Sindaco Büyükakın: "Avemu partitu per un Kocaeli più bellu"

KOCAELI (IGFA) - U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, hà visitatu i cummercianti in Gebze. U sindaco Büyükakın hà enfatizatu chì "Continuemu à serve Gebze cù i nostri investimenti novi in ​​u novu periodu" è hà parlatu cù i cummercianti è i citadini. sohbet fattu. "Sò statu elettu cum'è Sindaco Metropolitanu cù u sustegnu di i nostri stimati citadini. Vogliu ringrazià una volta di più tutti i citadini di Kocaeli è Gebze chì m'anu ritenutu degnu di stu onore. Cuntinueremu à travaglià cù u nostru populu per fà a nostra cità un locu più vivu è bellu. Oghje avemu scontru cù i cummercianti di u nostru Gebze. Avemu parlatu di e nostre carrughji è ascoltu e so richieste inseme cù u sgiò Zinnur è e nostre urganisazioni. "Spergu, compieremu e dumande è e carenze inseme cù tutta a nostra squadra", disse.

"Avemu cumminciatu una volta per un bellu futuru"

U sindaco Büyükakın era accumpagnatu da u sindaco metropolitanu Hasan Soba, u sindaco di Gebze Zinnur Büyükgöz è u presidente di u distrittu di AK Party Gebze, Recep Kaya, in a so riunione cù i cummercianti è i citadini in a strada 1218 è a strada 1102 in u bazar Gebze. Ascoltendu i cummercianti durante e riunioni, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Travaglieremu inseme per muvimenti a nostra cità più in u scambiu di idee. Avemu pigliatu l'azzione una volta di più per identificà i bisogni priurità di a nostra cità è travaglià pè una suluzione. Sapemu bè ciò chì fà dopu l'elezzione. Faremu passi più forti cù i suggerimenti è u sustegnu di i nostri cummercianti è citadini. Sapemu bè ciò chì i nostri citadini di Gebze è a nostra regione volenu da noi. Rinforzemu ancu questu cù queste riunioni. "Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu ripartitu una volta per un futuru megliu", disse.

FELICITAZIONI DA I CITATANI À BÜYÜKAKIN

Una conversazione amichevule cù i citadini nantu à u tè sohbet U sindaco Büyükakın hà dettu: "In l'ultimi 5 anni, avemu purtatu parechje opere è servizii à u nostru distrittu di Gebze, da a salute à l'educazione, da u trasportu à a cultura è l'arti. "In u novu periodu, serve Gebze cù i nostri servizii è travaglii, è purteremu u nostru Gebze cù successi novi", disse. I citadini chì anu spartutu a so felicità annantu à a vittoria di u sindaco Büyükakın à a rielezzione li felicitavanu dicendu: "A vostra rielezzione per serve sta cità ci hà fattu felici". U sindaco Büyükakın hà ancu enfatizatu "Vi ringraziu una volta di più per u sustegnu di u nostru populu" è hà dettu: "Hè un grande onore è u duvere per i nostri citadini di riteneci una volta di più degni di stu duvere è di confià a cità à noi. "Tuttavia, questu compitu serà coronatu cù u sustegnu è i cuntributi di i nostri citadini", disse.

"Avemu ancu sviluppatu una mappa di priorità"

U sindaco Büyükakın hà ancu ringraziatu i suggerimenti per a cità è hà dettu: "Sapemu assai bè chì prughjetti daremu impurtanza in a nostra cità è quali prublemi a nostra ghjente aspetta da noi. Risponderemu à ogni dumanda è carenza è creeremu suluzioni. Continueremu à esse a voce di i nostri cummercianti è citadini. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Quandu avemu visitatu e nostre strade è viaghji, pigliamu l'opinioni di i nostri cummercianti è creanu una mappa di strada è di priorità".