TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ ùn deve micca definitivamente unisce

tudemsas tunomsas è tuvasas ùn deve micca definitivamente unisce
tudemsas tunomsas è tuvasas ùn deve micca definitivamente unisce

Ricordendu chì TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ sò previsti per esse riuniti sottu un tettu in a decisione chì cuntene u prugramma annuale di a Presidenza per 2019, u presidente di u Trasportu Turcu-Sen Nurullah Albayrak hà dettu chì e trè filiali ùn devenu esse unificate è hà dettu: Vulemu. per cuntribuisce à l'ecunumia turca aumentendu

U presidente di u Trasportu Turcu-Sen Nurullah Albayrak hà fattu avvirtimenti impurtanti sustendu e rivendicazioni chì TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ si riuniscenu sottu à un tettu.

U presidente Albayrak, chì hà dichjaratu chì a decisione presidenziale chì cuntene u prugramma annuale per u 27.10.2018, numerata 30578, hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale datata 256 è numerata 2019, hà dettu in a decisione publicata, "TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ è TÜVASAŞ, chì sò subsidiarii di a Direzzione Generale di Ferrovie Turchi di Statu (TCDD); Hà ricurdatu chì u settore ferroviariu serà ristrutturatu per risponde à l'aspettattivi di u mercatu in u risultatu di e regule legale.

Nutendu chì e trè filiali sò di grande valore per u paese, u presidente Albayrak hà dettu: "TÜVASAŞ produce treni naziunali in Sakarya oghje. À u listessu tempu, pruduce sia i nostri setti cunvinziunali è di viaghju. TÜLOMSAŞ si trova qui: Eskişehir. Hè impegnatu in u travagliu di mantenimentu, riparazione è assemblea di locomotive. Produce ancu carri di merci. Per d 'altra banda, TÜDEMSAŞ produce ogni tipu di vagoni di merci aperti è chjusi in Sivas. Sottulineu chì pruduce u vagone di merci di megliu qualità in u mondu. In verità, TÜDEMSAŞ hè a nostra fonte di orgogliu. Sia TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜDEMSAŞ sò trè fratelli, un trivet. Tutti i trè si cumplementanu. In u prugramma di 100 ghjorni l'annu passatu, ci era un tema nantu à a riunione di sti trè urganisazione sottu un tettu. Di sicuru, quelli chì anu dimustratu a sensibilità più impurtante nantu à questu eranu u sgiò Ahmet Özyürek, Membru di u Partitu di u Movimentu Naziunalistu, Sivas Deputy. Hà manifestatu e so preoccupazioni in a dichjarazione di stampa chì hà fattu in u Parlamentu annantu à questu tema. Trasmettu u mo ringraziu à u nostru avvucatu attraversu voi. Hà fattu un comunicatu di stampa per chjarificà stu prublema. E trè direzzione si riuniscenu sottu à un tettu è diventeranu una sola direzzione generale, o cuntinueghjanu e direzzione generale ? Chì serà a so capacità ? Hà travagliatu per chjarificà stu prublema. Li ringraziu di novu per a so sensibilità ".

"PRODUCIAmu VAGONI DI QUALITÀ"

U Vicepresidente Albayrak hà cuntinuatu u so discorsu cù e seguenti dichjarazioni: "Vulemu chì e nostre trè filiali cuntribuiscini à l'ecunumia turca aumentendu u so dinamisimu, u voluminu di l'affari è l'impieghi in u listessu modu. Oghje, hè impurtante chì i nostri setti naziunali, è ancu a produzzione di locomotive, è da l'altra banda, tutti i nostri vagoni di merci sò XNUMX% domestici è naziunali. Hè impurtante chì avemu da fà cù i nostri bè, sottu à a dirigenza di i travagliadori turchi, tecnichi turchi, ingegneri turchi. Esporremu à l'esteru. A dicu sinceramente: oghje pruduciamu i carri di megliu qualità in u mondu. Hè per quessa chì sò fieru. Questu hè u grande successu di u populu turcu. I Turchi sò intelligenti. Producemu vagoni veramente d'alta qualità. Tutte e trè istituzioni sò assai impurtanti per noi ".

U VIAGGIU CONFORTU hè menu

In riferimentu à u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas (YHT), u presidente Albayrak hà dettu: "U trenu d'alta velocità hè unu di i veiculi di trasportu più preferiti è più sicuri in u mondu in termini di cunfortu, ecunumia è tempu. Questu hè un fattu impurtante. U nostru presidente hà datu l'ordine, i travaglii di u trenu à alta velocità cuntinueghjanu rapidamente. Avemu ricevutu una prumessa da u nostru presidente in u so discorsu in Sivas chì a festa di Ramadan finisci. À questu puntu, vogliu ringrazià i funzionari di a Ferrovia è u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan, chì anu fattu assai sforzu in questu. Anu travagliendu prestu seguitu l'istruzzioni di u nostru presidente. Credu chì ghjunghjerà cù a festa di Ramadan. U nostru populu ghjunghjerà un viaghju còmode ", disse.

U DEPUT OZYÜREK PORTA À L'AGENDA

U deputatu di u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu (MHP) Sivas Ahmet Özyürek, chì hà tenutu una cunferenza di stampa in u Parlamentu in i ghjorni passati, hà ricurdatu chì TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ eranu previsti per esse riuniti sottu un tettu in a decisione chì cuntene u prugramma annuale di a Presidenza di 2019, è hà dettu: "In a decisione publicata, a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia Hè previstu chì TÜLOMSAŞ Eskişehir, TÜVASAŞ Sakarya è TÜDEMSAŞ Sivas, chì sò e so filiali, seranu riuniti sottu un unicu tettu. Hè impurtante per u settore ferroviariu di u nostru paese per risponde à l'aspettattivi di u mercatu è per sviluppà a capacità di produzzione domestica. Tuttavia, sta fusione hà da disturbà l'attività di sviluppu di e cità stesse. Perchè TÜDEMSAŞ, situatu in Sivas, impiega più di 1400 impiegati è custituitu da 3 fabbriche, 1 direzione generale è 10 dipartimenti. TÜDEMSAŞ cuntribuisce à l'ecunumia di u paese cù a so qualità è a so produzzione di carri ecunomichi seguendu a tecnulugia di sviluppu à i standard mundiali in quantu à a so missione è a so impurtanza. In questu sensu, riunite TÜDEMSAŞ cù altre filiali sottu un unicu tettu è cambià a so struttura aprirà a strada per l'istituzione chì hà digià a qualificazione di a direzzione generale per esse privata di sta qualificazione. D’altronde, i nostri lucali, chì campanu da quì, seranu in una situazione difficiuli è u prublema di u disimpiegu cresce à ogni tempu chì passa. Hè un fattu chì TÜDEMSAŞ pò esiste solu è cuntribuisce à l'ecunumia di u nostru paese è di Sivas. Per quessa, TÜDEMSAŞ deve esse abbracciatu, l'investimenti necessarii deve esse fatti, a capacità di produzzione domestica deve esse aumentata aumentendu u voluminu di l'affari, è serà un elementu impurtante per u futuru di Sivas per fà una urganizazione chì hà una parolla. in u so propiu mercatu. (Will/ Battaglione Fatih)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*