Appuntamentu à TÜDEMSAŞ

Appuntamentu à TÜDEMSAŞ: Abdullah Peker, presidente di l'Unione di l'Impiegati di Trasporti è Ferroviari, hà dettu chì sò felici chì i capi di dipartimentu chì anu travagliatu in nome di a Direzzione Generale di l'Industria di Macchine Ferroviari Turche (TÜDEMSAŞ) per un bellu pezzu sò stati recrutati. .

In a so dichjarazione scritta, Peker hà dichjaratu chì, in nome di u sindicatu, anu accoltu u fattu chì i capi di dipartimentu, chì anu travagliatu cum'è deputati in a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ per un bellu pezzu, anu pigliatu i so funzioni cum'è principali è anu dettu:

"Vogliu successu à i nostri amichi chì sò numinati à sta pusizione. Vogliu bona furtuna à a nazione turca, i nostri Sivas è a cumunità TÜDEMSAŞ. Per quessa, sprimemu per mezu di a stampa chì li susteneremu in u so travagliu pusitivu in nome di mè è di u mo sindicatu. U nostru solu scopu hè di portà TÜDEMSAŞ à livelli più alti è di fà una istituzione chì hè rispettata in a cumunità ferroviaria internaziunale. Cum'è l'Unione di l'Impiegati di Trasporti è Ferroviari, dicemu: Prima Patria, Prima Statu, Prima Sivas, Prima TÜDEMSAŞ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*