Port Bandırma serà a visione di Turchia

U portu di Bandırma serà a visione di Turchia: u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Ahmet Edip Uğur s'hè indirizzatu à l'affari in a "Reunione di u Forum Economicu Gönen". Dichjarà chì u prughjettu di u Port Bandırma chjuderà u deficit di u cuntu currente in l'ecunumia turca è attirà investitori stranieri in Turchia, u sindaco Uğur hà dettu: "Stu prughjettu hè più impurtante chè u Canal Istanbul, u terzu aeroportu è i ponti di u Bosforu. "Hè un prughjettu chì serà a visione di Turchia", disse.

3 volte a dimensione di Istanbul

MKS DEVO Kimya Sanayi A.Ş. "Forum Economicu Gönen Meeting", urganizata da , hè stata tenuta in Bandırma OIZ. Dichjarà chì Balıkesir hè 18 volte a dimensione di Istanbul in quantu à a superficia, cù una superficie di 3 mila chilometri quadrati, u sindaco Uğur hà dettu: "Un latu di noi hè Marmara, l'altru hè l'Egeu. I minieri d'oru è i dipositi di boru più ricchi di u mondu sò in Balıkesir. Ferru, piombo, carbone, ramu, molipdenu, marmura. Inoltre, avemu termale. L'acqua curativa bolle in Bigadiç, Sındırgı, Balıkesir center, Manyas, Gönen, Edremit, Ayvalık è Gömeç. "Hè una pruvincia induve cresce ogni tipu di verdura è frutti", disse. Per u prughjettu di u Port Bandırma, da quale u mudellu di Rotterdam serà pigliatu cum'è un esempiu, Uğur hà dettu: "A prufundità in u Port Bandırma hè di 20 metri. U nostru Port Bandırma attrae l'attenzione di i logistici durante i viaghji internaziunali. In a nostra analisi, avemu vistu chì l'industria organizzata è a gestione portu più organizata in u mondu hè in Rotterdam, Paesi Bassi. Perchè l'affari ci gestisce l'industria organizata inseme cù u portu. Dopu à e negoziazioni cù Rotterdam, sò ghjunti quì è anu fattu inspezioni. Questu hè un locu adattatu per l'industria è u portu. "In i sondaggi chì anu realizatu cù i so propri investitori, anu dichjaratu ch'elli eranu pronti à investisce in Bandırma", disse.

"Risolverà u deficit di u contu currente"

Uğur hà dichjaratu chì l'investituri stranieri venenu in Turchia cù u prughjettu di u Port Bandırma è chì furnisce una mobilità ecunomica abbastanza grande per chjude u deficit di u contu currente. U sindaco Uğur hà dettu: "U locu più adattatu per u portu hè Bandırma. Stu prughjettu hè più impurtante chè u Canal Istanbul, u 3u aeroportu è i ponti di u Bosforu. Un prughjettu chì serà a visione di Turchia. Stu locu esporterà, furnisce impieghi, purtarà investitori stranieri è chjude u deficit di u contu currente. U nostru novu guvernu hè statu stabilitu. L'Agenzia d'Inversione ci sustene I Ministeri di l'Ambiente è l'Urbanizazione, l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu sò tutti implicati in u prublema. "Avemu cuminciatu à travaglià immediatamente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*