisce un portu induve vulemu. "U centru logisticu da esse stabilitu in u sfondate di u locu induve custruiremu u portu sia riducerà i costi di trasportu è aumenterà a quantità di l'espurtazioni furnitendu ferrovia, strada è, se ne necessariu, cunnessione aeree". disse.

Dopu à u discorsu di u Ministru Yıldırım, a riunione cuntinuò chjusa à a stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*