U Parcu di u Trenu Nostalgicu Malatya hè apertu

"Parcu di u Trenu Nostalgicu", chì TCDD Malatya 5a Direzzione Regiunale hà travagliatu dapoi 2 anni, hè statu messu in serviziu. Cum'è parte di e celebrazioni di a Settimana di i Musei in Malatya, u "Parcu di u Trenu Nostalgicu", induve sò esposti 2 locomotive a vapore è un vagone chì anu almenu 100 anni, hè statu apertu cù una cerimonia.

Dui locomotive a vapore, almenu 5 anni, aspittendu in l'attellu di TCDD Malatya 2th Regional Directorate, sò stati esposti in un parcu vicinu à a Stazione Ferroviaria di Malatya dopu chì e parti mancanti sò state eliminate. Un carru rapprisintanti di u carru chì Atatürk hà utilizatu quandu hè vinutu per a prima volta in Malatya cù un trenu di vapore u 100 di ferraghju di u 13, hè statu ancu custruitu in u parcu, è certi articuli è materiali utilizati à quellu tempu sò stati esposti à l'internu.

U guvernatore Süleyman Kamçı hà apertu u "Parcu di u Trenu Nostalgicu". U guvernatore Kamçı sperava chì a ghjente di Malatya vene à vede sta bellezza è disse: "Avemu vistu locomotive a vapore di 100 anni fà in e fotografie. Ma pensu chì hè significativu per vedelu viaghjà ". disse.

"A SUPPORTA LOGISTICA IN A GUERRA DI LIBERAZIONE ERA GRANDE, AMU VULIAMU RICARDU DELLA DATA"

TCDD Malatya 5th Manager Regionale Üzeyir Ülker hà infurmatu à u guvernatore Kamçı nantu à u travagliu fattu. TCDD Malatya 5th Manager Regionale Ülker hà dettu: "Ci hè una storia in e ferrovie, anu un passatu, cum'è e società è e nazioni. Attualmente eseguimu treni d'alta velocità, locomotive elettriche è locomotive diesel nantu à e nostre linee. U stabilimentu di e ferrovie era in u 1856. I treni à vapore operavanu nantu à e nostre linee finu à l'anni 1980. Dunque, i treni a vapore sò essenzialmente u nostru passatu, u nostru fundamentu. I Ferroviari anu fattu grandi cuntributi à a Guerra di l'Indipendenza in quantu à furnisce un supportu logisticu. U nostru populu hà bisognu di sapè questu. Quandu ellu vede questu, deve ricurdà quelli ghjorni. Avemu pensatu à qualcosa cusì quì per pudè cummemurà quella storia è ricurdate di i boni sforzi di quelli chì anu cuntribuitu. I nostri amichi anu travagliatu da 2 anni è cumpletu e parti mancanti di i treni di vapore. "Avemu messu duie locomotive à vapore 2 mila è 56 mila, è in u mezu avemu fattu un vagone simile à quellu chì Atatürk hà utilizatu quandu ghjunse à Malatya in u 46, è hà messu l'articuli è i materiali utilizati nantu à e ferrovie è l'hà trasfurmatu in questu. una mostra". disse.

"L'INGEGNERIA SUPPIA U FISSU DI U TRENU A VAPORE HÈ QUALCOSA DI DIFERENTE"

Dichjarà chì e locomotive a vapore esposte in u parcu anu almenu 100 anni, TCDD Malatya 5th Regional Manager Üzeyir Ülker hà dettu: "E locomotive ponu travaglià avà se vulete. Ogni cunduttore chì soffia u fischiu di un trenu di vapore hè diversu. In altri palori, venendu da a strada, a robba cù una maestria è pusizioni interessanti per informà a so casa ch'ellu hè tornatu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*