Primu Ministru, facemu Ankara u centru di e rete di treni à alta velocità

Primu Ministru, facemu Ankara u centru di e rete di treni à alta velocità: u Primu Ministru Binali Yıldırım hà fattu una dichjarazione in a ceremonia di apertura cullettiva di a Municipalità Metropolitana di Ankara in Keçiören, "Femu Ankara u centru di e rete di treni à alta velocità. Avemu messu a più grande stazione di treni d'alta velocità di Turchia à u serviziu di i residenti di Ankara, bona furtuna ", disse.

U Primu Ministru Binali Yıldırım hà parlatu à a cerimonia di apertura cullettiva di a Municipalità Metropolitana di Ankara in Keçiören.

I punti salienti di a dichjarazione sò:

Dapoi u 2002, avemu realizatu tutte e nostre azzioni rivoluzionarie da Ankara trà voi. Avemu sempre realizatu e rivoluzioni mute chì purtonu u nostru paese à traversu i seculi, da sta bella cità. Ankara hà criatu cun noi, Turchia hà criatu. Ankara hè di grande impurtanza per u Partitu AK. Avemu sempre fattu rivoluzioni silenziose da sta bella cità.

Cum'è sapete, avemu principiatu a prova di u Metro Keçiören u 31 d'Aostu, spergu chì serà messu in serviziu da u principiu di l'annu. Keçiören Metro hè stata messa in serviziu da u principiu di l'annu. A prova di trasportu hè finita. Tutti i populi di Keçiören seranu felici, ma i dui ghjovani seranu tristi. In u tweet chì anu scrittu, si dicenu l'un à l'altru: "Lasciate chì u nostru amore sia cum'è u Metro Keçiören, ùn finisce micca", u metro hè finitu, ma u vostru amore ùn finisce mai, ghjovani.

U trafficu serà alleviatu

Signore presidente, à l'occasione di sta cerimonia, Yavuz Sultan Selim Boulevard hè ancu messu in serviziu. U nostru ponte hè statu messu in serviziu u 26 d'aostu. Hè un prughjettu assai impurtante, assai grande chì allevia u trafficu di Istanbul. I mo cari fratelli è surelle, stu boulevard, chì hà cuminciatu à l'intersezzione di e Strade Selcuklu Gülhane Basın, hè statu finitu cum'è una partenza è arrivo di 2 corsie. U trafficu serà alleviatu da 40%. A carica di Fatih Bridge serà pigliatu. Keçiören ùn hà micca una uscita alternativa, ma avarà una uscita alternativa cù questu boulevard.

Oghje, lanciamu 88 prughjetti in modu cullettivu. Quantu hè a quantità di 2 miliardi TL. Halal per Ankara, merita di più. Ankara, in quantu à a pianificazione urbanistica è à l'investimenti infrastrutturali in l'ultimi 14 anni... Travagliemu in l'urbanismu chì darà un esempiu per tutte e cità per voi. Oghje hè u ghjornu mundiale di l'urbanismu. In questu sensu, avemu ancu sperimentatu a felicità. Ankara meriteghja servizii esemplarii cù i so parchi, spazii verdi è centri di recreazione. U 98 per centu di a pupulazione di Ankara usa gas naturale. L'80% di l'autobus urbani utilizanu gasu naturale di carburante pulitu. Produce tanta elettricità quant'è cunsuma.

100 per centu naziunale Turksat 6A vene

A più grande trasfurmazione urbana di u mondu hè realizata in Mamak. U più grande travagliu di risturazione di Turchia hè in Ankara. Spergu chì u nostru satellitu Türksat 6A serà pruduttu in Ankara cù 100 per centu di manufatti turcu. Avemu purtatu ancu u prughjettu Hacı Bayram, a più grande restaurazione di Turchia, à Ankara.

Facemu Ankara u centru di e rete di treni à alta velocità. Avemu messu in serviziu a più grande stazione di treni d'alta velocità di Turchia per a ghjente di Ankara, bona furtuna. Purtemu prughjetti è travagli in e nostre 81 pruvince. Facemu passi fermi versu i nostri scopi 2023. Dumani sarà megliu chè oghje. Avemu a preghiera è u sustegnu di a nostra nazione daretu à noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*