Messaghju di u Ministru Binali Yıldırım u 19 di Maghju Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport

Messaghju di u Ministru Binali Yıldırım u 19 di Maghju Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport: A Nazione Turca, chì campava in miseria è miseria 97 anni fà, hà stallatu a torcia di l'indipendenza u ghjornu chì u Gran Capu Mustafa Kemal Atatürk pusò i piedi in Samsun u 19 di maghju 1919. Hè dimustratu à u mondu sanu ch'ellu ùn s'inchinarà micca in prigiunera.

Semu una nazione chì deve a so indipendenza à i ghjovani martiri. 97 anni fà, avemu avutu un avvene grazia à i nostri ghjovani chì currianu à u martiriu cun grande vitezza. In a Guerra di l'Indipendenza, a ghjuventù hà cacciatu a disperazione, hà vintu a disperazione è hà sguassatu a paura. Per quessa, a nostra amata nazione, in particulare a nostra ghjuventù, prutegerà per sempre a nostra indipendenza, u nostru avvene, a nostra demucrazia è a nostra repubblica inseme cù u spiritu di u 19 di maghju ; Cù l'ispirazione ch'elli ricevenu da a nostra storia, purteranu a nostra marchja civilisazione à distanzi assai più.

Credu chì a ghjuventù turca hà da guidà u nostru paese à un futuru assai più brillanti è più brillanti superendu u terrurismu è tutte e minacce simili chì miranu à a nostra fratellanza oghje.

Tuttavia, avemu ancu rispunsabilità versu a nostra ghjuventù. U nostru desideriu più grande hè di preparà un futuru più brillanti per i nostri figlioli chè oghje. Duranti u nostru mandatu, avemu travagliatu per lascià una Turchia più muderna è pruspera à a nostra ghjuventù. Da avà, continueremu à travaglià per sta causa.

In questu ghjornu significativu, commemorate cù misericordia è gratitùdine tutti l'eroi di a nostra lotta per l'indipendenza, in particulare u fundatore di a nostra Republica, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è tutti i nostri martiri è veterani chì sò stati immortalizzati in u core di a nostra nazione cù u so unicu. i sacrifici, è celebremu u 19 May Commemoration of Atatürk, Ghjuventù è Sport Day di i nostri citadini, in particulare i nostri ghjovani.

Binali Yildirim
Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*