A resistenza di i travagliadori Alarko in u situ di custruzzione di u metro di Beşiktaş hè in u so 10 ghjornu.

A resistenza di i travagliadori di Alarko in u situ di custruzzione di u metro di Beşiktaş hè in u so 10 ghjornu: A resistenza iniziata da i travagliadori di Alarko chì travaglianu in a custruzzione di u metro in Istanbul Beşiktaş, chì s'hè oppostu è sò stati licenziati perchè ùn anu pussutu riceve u so salari, l'overtime è altri diritti, hà righjuntu u so 10 ghjornu.
I travagliadori in u cantiere di a custruzzione di u metro di Beşiktaş, induve l'imprenditore principale hè Alarko Holding è u subcontractor hè Zorgün İnşaat, anu iniziatu una resistenza 10 ghjorni fà. A resistenza di i travagliadori chì sò membri di l'Unione İnşaat-İş hà cuntinuatu ieri. I travagliadori chì travaglianu in u cantiere di a custruzzione di u metro di Beşiktaş anu ricurdatu chì u tempu di travagliu legale per u travagliu di u metro, chì prima era un travagliu sotterraneo, era di 5,5 ore, è hà dichjaratu chì sò stati fatti per travaglià 10-11 ore, ùn anu micca ricevutu ore supplementari, è chì e so prime d'assicuranza è i registri d'entrata è di uscita sò stati fatti illegale è senza regule.
I travagliadori cuntinueghjanu a so resistenza ieri. I travagliadori anu apertu u banner "Resistemu finu à ottene tutti i nostri diritti" è anu pruvatu à fà sente a so voce. In a dichjarazione fatta da İnşaat-İş, "A nostra resistenza continuerà finu à ottene tutti i nostri diritti. Ringraziemu tutti i nostri amichi chì anu cuntinuatu ogni tipu d'azzioni sulidarità cun noi durante a resistenza. Vinceremu resistendu ! Lotta, strada, resistenza ! Viva İnşaat-İş!" Si dicia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*