U Prughjettu di Riabilitazione è Segnale di a Linea Ferroviaria di Karabük Zonguldak hè finitu

U trenu di Dortlu vene à a linea ferroviaria zonguldak Karabuk
U trenu di Dortlu vene à a linea ferroviaria zonguldak Karabuk

L'apertura di a linea, chì a riabilitazione hè stata finita, hè stata realizata cù a participazione di Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. A linea ferroviaria Karabük Zonguldak hè stata inaugurata u 27.04.2016 cù una cerimonia à a quale hà assistitu u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım. I guvernatori di Karabük è Zonguldak, Diputati, sindaci, amministratori lucali è u nostru populu anu assistitu à e cerimonie tenute in Karabük è Zonguldak.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım; Ellu disse chì l'Unione Europea (UE) susteneva u Prughjettu di Riabilitazione è Signalazione di a Linea Ferroviaria Irmak-Karabük-Zonguldak per circa 550 milioni di lire.

U Ministru Yıldırım, à a ceremonia di apertura di a sezione Karabük-Zonguldak di u prugettu, hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti in Karabük, a "terra di l'abbundanza", per un bonu travagliu.

Dichjarà chì a linea di treni Karabük-Zonguldak hè stata rinnuvata è messa in serviziu di novu, Yıldırım hà desideratu chì a linea sia benefica per u paese.

Spieghendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan li disse: "U statu attuale di e ferrovie ùn hè micca adattatu à a Turchia, rinnuvemu stu locu" quandu hè ghjuntu à u putere, Yıldırım hà dettu chì 85 per centu di tutte e linee sò state rinnuvate.

Esprimendu chì l'UE sustene u prugettu cù circa 550 milioni di lire, Yıldırım hà dettu: "Avemu realizatu unu di i prughjetti più concreti è significativi di u nostru paese, chì avanza cù passi determinati in a strada di l'adesione piena di l'UE è a Turchia, trà Karabük è Zonguldak, a capitale di u ferru è l'acciau è l'industria. Ringraziu l'UE è a Delegazione di l'UE in Turchia per questu ". disse.

U sottusegretariu di a Delegazione di l'Unione Europea François Begeot hà dettu ancu chì ci era una cooperazione strategica trà Turchia è l'UE per u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria, è hà nutatu chì u scopu di sta decisione d'investimentu era di facilità u trasportu di carichi da Turchia à l'Europa.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Esprimendu chì era un ghjornu storicu per u paese, hà dettu chì u 2012 per centu di u costu di 700 milioni di lire di u prugettu, chì hà iniziatu in 85, era cupartu da i fondi di l'Unione Europea. Hà vulsutu chì a riabilitazione di sta linea impurtante sia benefica.

Dopu à i discorsi, u Ministru Yıldırım hà datu l'iniziu di u primu trenu nantu à a linea. U Ministru Yıldırım è a so delegazione si sò andati à Zonguldak cù un trenu speciale. Dopu à a cerimonia, u Ministru Yıldırım è a so delegazione sò partuti per Zonguldak cù un trenu speciale. Yıldırım hà salutatu i citadini in a cità di Filyos è hà ascoltatu i so prublemi è e so dumande. Indirizzendu i citadini in a Stazione Zonguldak, Yıldırım hà dettu;

"Avemu perforatu e muntagne è scontru cù a nostra nazione cum'è Ferhat", disse Yıldırım, aghjustendu: "Avemu divisu strade, unitu vite, cori è nazione. Eccu ciò chì avemu da dì à i divisori. Dividemu e strade, ma ùn lasciamu mai chì u paese si divide. Ci sparteremu u nostru pane, ùn averemu micca u nostru paese divisu, ùn lasceremu falà da u celu a nostra bandiera di mezzaluna è stella. Chì ognunu cunnosce questu. Finu à chì stu flagellu di u terrore sparisce da l'agenda di u paese, sbatteremu u mondu. Tuttu u mondu deve sapè questu. Sta nazione ùn deve micca scurdatu chì avemu da piglià in contu quelli chì li davanu cunsiglii da l'internu è l'esternu. disse.

Parlendu di u Prughjettu Portu di Filyos, Yıldırım hà dettu: "Bona furtuna. Cù stu prughjettu, migghiara di i nostri citadini in a regione avarà un travagliu. Cù stu prughjettu, Zonguldak è Karabük cuntribuiscenu più à l'ecunumia di u paese. Questi lochi seranu festivi, i navi venenu, i carichi seranu calati è u muvimentu aumenterà.

Ci hè una linea ferroviaria da Zonguldak à Karabük è dopu à Irmak. Hè statu fattu in l'anni 1930. À quellu tempu, Great Atatürk hà iniziatu a mubilizazione nantu à e ferrovie dopu a creazione di a Republica. Cù i scarsi risorsi di quellu ghjornu, custruianu ste strade cum'è s'elli scavavanu un pozzu cù l'agulla. Chì Diu sia cuntentu cun elli, ma dopu, i ferrovii sò stati abbandunati à u so destinu. Ma quandu avemu ghjuntu à u putere in 2002, u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan ci hà datu una struzzione. Ciò chì dice hè, "I Ferrovii sò sviluppu, prosperità. Allora rimettimu e ferrovie nantu à i so pedi. Chì e ferrovie portanu u pesu di a nazione. A ghjente ùn deve micca portà u pesu di e ferrovie ", disse. Avemu avutu quellu ordine.

Oghje, avemu ricustruitu 11% di i 85 mila chilometri di ferrovie chì restanu da i primi anni di a Republica. Avemu aumentatu a quantità di linee signalate à 37 per centu. Avemu aumentatu a quantità di linee elettrificate da 20 per centu à 31 per centu. Questi studii cuntinueghjanu ".

In Trenu d'Alta Velocità, cuntinuemu da Ankara à Istanbul, Eskişehir, Konya è avà Sivas è İzmir. U nostru scopu hè di cunnetta e nostre 2023 grandi cità, cumpresa Ankara, cù e rete di treni d'alta velocità in 100, in u 14 anniversariu di a nostra Republica, rializendu cusì u percorsu di speranza è prosperità in relazione à e ferrovie, chì hè u testamentu di Atatürk. Turchia hè diventata u sestu paese più grande d'Europa cù l'operazione di treni à alta velocità. Era nove in u mondu è secondu in Europa in aviazione. Hè classificatu quintu in Europa in cumunicazione. Questu hè ciò chì cunvene à u nostru paese.

Karabuk Zonguldak Railway
Karabuk Zonguldak Railway

Dichjarà chì Turchia ùn hà micca ostilità versu nimu, Yıldırım hà dettu: "Facemu un bonu prughjettu cù l'UE. Ùn hè micca u nostru solu prughjettu quì. Avemu trè prughjetti più cum'è questu. Avemu fattu una cuntribuzione assai impurtante à stu prughjettu cù l'UE. 700 trilioni sò stati spesi in stu prughjettu. Avvedeci. Facemu tuttu ciò chì hè necessariu per fà a vita di u nostru populu più faciule, senza ritardu. Chì Diu mantene sempre a nostra unità, fratellanza è pace. Se mantenemu a nostra unità è sulidarità intacta, metteremu i so piani nantu à quelli chì anu piani nantu à stu paese. Per ellu ci hè sempre unità è fratellanza ". disse.

U sottusegretariu di a Delegazione di l'Unione Europea François Begeot hà dichjaratu ch'elli si fermavanu in stazioni è fermate in a strada ferroviaria è sparte a gioia di i citadini è hà dettu: "A cooperazione strategica hè stata fatta trà Turchia è l'UE per u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria". usatu a frasa.

Dopu à i discorsi, u Ministru Yıldırım è i membri di u protokollu anu tagliatu a cinta è hà apertu a sezione Zonguldak di u Prughjettu di Riabilitazione è Segnale di a Linea Ferroviaria Irmak-Karabük-Zonguldak.

U Ministru Yıldırım hà datu u principiu di u trenu nantu à a linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*