Dui lati cunverguvanu in u ponte di a Baia di Izmit

A stallazione di tutti i ponti nantu à u Ponte Sospesu di Izmit Bay hè stata cumpletata è i dui lati di a baia sò stati uniti. Mentre u presidente Recep Tayyip Erdoğan hè previstu di assistisce à a ceremonia chì si terrà ghjovi, u ponte di 2 metri di lunghezza serà apertu à i trasporti in maghju.

A stallazione di ponti di ponte nantu à u Ponte Sospesu di Izmit Bay, chì custituisce a parte più impurtante di u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-Izmir di 433 chilometri, hè stata cumpletata. Mentre a stallazione di 35 ponti cù una larghezza di 93 metri è 113 centimetri hè stata cumpletata, u ponte di 2 mila 682 metri di longu hè diventatu u 550u ponte di sospensione cù u più grande span cintrali in u mondu cù u so 4 XNUMX metru span centrale.

Mentre i travaglii febbrili cuntinueghjanu in i siti di custruzzione in Kocaeli Dilovası è Yalova Hersek Cape, induve si trovanu i pilastri di u ponte, u ponte hè previstu per esse apertu à u trasportu in maghju.

U ponte, chì hà 1.1 corsie ognunu in direzzione Kocaeli è Yalova, cù un investimentu di circa 3 miliardi di dollari, averà ancu 1 carrughju di serviziu. Quandu u ponte hè apertu à u trasportu, a durata di attraversà a Baia di Izmit, chì hè di 2 ore per viaghjà intornu à a baia è 1 ora di battellu, serà ridutta à circa 6 minuti. A tarifa per attraversà u ponte serà di 35 dollari più VAT.

Mentre u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Ahmet Davutoğlu sò previsti per assistisce à a cerimonia chì si terrà ghjovi, i travaglii di mantenimentu sò stati ancu realizati nantu à e strade intornu à u ponte in Dilovası.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*