U Prughjettu Kanal Istanbul pò esse un mandatu di morte di Istanbul

U Prughjettu di Canal Istanbul pò esse a sentenza di morte di Istanbul: Mentre l'architettu di u prugettu, Eyüp Muhçu, hà dichjaratu chì e zone cù interdizioni di custruzzione seranu aperte à u sviluppu, u membru di u Cunsigliu CHP Erhan Aslaner hà avvistatu ancu di u "clima".

"Periculu per u clima"

Erhan Aslaner, membru CHP di u Cunsigliu di a Municipalità di Küçükçekmece, membru di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul è AKP, hà dettu ancu: "U prughjettu di u Canale di Istanbul hè un prughjettu in u quale sò fatte speculazioni seria di terreni. Un periculu seriu per u clima. I regulamenti legali sò stati fatti nantu à questu tema senza evaluà l'impattu ambientale. Stu prughjettu puderia esse un disastru ambientale è a sentenza di morte di Istanbul. U clima di a cità, chì hè prestu ammazzatu da u cimentu, hè vicinu à esse un colpu. Pò turnà u lavu Küçükçekmece da esse un lavu in una parte di u canale. Ruvine antiche assai impurtanti cum'è Caves Yarımburgaz, u primu insediamentu di l'umanità, è l'antica Bathionea è Regione nantu à a strada sò ancu in periculu di estinzione ".

U cuntruversu billu omnibus, cumpresu u Canal Istanbul, chì a so strada hè sempre scunnisciuta, hè statu accettatu in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale Turca. E discussioni in quantu à u prugettu sò cuminciate di novu. U membru di u Cunsigliu CHP Erhan Aslaner hà dettu: "Puderia esse a sentenza di morte di Istanbul".

L'ufficiali pulitichi dichjaranu chì 3-4 rotte sò in travagliu per u Canal Istanbul è chì u travagliu nantu à u prugettu cuntinueghja.

L'architetti indicanu chì ci sò Caves Yarımburgaz in Küçükçekmece è dicenu chì e grotte datanu à a mità di u 19u seculu è deve esse cunsideratu. Cù u billu omnibus aduttatu tardu a sera u ghjornu precedente, l'infrastruttura legale per u prughjettu di u Canal Istanbul, chì hè cuntruversu per Istanbul, hè stata ancu furnita. I terreni è i terreni "currispondenti" à a "via d'acqua" da custruisce ùn saranu micca venduti da e municipalità è l'amministrazioni spiciali, nè da esse aduprati per altri scopi.

"A lege hè periculosa"

Evaluendu Canal Istanbul, u presidente di a Camera di l'Architecti Eyüp Muhçu hà dettu: "Stu prughjettu hè ghjuntu à l'agenda cum'è l'imposizione di Erdogan. Sti terri sò stati cummercializati. I terreni cù una prohibizione assoluta di custruzzione sò stati ancu cummercializati in u scopu di stu prughjettu.

I zoni chì sò di benefiziu publicu seranu ancu aperti à u sviluppu. Sta lege crea una basa legale. Cù l'inclusione di TOKİ in a regione, a strada per alcune cumpagnie di custruzzione di custruisce serà pavimentata. "Questa lege hè assai periculosa è sbagliata per u so scopu generale", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*