Lagnanza di l'annunziu di l'utilizatori di carte gratuiti

L'annunziu Lagnanza di l'Utenti di a Carta Gratuita: Ufficiale di a Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà rispostu à e lagnanze chì i citadini di più di 65 anni, chì beneficianu di trasportu publicu gratuitu in a cità, sò disturbati da l'annunziu di a so età quandu scansanu e so carte. , è hà rispostu, "Stu metudu hè implementatu per prevene l'usu irregulare di a carta".

Una dichjarazione hè stata fatta da i funzionari di l'EGO dopu à e parolle di u Chief Public Ombudsman Şeref Malkoç chì "un citadinu di più di 65 anni, chì hè un utilizatore di carta gratuitu, hà dumandatu à elli è trasmette u so disagio per u fattu chì a so età hè annunziata mentre usa u publicu. trasportu".

L'autorità anu dettu: "Stu metudu hè implementatu per prevene l'usu di carta irregulare è per creà una risorsa impurtante in a determinazione di u potenziale di u passageru è e dumande di viaghju".

I funzionari di l'EGO anu dichjaratu chì l'Ankarakarts di a carta elettronica di trasportu publicu sò cuncepiti cum'è "pieni", "studienti" è "gratuiti", è Ankarakarts "scontu" è "gratuiti" sò preparati solu per u pruprietariu.

I funzionari di l'EGO anu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana hà datu carte di roaming gratuiti à i citadini trà l'età di 61 è 65 per u trasportu publicu, per esse aduprate fora di l'ore di punta, è ricurdanu chì i citadini di più di 65 anni anu ancu u dirittu legale à aduprà roaming gratuitu. carte à ogni mumentu di u ghjornu.

- "L'USU IMPREGULARI DI CARD hè COMMUNU"
L'autorità anu nutatu chì durante l'ispezioni realizate da l'ufficiali di cuntrollu, hè statu determinatu chì alcune persone chì avianu u dirittu di utilizà carte gratuite o scontate lascianu occasionalmente i so mariti, figlioli, nipoti, parenti o terzi chì ùn anu micca u dirittu di utilizà. e so carte l'utilizanu, è per prevene queste è per determinà u tipu di carta, l'età sò state determinate, dicenu chì l'annunzii sò stati fatti cù voce masculina è femina.

L'autorità anu dettu chì grazia à questa applicazione, quelli chì provanu di viaghjà senza pagà cù a carta di qualcunu altru sò stati impediti in larga misura.

-"UN IMPORTANTE FONTE DI DATI"
L'ufficiali di l'EGO anu dichjaratu ancu chì, grazia à a lettura di carte elettroniche, u numeru di passageri in u sistema di trasportu publicu EGO hè determinatu è una fonte di dati impurtante hè furnita per fà l'applicazione in cunseguenza è hà dettu: "Queste dati sò usati cum'è una fonte impurtante per determinà u potenziale di passageru è e dumande di viaghju in Ankara. Per esempiu, cù questi dati, hè determinatu chì ferma è à quale ora hè a densità di passageru, quale gruppu di passageri si mette, è i movimenti di l'autobus sò pianificati in cunseguenza. "In questu modu, u travagliu hè fattu per creà un sistema di trasportu di megliu qualità è più efficiente", dissenu.

Hè statu infurmatu chì ci era 61 mila 65 persone trà l'età di 24 è 437 in l'autobus in a capitale, è 65 mila 295 utilizatori di carte gratuiti di più di 626 anni.

1 Comment

  1. Quandu s'utilice carte gratuiti utilizati da i veterani di più di 65 anni, ùn indica micca l'annu d'età. Dice solu chì a persona hè più di 65. Ùn ci hè nunda di disturbà in questu. Qualchissia chì hè scomodu ùn deve micca aduprà a carta. Ancu s'è l'età hè dichjarata, chì ci hè da esse offesa in questu? A persona ùn pò micca accettà ch'ellu hè vechju ?. Prublemu cù a carta Ùn femu micca questu. S'ellu hè annullatu più tardi, e persone intelligenti seranu ancu vittime. Se una generazione onesta hè cresciuta per impedisce chì e carte sò abusate, ùn ci sarà micca prublema. KA

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*