Marmaray hà eliminatu 9 milioni di veiculi da u trafficu di u ponte

Marmaray hà sguassatu 9 milioni di veiculi da u trafficu di u ponte: Rimarchendu chì 130 milioni d'ore di tempu sò stati salvati cù Marmaray, u Ministru di i Trasporti Yıldırım hà dettu: "Per a prima volta, ci hè stata una diminuzione di 9 milioni di veiculi in u trafficu di u ponte di u Bosforu".

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dichjaratu chì Marmaray, chì hè trà i prughjetti più impurtanti in u mondu, hà purtatu più di 130 milioni di passageri finu à a data è hà dettu: "Cù Marmaray, chì riduce u tempu di viaghju da una parte à l'altra. l'altru in u Bosforu da 1 ora à 4 minuti, circa "1 ora di tempu hè stata salvata", disse. U Ministru Yıldırım hà dettu: "U risparmiu ottenutu hè equivalente à 5,5 milioni di ghjorni o 15 mila anni. Se accettemu chì a vita media in u nostru paese hè di 75 anni, 15 mila anni currisponde à a vita di 200 persone. In u risultatu, Marmaray hà salvatu u tempu di 200 vite umane finu à a data. A ghjente passava u so tempu felice in u trafficu. "Marmaray hè un prughjettu di piggy bank chì permette di risparmià tempu".

141 MILIONI VEHICULI PASSATI

Nutendu chì ci hè stata una diminuzione in u numeru di veiculi chì utilizanu i ponti di u Bosforu dopu chì Marmaray hè diventatu operativu, Yıldırım hà dichjaratu chì in 2014, più di 150 milioni di veiculi passavanu per i ponti di u Bosforu, è in 2015, stu numeru era di circa 141 milioni, chì indicanu un diminuzione di 9 milioni di veiculi in u trafficu di i ponti di u Bosforu per a prima volta.

Linea suburbana à a fine di u 2017

YILDIRIM hà dettu chì quandu a linea Suburbana d'Istanbul hè finita, ci sarà una diminuzione significativa in a quantità di gasi contaminanti di l'aria chì causanu effetti negativi nantu à l'ambiente glubale è regiunale cù Marmaray è hà dettu: "A linea Suburbana di Istanbul serà messa in serviziu. à a fine di l'annu prossimu. Quandu sta linea hè messa in serviziu, Gebze è Halkalı "Porterà i passageri trà e cità", disse.

Pechino à Londra

Yıldırım hà continuatu cusì: "A Strada di Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars, chì metteremu in serviziu à a fine di l'annu, ghjunghjerà in Europa via Marmaray è ancu attraverserà u Canale di a Manica à Londra. Marmaray forma ancu a spina principale di u corridore di trasportu di a Strada di a Seta di Ferru chì si estenderà da Pechino à Londra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*