I zitelli di Malatya facenu un tour di a cità in Trambus

I zitelli da Malatya Fate un Tour di a Città in Trambus: Dopu avè fattu u primu avvenimentu tradiziunale l'annu passatu, MOTAŞ hà tornatu decoratu unu di i trambusi è hà fattu i zitelli fà una visita di a cità.

I studienti è i so genitori anu participatu à a tour di a cità, induve ci era una participazione intensa. U trambus, chì cuntinueghja u so caminu pigliendu i studienti è i genitori accumulati à ogni tappa di a strada di u circondu, hà finitu u so percorsu passendu per l'Università è vultendu à MAŞTİ, chì hè u locu di partenza.

Evaluendu u prublema, u direttore generale di MOTAŞ Enver Sedat Tamgacı; "Avemu attraversu un periodu induve i sentimenti naziunali è spirituali duveranu esse populari cum'è nazione. Avemu da scopu di crià i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene è dumane, cù sti sintimi. I nostri figlioli, à quale avemu da cunfidemu u nostru avvene, deve esse criatu cù a patria, a nazione è i sentimenti spirituali per chì u paese pò esse in mani sicure. U 23 d'aprile u ghjornu di a Naziunale è di a Sovranità hè una bona opportunità per nutrisce sti sentimenti. A mente fundatrice di u paese duverebbe agitu cù questi sentimenti, cum'è rigalu sta festa à i zitelli. In questu spiritu, avemu decoratu unu di i nostri trambuses cù bandiere è palloncini è l'assignemu à u serviziu di i nostri figlioli. Partendu da a matina, avemu fattu un tour di i nostri zitelli trà MAŞTİ è l'Università per tuttu u ghjornu. In questu sensu, e nostre attività continueranu ".

Duranti u giru, cicculata, palloncini è bandiere sò stati distribuiti à i zitelli. Inoltre, l'alegria di i zitelli hè stata aghjunta à a gioia per sente a musica. I zitelli, ghjucanu cù a musica, anu manifestatu a so satisfaczione per l'avvenimentu è ringrazianu a Municipalità Metropolitana di Malatya. Unu di i genitori di i studienti, chì hà dettu chì anu participatu à u stessu avvenimentu in l'annu passatu, hà ricurdatu chì i sentimenti naziunali di i studienti sò stati nutriti da tali attività è vulianu cuntinuà.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*