Tekkeköy Light Rail System Construction Tamgaz

Tekkeköy Light Rail System Construction Tamgaz: Samsun Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Mustafa Yurt hà dettu chì u 80 per centu di i travaglii di superstruttura in a custruzzione di u sistema di ferrovia leggera di Tekkeköy sò stati finiti è a custruzzione serà finita u 10 d'ottobre.

A custruzzione di u sistema di ferrovia leggera Gar-Tekkeköy, a prima ferrovia di quale hè stata stallata da u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, u 27 di ghjennaghju di u 2016, cuntinueghja rapidamente. Sottulineendu chì anu fattu un prugressu significativu in tutti l'articuli di travagliu, u Subsecretariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Yurt, hà dettu chì a custruzzione serà finita in a data stabilita prima di u 10 d'ottobre 2016.

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione, Mustafa Yurt hà dettu: "A custruzzione di u sistema di ferrovia ligera cuntinueghja in cunfurmità cù u prugramma in tutte e sezioni è l'articuli di produzzione. Attualmente, cuntinueghja in l'articuli di l'affari cum'è sistemi di catenaria, sistemi di posa di ferrovie, trasformatori, canali di cable, spazii di magazzini. Inoltre, i cunnessione sò stati fatti in quantu à e forbici è cumpunenti elettronichi chì venenu da l'esteru. In i ghjorni à vene, questi ancu venenu à u situ di custruzzione è cumincianu a so assemblea. Cum'è u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Yusuf Ziya Yılmaz hà dettu, avemu da fà u nostru primu trenu quì u 10 ottobre di u 2016 ".

"L'80% DI L'OVNI DI SUPERSTRUTTURA SONT COMPLETI"
Enfatizendu chì u 80 per centu di i travaglii di superstruttura sò stati finiti, u Vice Sicritariu Generale Mustafa Yurt hà dettu: "Attualmente, u travagliu hè realizatu in tutte e parte di a custruzzione longu a linea di 14 km. Finu à u 80 per centu hè statu righjuntu in i travaglii di superstruttura. A stallazione di ferrovia hè cumpleta à 65 per centu. Semu à u livellu di u 70 per centu in i canali cable. I trasformatori sò 70 per centu cumpleti. I pali di caterina, i tappe di i passageri è l'operazioni di stallazione di ferrovie cuntinueghjanu, rispettivamente ", disse.

"U SHIFT DI COSTRUZIONE SERA ESTENDU À 24 ORE"
Dichjarà chì i travagliadori travagliaranu 24 ore à ghjornu in i ghjorni à vene, Mustafa Yurt hà dettu: "I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu cù quasi 200 travagliadori. I travagliadori sò travagliendu tardi in questa tappa. In i ghjorni à vene, certi articuli di travagliu continuanu à travaglià in 3 turni. I travagliadori in queste penne travaglià senza stop per 24 ore. Attualmente ùn ci hè micca ritardu in u travagliu di u turnu di notte. Ma in i ghjorni à vene, ci sarà una struttura chì travaglià di notte ", disse.

"I VEHICULI NOVU VERRANU DA SETTEMBRE, DOPPIU DOPPIU"
Dichjarà chì i novi veiculi 8 ghjunghjeranu in coppie da settembre, Yurt hà dettu: "A consegna di i veiculi serà fatta in settembre per a prima volta. In settembre, 2 veiculi ghjunghjeranu in Samsun. Ci saranu 2 veiculi più in totale, cù 8 veiculi più chì venenu ogni mese dopu. Ùn ci hè micca ritardu in i travaglii. Tuttu passa cum'è programatu. Ùn ci hè micca prublema cù a custruzzione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*