I principali industriali anu trattatu u prublema di a logistica

L'industriali principali anu trattatu u prublema di logistica: Ancu Denizli, unu di i più grandi esportatori di Turchia, ùn hà micca una cunnessione diretta à u portu, hè statu mintuatu da a piattaforma di l'industriali, i cummercianti è l'affari di Denizli à tutti i livelli per un bellu pezzu chì ùn un passu pò esse fattu per risolve u prublema. U persunale, custituitu da u deputatu di Denizli Şahin Tin, u presidente di Denizli Chamber of Industry Müjdat Keçeci è u presidente di Denizli Commodity Exchange İbrahim Tefenlili, ognunu di quale hè ancu un industriale, speranu nantu à a suluzione di u prublema sta volta.

U Direttore Generale di TCDD Ömer Yıldız, u Diputatu Generale di u TCDD Murat Kavak, u Deputatu di Denizli Şahin Tin, l'ex deputatu di Denizli Mehmet Yüksel, u presidente di a Camera di l'Industria di Denizli Müjdat Keçeci è u presidente di Denizli Commodity Exchange İbrahim Tefenlili anu assistitu à l'ultima riunione tenuta in u Direttore Generale di AnTCDD. settimana.. I temi discututi in a riunione, induve 3 dumande principali sò stati discututi, sò i seguenti:

1.BOZBURUN LOAD STATION PROJECT IS IMPLEMENTING

In a regione di Bozburun, induve l'industria Denizli hè cuncentrata, u travagliu hà iniziatu 4 anni fà per portà sta cuncentrazione sottu u cuntrollu stabilendu una zona industriale urganizata di riabilitazione, hà ghjuntu à u stadiu finali. Hè stata pensata chì saria pussibule di custruisce una zona di carica in u core di a zona industriale di Bozburun per via di l'area di carica esistente in u centru di Denizli, ghjustu à traversu l'autostazione, chì causanu un seriu trafficu è a necessità crescente di l'area prevista per esse una zona industriale urganizata di riabilitazione.

Cù i sforzi è l'applicazioni di a piattaforma di l'industriali, i cummercianti è l'imprendituri di Denizli è l'istruzzioni di u Ministeru di i Trasporti, sò stati realizati studii di campu cù u persunale di a Direzzione Regionale Izmir TCDD, è l'area di decare 45 adatta per a stazione hè stata attribuita à a Direzzione Generale TCDD da a Municipalità Metropolitana di Denizli. U buttone hè stata pressu da a Direzzione Generale di TCDD per a zona di carica, induve u travagliu preparatoriu hè statu finitu. Hè previstu chì u travagliu serà iniziatu da i funzionari di a Direzzione Regionale di İzmir in i ghjorni à vene.

2 METROS PER CONNESSE DIRETTAMENTE DENİZLİ À U PORTU

Denizli - Izmir - Karşıyaka - Ancu se a linea ferroviaria Çiğli-Biçerova esiste dapoi un bellu pezzu, a cunnessione trà a Stazione di Biçerova è u Portu di Aliağa ùn pò esse stabilita. A mancanza di cunnessione trà a stazione di Biçerova è i porti di Aliağa hà causatu costi di logistica in detrimentu di l'esportatori di Denizli. In listessu modu, ancu s'è a distanza trà a stazione di Biçerova è u portu di Nemport era di 500 m, l'incapacità di stabilisce una cunnessione ferroviaria per via di e zoni prutetti hà fattu chì a regione ùn pudia micca aduprà u so putenziale logisticu esistente.

In ogni casu, a nutizia chì a cunnessione ferroviaria à Newport Port, chì hè una impresa privata, serà realizatu à un livellu chì pò esse carricatu sottu a nave, hè stata data da l'autorità cù i novi accordi. Di sicuru, per questu, i pruduttori anu da fà un accordu cù questa impresa privata. Un'altra bona nutizia per i pruduttori in a regione hè chì a Direzzione Generale di TCDD hà cuminciatu à travaglià in un portu chì serà cumpletamente operatu da u statu è avè una cunnessione ferroviaria à a Regione Portu di Çandarlı. Tutti issi sviluppi parevanu facilità u prublema logisticu di l'esportatori di Denizli in una certa misura.

U PROGETTU DI DUPPIU U VALORE DI 3.ÇARDAK OSB

Çardak Özdemir Sabancı Zona Industriale Organizzata, chì cerca investitori per 20 anni, hè diventatu u principale attore di a nova onda d'investimentu in Denizli cù i cuntributi di Denizli Chamber of Industry. Çardak OSB, chì hà una zona d'investimentu di 2.700.000 metri quadrati, si trova à 200 metri da a Stazione Ferroviaria Çardak. Denizli Chamber of Industry hà pruvatu per un tempu à investisce in una zona di carica cù una linea laterale di 200 metri per esse integrata in Çardak OIZ. Se stu prughjettu di l'area di carica hè realizatu, Çardak hè previstu di esse l'area d'investimentu più populari in Denizli, in particulare per l'industriali chì travaglianu principarmenti in u mercatu domesticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*