Esra Half, u Pride di Eskişehir, hè in a Squadra Naziunale!

Esra Yarım, a portiera di successu di a squadra di football femminile di u Eskişehir Metropolitan Youth and Sports Club, purterà a maglia di mezzaluna è stella in u Torneo di Sviluppu U1 chì si terrà in Bielorussia trà 8-16 di maghju.

U Torneo d'Amicizia di l'UEFA WU16, urganizatu da l'UEFA trà e Squadre Naziunali di Ragazze U16 in u Campu è e Stazioni di Formazione di e Squadre Naziunali di Hasan Doğan, hè stata cumpletata da l'UEFA, chì vole riunisce ghjovani ghjucatori di diversi paesi di u mondu in tornei d'amicizia è furnisce questi ghjucatori cù una sperienza diversa.

Esra Yarım, a portiera di a squadra di football femminile di u Eskişehir Metropolitan Youth and Sports Club, cuntinueghja u so viaghju in squadra naziunale dopu a so prestazione di successu in i partiti induve hà prutettu u gol di a Squadra Naziunale U16.

A mità participà à u Torneo di Sviluppu U1, chì si terrà in Bielorussia trà 8-16 di maghju, induve a nostra squadra naziunale participà. Esra Yarım ghjucà in a maglia naziunale in i partiti contr'à Bielorussia, Kazakistan è Azerbaijan.