U locu di Kars serà più impurtante cù u Centru Logisticu di Kars

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan è u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Faruk Özlü anu visitatu u Guvernatore di Kars.

I Ministri Özlü è Arslan, chì sò ghjunti in Kars dopu à u so prugramma in Ardahan, sò stati accolti da u guvernatore Rahmi Doğan, i guvernatori di u distrittu è altre parti interessate.

Özlü è Arslan, chì anu firmatu u libru d'onore à l'entrata di l'Uffiziu di u Guvernatore, si sò riuniti per un tempu cù u guvernatore Doğan, chì dopu hà pigliatu u postu.

Esprimendu chì a regione hà valori impurtanti durante a visita, u Ministru Arslan hà dettu: "Se ùn portate micca à a luce i valori di a nostra pruvincia è di a nostra regione, ferma solu in u discorsu". disse.

Enfatizendu chì e pruvince di Serhat anu assai vantaghji, Arslan hà dettu: "Avemu sempre dettu chì avemu assai vantaghji cum'è pruvince di Serhat, quantunque pudemu mette in luce sti vantaghji fendu investimenti chì aprenu a strada per l'industria è l'industria è l'infrastruttura. sti pruvince è a nostra regione ponu prufittà di a so situazione è pudemu usà questu cum'è impiegu è investimentu in favore di i nostri citadini. Evaluemu ". disse.

Arslan hà rimarcatu chì u centru logisticu chì anu cuminciatu à custruisce in Kars dopu à u prugettu Baku-Tbilisi-Kars Railway, chì hè statu messu in serviziu un tempu fà, hè impurtante in questu sensu, è hà dettu chì a cità hà da vene à una pusizioni impurtante. in termini di industria, logistica è spedizione quandu u centru hè cumpletu.

U Ministru Özlü hà datu infurmazioni nantu à i travaglii da esse realizati in Kars è hà dettu: "A Zona Industriale Organizzata (OIZ) in Kars deve esse sviluppata è cultivata. U costu apprussimativu di questu hè 104 milioni di lire. L'asfaltu è u mantenimentu di e strade in OSB costaranu circa 2018 milioni di lire. Speremu, compieremu e strade di OSB ". usatu e frasi.

I Ministri Özlü è Arslan anu visitatu a Tomba di Ebu'l Hasan Harakani è abbandunonu a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*