Primu Ministru Yıldırım, Purtemu 7 prughjetti in Istanbul

Primu Ministru Yıldırım, purtemu 7 prughjetti in Istanbul: 5 d'elli sò finiti. Prughjettu di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul, Ponte Yavuz Sultan Selim, Ponte Osman Gazi è autostrada Istanbul-Izmir, Marmaray, Tunnel Eurasia.
U presidente di u partitu AK è u primu ministru Binali Yıldırım hà parlatu à a riunione di u gruppu parlamentariu di u so partitu.
I punti salienti di e dichjarazioni di u Primu Ministru Yıldırım sò i seguenti:
"Per 14 anni, a nostra nazione hè sempre stata cun noi è ùn hà mai persu u so sustegnu da noi. AK Party hè u partitu di a nazione. U Partitu AK hè un partitu natu da a fede è a brama di a nazione. AK Party hè u nome di l'amore di serve a nazione. Travagliemu duramente per esse degni di sta fiducia.
Ancu s'è simu in mezu à una geugrafia difficiule, simu un paese stabile. Travagliemu per u nostru paese per ghjunghje à u sviluppu, a fiducia è a stabilità. L'unità è a pace di a nostra nazione hè sempre stata a nostra priorità è continuerà à esse. Dopu ogni crisa, Turchia hè più forte oghje chè ieri. Semu più forti cù Ekomi, cù l'investimentu. Perchè avemu vinutu per serve a nazione, micca per esse un maestru. A fiducia di a nostra nazione in noi hè stata a nostra forza più grande.
AFYON CAMP OF THE AK PARTY
Dapoi a nostra ultima riunione di gruppu, avemu cuntinuatu u nostru travagliu cù una agenda intensa. Cuntinuemu i nostri scontri cù i dirigenti di i paesi chì sò ghjunti in u nostru paese è dimustramu a so sulidarità per via di u colpu di statu di u 15 di lugliu. Avemu tenutu a nostra 25a riunione di cunsultazione in Afyon. In e nostre riunioni di cunsultazione di dui ghjorni, avemu rivisu l'aspettattivi di a nostra nazione da noi. Avemu evaluatu ciò chì duvemu fà per u futuru di Turchia. Partimu per determinà a strada necessaria per rializà novi scopi è idee novi. Sapemu bè ciò chì a nostra nazione aspetta da noi. L'altri puderanu pruvà à guidà a nave di a pulitica jettendu fangu. Ma continueremu à serve a nostra nazione travagliendu duru.
REUNIONI ECONOMICA
Avemu tenutu a riunione di u Cunsigliu Consultivu di l'Investimenti di Turchia, chì dura dapoi 8 anni in Turchia. Quist'annu, 21 grandi cumpagnie glubale anu participatu. U fatturatu tutale di sti cumpagnie hè di circa 20 miliardi di dollari. U scopu di queste riunioni hè di valutà l'investimenti è l'aspettattivi futuri in Turchia è di piglià novi decisioni. In cuntrariu di a propaganda di percepzioni chì l'urganisazione terrorista FETO cerca di sparghje in modu persistente è chì "l'ecunumia si deteriora in Turchia", anu manifestatu a so vuluntà chì a fiducia di l'investituri mundiali in Turchia cuntinueghja à cresce. E grande cumpagnie anu decisu di fà a Turchia una basa di gestione per u Mediu Oriente, l'Asia Centrale è l'Africa. Certi di elli anu stabilitu a so infrastruttura, gestiscenu e so attività in i paesi 80-90 da Turchia. Ùn sò solu l'investimenti glubale sò fatti in Turchia, tutti l'investimenti in a regione sò ancu monitorati. Avemu discututu tutti i prublemi ecunomichi attuali, in particulare l'ecunumia è e riforme strutturali, MTP è u nostru budgetu 2017. Avemu ascoltatu i pinsamenti di i membri di u cunsigliu nantu à l'ecunumia turca è l'aumentu di l'investimenti. U prublema più impurtante daretu à u passaghju tangenziale di a crisa di u 2009 hè chì Turchia hà acceleratu i so investimenti durante a crisa. Turchia hè unu di i rari paesi chì anu ottenutu crescita per 2009 trimestri consecutivi, escludendu 27.
INVESTIMENTI IN L'INDUSTRIA DI DIFESA
Avemu tenutu a riunione di u Cumitatu Esecutivu di l'Industria di Difesa. Pudemu brevemente dichjarà e decisioni chì avemu pigliatu cusì: Avemu appruvatu l'implementazione di prughjetti 26 per rinfurzà a nostra capacità di difesa è rinfurzà a nostra infrastruttura di deterrenza. U so costu tutale hè di 4,1 milioni di dollari. In questa riunione, avemu ancu pigliatu a nostra decisione di portà u primu batch di aerei F-35, cumprese Turchia, in Turchia in 2018. Cù u prugettu di aerei da guerra unificati di a nova generazione, Turchia averà aumentatu a so capacità di difesa. Cuntribuisce à a stabilità, a fiducia è a pace in a regione. Turchia hè ancu implicata in a custruzzione di sti piani. E parti chì custituiscenu u 50 per centu di u costu seranu fatte in Turchia è assemblate quì. L'investimentu fattu in l'industria di difesa in 14 anni hè di 35 miliardi di dollari. Sapemu chì ci hè assai chì pudemu fà per rinfurzà l'equipaggiu di e nostre forze armate. Avemu decisu di aumentà e risorse destinate à a R&D per prufittà di e tecnulugia novi in ​​i studii.
CELEBRAZIONI DI 29 OTTOBRE
U sabbatu, avemu celebratu u 93 anniversariu di a nostra Republica cum'è nazione. Vulemu a misericordia di Diu à tutti i nostri martiri chì anu messu a so vita per l'indipendenza è l'avvene di stu paese, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, unu di i fundatori di a Republica. Da quellu ghjornu, cummemurà tutti i nostri martiri chì anu datu a so vita per prutege a so patria, a nazione è l'indipendenza cù misericordia è gratitùdine. In u so 100e stabilimentu, a nostra determinazione per ottene grandi scopi resta a stessa. Camminemu versu u futuru cù opere giganti cù passi forti.
APERTURA DI A STAZIONE TRENI IN ANKARA
Avemu apertu a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara u 29 d'ottobre. Hè a 200a più grande stazione di treni in Europa cù una zona chjusa di 6 mila metri quadrati. Stu bastimentu di a stazione ùn hè micca solu un locu per i passageri per cullà è viaghjà da sei piattaforme. À u listessu tempu, serà un centru di vita induve 24 mila persone venenu è vanu 150 ore à ghjornu. Cù a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara, l'avanzata chì avemu fattu in e ferrovie in l'ultimi anni serà ancu più luntanu. E linee di treni d'alta velocità seranu allargate à e nostre pruvince, chì custituiscenu u 55 per centu di a pupulazione di Turchia. Ankara serà u puntu di scontru di tutte e linee di treni à alta velocità.
7 PROGETTI À ISTANBUL
Avemu tenutu a riunione di u Cunsigliu Consultivu Pruvinciale Estensu di Istanbul u 30 d'ottobre. Avemu rivisutatu i nostri investimenti futuri una volta di più. Purtemu 7 prughjetti à Istanbul. 5 di elli sò finiti. Prughjettu di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul, Ponte Yavuz Sultan Selim, Ponte Osman Gazi è autostrada Istanbul-Izmir, Marmaray, Tunnel Eurasia. Cridemu chì u difficultu pò esse fattu immediatamente, l'impussibile piglia un pocu di tempu. Stu prughjettu hè un tali prughjettu. Restanu dui prughjetti. Unu di i più grandi aeroporti in u mondu. Mettimu a prima fase di l'aeroportu in serviziu in u 2018, chì alcuni si burlavanu è altri prutestavanu è anu pruvatu à prevene cù l'avvenimenti di Gezi. In u so statu attuale, hà una capacità di 90 milioni. U nostru Ministeru di i Trasporti hà finitu largamente i preparativi per u 7u travagliu maiò, Canal Istanbul. Diventarà un centru vivu, micca un prughjettu di l'acqua. L'offerta per u Ponte di Çanakkale 1915 hè stata fatta. Se nunda ùn va male, culperemu a prima piccona in marzu 2017. Chì cambiò in Turchia ? Türkiye hà trovu oliu o sepultura ? A mentalità hè cambiata. U Partitu AK, chì ama u so paese è u so populu è vede u serviziu à a nazione cum'è una forma di cultu, hè ghjuntu. A stabilità è a fiducia hè ghjunta è tutte e strade sò state aperte.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*