I Corridori di Trasportu Europa-Caucasu-Asia è l'Impurtanza crescente di a Turchia sò stati discututi in AUC

I Corridori di Trasportu Europa-Caucasu-Asia è l'Impurtanza Crescente di a Turchia sò stati discututi in KAU: Una cunferenza nantu à "I Corridori di Trasportu Europa-Caucasu-Asia è l'Impurtanza Crescente di Turchia" hè stata tenuta in i Corridori di Trasportu Kars Caucasus-Asia.

À a cunferenza tenuta in u KAU Faculty of Medicine Conference Hall; "I Corridori di Trasportu Europa-Caucasu-Asia è l'Impurtanza Crescente di Turchia" hè statu spiegatu in dettu.

U discorsu d'apertura di a cunferenza, chì hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è a lettura di l'Innu Naziunale, hè statu fattu da u Rettore KAU Prof. Dr. Sami Özcan hà fattu.

"A linea ferroviaria BTK pò esse cunnessa à u Turkmenistan via u Caspiu, è a linea ferroviaria esistente in Kars pò ghjunghje à l'Iran, a Republica Turca è a Cina cù u Prughjettu Ferroviario Alternativu via Iğdır-Nakhchivan"
U Rettore di a KAU Prof. Dr. Sami Özcan hà dettu chì Turchia hà fattu prughjetti assai impurtanti in l'ultimi anni.
Prof. Dr. Sami Özcan hà dettu: "A situazione geografica di a Turchia, essendu un ponte trà i cuntinenti asiatichi è europei, offre vantaghji strategichi assai impurtanti in quantu à e rete di trasportu mundiale è servizii logistichi. Semu piacè di osservà chì investimenti assai impurtanti sò stati fatti in u quadru di i servizii di trasportu è logistica per prufittà di sti vantaghji. In questu cuntestu, Türkiye intraprende un travagliu assai impurtante in quantu à rivitalizza a strada storica di a seta. In questu cuntestu; Implementazione di u Prughjettu Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè di grande preoccupazione per u Corridor di Trasportu Europa-Caucasu-Asia Kars, chì include Bulgaria, Armenia, Georgia, Iran, Kazakistan, Kirghizistan, Moldavia, Romania, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan. è Ukraine Passi fatti per; U prughjettu di Marmaray furnisce una grande opportunità per u trasportu ininterrottu trà l'Europa è l'Asia; 3rd Airport, Yavuz Sultan Selim Bridge, centri logistichi è paesi chì sò stati stabiliti è pianificati per esse stabilitu in parechje parte di Turchia, cumpresu unu in Kars, sottu a dirigenza di i Ferrovii di u Statu da 2006; Inoltre, passi impurtanti sò stati fatti in parechji spazii, soprattuttu dopu à l'anni 2000, cum'è l'aumentu di e strade divise, u prughjettu di u trenu d'alta veloce è u prugressu fattu in u trasportu aereo. U locu di sti passi in u sviluppu di Turchia hè indiscutibile è Turchia puderà acquistà azzioni assai più grande da u cummerciu internaziunale. I prughjetti citati anu ancu cuntribuzione significativa à u sviluppu socio-ecunomicu di Kars. Kars; Hè una pruvincia di cunfini cù una linea autostradale integrata cù a linea ferroviaria è un aeroportu internaziunale. Mentre a linea ferroviaria BTK pò cunnette cù u Turkmenistan via u Caspiu, a linea ferroviaria esistente in Kars pò ghjunghje à l'Iran, a Republica Turca è a Cina cù u prughjettu di a ferrovia alternativa via Iğdır-Nakhchivan. In corta, Kars, cum'è una cità di cunfini, hè un puntu di trasferimentu è junction impurtante per u trasportu di i prudutti pruduciuti da tutta a Turchia à questi paesi. "Per chì questu locu di Kars crei benefici ecunomichi, vogliu chì u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars sia cumpletu è u Centru Logisticu, chì hè statu inclusu in i piani d'investimentu è i travaglii per a so creazione, sia operatu prestu. quantu pussibule ", disse.

U deputatu di Kars di u Partitu AK Ahmet Arslan, chì spiegò a cunferenza intitulata "Corridori di trasportu Europa-Caucasu-Asia è l'impurtanza crescente di Turchia" cù una presentazione di diapositive chì hà preparatu, hà dettu: "Iè, dopu tutte queste parolle, perchè duvemu parlà d'Europa. , Asia è u Caucasu, è a capitale indispensabile di u Caucasu, Kars , da quì Turchia. In fatti, mostra tuttu. Ùn ci hè micca un tali paese chì pò unisce trè cuntinenti geograficamente, geostrategicu è geotherapeutic. In questu sensu, noi in Turchia sò assai furtunati per esse in a geografia anatolica. Ma avemu statu capace di fà ghjustizia à sta geugrafia ? Sfurtunatamente, ùn pudemu micca fà ghjustizia à sta geografia. I nostri antenati, chì vulianu lascià sta geugraffia à noi cum'è patria, ci anu datu almenu 3 milioni di martiri in questa geografia, solu in Kars. Dunque, tutti sapete quantu hè impurtante a geografia anatolica in questu sensu ", disse.

Aslan hà dettu: "Questa foto dice veramente tuttu. Induve hè a Turchia in questa diapositiva oghje hè a 17 ecunumia di u mondu, in termini di grandezza, cù un voluminu cummerciale di circa 2015 miliardi di dollari in 145, cù l'espurtazioni di 210 miliardi di dollari è l'impurtazioni di 350 miliardi di dollari. È dinò, avemu stabilitu obiettivi per 2023. Per ùn mette in avanti questi scopi solu in parolle, avemu dettu chì seremu una di e dece più grandi ecunumie di u mondu per u 2023. È avemu dettu di novu chì per esse unu di i primi deci ecunumii in u mondu, avemu bisognu di destinazione 500 miliardi di dollari di cummerciu. Avemu bisognu di mira l'esportazioni. Per ottene questu, avemu bisognu di fà ghjustizia à a nostra geografia anatolica trà questi 3 cuntinenti. A data, soprattuttu durante u periodu di l'Unioni Suviètica, ci hè un corridore sittintriunali chì parte da a Cina, l'Asia orientale è si va à punente di l'Europa. Stu corridore nordu hè un corridore chì dirige è porta u trasportu di tutti i paesi nantu à sta strada è prufittà di a so situazione. È ancu un altru curridoru, u corridore miridiunali In novu, u curridoru chì gira in Turchia attraversu l'Afghanistan è l'Iran è và in Europa. Hè un corridore chì passa per u Sud di u Mari Caspiu, ma andà finu à u Sud è vultà à u Nordu significa una perdita di tempu. È dinò, per creà più strade di scorcia è rotte cummerciale, chì sò assai impurtanti per i paesi in questa geugraffia, u corridore cumunu principia da a Cina. Pò andà in Azerbaijan, Georgia, Turchia è Europa via Kazakhstan, è ancu in Russia via Kazakhstan. È prevede di passà da u Turkmenistan, u Portu di Turkmenbashi à l'Azerbaijan, vale à dì Baku, è poi andà in Europa cù a geugrafia di Turchia, è a parte di stu corridore cumunu chì si riunisce in Anatolia è và in Europa hè assai, assai eccitante per noi. "Ci tocca à noi", disse.

U guvernatore Günay Özdemir, Direttore Generale di TCDD, à a cunferenza "Corridori di Trasportu Europa-Caucasu-Asia è l'Impurtanza Crescente di Turchia" tenuta à l'Università Kafkas İsa Apaydın è u Direttore Generale di l'Autostrade İsmail Kartal hà ancu fattu discorsi.

À a fine di a cunferenza, u guvernatore Günay Özdemir, Ahmet Arslan, u rettore Prof. Dr. Sami Özcan hà datu ancu un certificatu di apprezzamentu è diversi rigali à Apaydın è Kartal.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*