Grazie Ferrovia da MUSIAD

Ringraziamenti Ferroviari da MÜSİAD: Associazione di Industrialisti è Imprenditori Indipendenti (MÜSİAD) U presidente di a filiale di Çorum, M. Ahmed Köksal, hà dettu chì u Prughjettu Ferroviario hà ancu attivatu novi investimenti.

U presidente di a filiale di Çorum, M. Ahmed Köksal, di l'Associazione Industriali Indipendenti è Imprenditori (MÜSİAD), hà dettu chì u prughjettu di a ferrovia hà ancu attivatu novi investimenti.

Facendu una dichjarazione annantu à u prughjettu di a Ferrovia di Çorum, u presidente di a succursale di MÜSİAD Çorum, M. Ahmed Köksal, hà ricurdatu chì in l'ultimi ghjorni ci sò stati sviluppi assai impurtanti in u prughjettu di a ferrovia, chì hè di grande impurtanza per u futuru di Çorum.

E dumande chì si sò parlate dapoi u 2012 sò "s'hè accadutu, hè accadutu?, hè ghjuntu, hè ghjuntu?" O hè un sognu ? Sottulineendu chì u prughjettu di a ferrovia pianificata hè stata chjarificata, Köksal hà dettu: "L'offerta di indagine di u prugettu per a sezione di 95 chilometri di a ferrovia trà Delice è Çorum, chì riguarda a nostra pruvincia, hè stata tenuta u 18 d'aprile. Una volta di più, auguru bona furtuna è bona furtuna à a nostra cità. A ferrovia, chì credemu darà una grande cuntribuzione à l'industria, u cummerciu è u turismu di a nostra cità ; In più di facilità u trasportu, riducerà i costi di a nostra pruduzzione, chì hà un altu costu di trasportu, avvicinassi à e fonti di materia prima è attivate novi investimenti. Pensemu chì a custruzzione di u grande Çorum di u futuru serà più veloce cù u spiritu entrepreneurial di i nostri affari è tali investimenti di u nostru statu. "Vulemu sprime a nostra gratitudine à i pulitici, l'affari, l'urganisazioni non governamentali, i burocrati è tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu prughjettu in a lotta ferroviaria di a nostra cità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*