Investite in Kars da a Cina

Investisce in Kars da a Cina: l'Università di Caucasu (AUC) a Direzzione di l'Applicazione di l'Educazione Continua è u Centru di Ricerca, per via di u 45 anniversariu di e relazioni diplomatiche Turchia-Cina, Yu Hongyang, Ambasciatore di a Republica Populare Chine in Ankara, è l'Associazione Cinese di Business, sede. in Ankara I rapprisintanti di u più altu livellu di 8 cumpagnie giganti mundiali sò ghjunti in Kars per fà investimenti.

A delegazione guidata da Yu Hong Yang, Ambasciatore di Ankara di a Republica Populare Chine, chì hè ghjunta à Kars à l'invitu di u Direttore di u Centru di Ricerca è Applicazioni di Formazione Continua (KAU) Arzu Önel è l'Ufficiale di Relazioni Turchia-Cina Ersin Hoşer, face un serie di visite à Kars.

I rapprisintanti di u più altu livellu di e cumpagnie chì operanu in Turchia, chì sò trà e prime 500 imprese in u mondu, anu visitatu prima u guvernatore di Kars, Günay Özdemir, è dopu u sindaco Murtaza Karacanta in i so uffici. Dopu, a delegazione cinese hà visitatu a Càmera di l'Industria è u Cummerciu di Kars è hà tenutu riunioni.

U MAYOR KARS MURTAZA KARAÇANTA ACCETTA A DELEGAZIONE CINESE IN U SO UFFICIO
U sindaco Murtaza Karacanta hà ricevutu a delegazione cinese in u so uffiziu. À l'accolta, l'ambasciadore di a Republica Populare Chine in Ankara, Yu Hongyang, hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti in Kars per scambià opinioni nantu à e relazioni bilaterali cù una grande delegazione cummerciale è hà dettu chì vulianu revelà u putenziale di a cooperazione in parechji campi trà Turchia. è Cina. Dichjarà chì e relazioni bilaterali trà i dui paesi sò diventate più forte ghjornu per ghjornu, l'Ambasciadore di a Republica Populari Chine in Ankara Yu Hongyang hà dettu chì anu ottenutu successu in i campi di a pulitica, l'ecunumia è a cultura è chì sò soddisfatti di it, è hà dettu ch'elli vulianu sti rilazioni per diventà più forte.

Per quessa, l'ambasciadore Yu Hongyang, chì hà dettu ch'elli anu visitatu u sindaco di Kars, Murtaza Karacanta, dopu à u guvernatore Özdemir, hà dettu ancu chì vulianu sapè di più nantu à l'ecunumia è u statu di sviluppu di Kars da u sindaco Karacanta.

Dicendu chì u nùmeru di cumpagnie chinesi chì operanu in Turchia supera 100, Yu Hongyang hà enfatizatu chì a maiò parte di e cumpagnie chì i so rapprisentanti sò ghjunti à Kars operanu in u settore di u trasportu, signalendu chì queste cumpagnie sò trà e prime 500 cumpagnie in u mondu.

SIAMU PRONTI PER FÀ UNA COOPERAZIONE ESTENSIVA CU TURCHIA, ANCHE IN YU HONGYANG KARS
Yu Hongyang, Ambasciatore di a Republica Populare Chine in Ankara, chì hà dettu chì sò pronti à cooperà cù Kars à una scala più larga in Turchia: "Avemu ancu scontru cù u guvernatore di Kars, Günay Özdemir. U guvernatore Özdemir hà dettu chì Kars hà una impurtanza speciale è un grande potenziale di sviluppu in a regione. Cum'è a parte cinese, incuraghjemu e cumpagnie chinesi à vene in Turchia è fà investimenti. L'annu passatu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, accumpagnatu da una delegazione accumpagnata, hà scontru cù u capu di a Republica Populare Chine in Cina. Allora u presidente di a Cina hè ghjuntu in Turchia per u G 20 Summit. Ci hè statu un scambiu bilaterale di opinioni. È parechji accordi sò stati firmati. Unu di l'accordi firmati hè strettamente ligatu à noi è questu accordu hè in relazione cù i prudutti lattichi è l'importazione di Turchia di prudutti di latti in Cina. Cum'è u guvernatore Özdemir hà dettu, Kars hè una basa assai impurtante per l'agricultura è l'allevamentu. Ogni annu, una media di 250 mila bovini sò mandati fora di a pruvincia. Speremu chì i latticini pruduciuti in Kars seranu esportati in Cina in u futuru. Un accordu intergovernamentale hè statu ancu firmatu in u campu di e ferrovie. Cù l'implementazione di tutti sti prughjetti, u rinfurzamentu di e relazioni bilaterali cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di Kars. Per quessa, simu pronti à fà una grande cooperazione cù Kars. Speremu chì ci sustenerete in questa materia ". Dittu.

PRESIDENTE KARACANTA: "L'INVESTIMENTI FATTI IN CINA IN U NOSTRU PAESE ùn ponu esse ignorati"
U sindaco di Kars, Murtaza Karacanta, hà dettu ancu in u so discorsu chì a delegazione cinese guidata da l'Ambasciadore Yu Hongyang era felice d'esse in Kars è hà dettu chì u successu di a Cina in parechji spazii di u mondu ùn era micca una coincidenza. Dichjarà chì l'investimenti fatti da a Cina in u nostru paese ultimamente ùn ponu esse ignorati, u presidente Karacanta hà dettu: "Kars hè una pruvincia in u centru di u Caucasu. Baku - Tbilisi - Kars Iron Silk Road serà un centru di attrazione in Turchia è a regione cù TANAP è u Centru Logisticu chì serà operativu in Kars prestu. In questu sensu, sicuru, avemu cura di l'accordi è a cooperazione cù altri paesi. In questu sensu, hè piacevule per accoglie rapprisintanti di l'industria di fama mundiale in parechji campi in a nostra cità. In questu sensu, simu entusiasmati da u desideriu di i rapprisentanti di u settore di i giganti di u mondu, da a reta di trasportu chì appellu à Kars à a gestione municipale è l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, per invistisce in a nostra cità. Kars hà ancu un putenziale turisticu estremamente impurtante in quantu à u turismu invernale, u turismu culturale è religiosu. Siccomu l'agricultura è l'allevamentu di l'animali sò i principali sustenimentu di Kars, l'esportazione di questi settori hà ancu un putenziale estremamente impurtante ".

UFFICIALI CINESI SPIEGATI I SO CAMPI D'ATTIVITÀ IN U MONDU È IN TURCHIA
Dopu à i discorsi, i rapprisentanti di 8 cumpagnie giganti chinesi si sò presentati à u sindaco Murtaza Karacanta è anu dettu di i prughjetti chì e so cumpagnie anu implementatu è passanu in Turchia.

Nutendu chì Kars hè impurtante in a regione cù u Baku - Tbilisi - Kars Iron Silk Road, TANAP è u Centru Logisticu per esse stabilitu in Kars, i rapprisentanti di a cumpagnia dichjaravanu chì l'Associazione Operatori Chinese, cù sede in Ankara, hè stata stabilita in 2010.

Nutendu chì ci sò attualmente 44 cumpagnie chì sò membri di a so associazione, i rapprisentanti di a cumpagnia anu dettu chì cum'è cumpagnie chì operanu in a CRRC Corporation Limited Company, cuntratti di ingegneria, pruduzzione di strutture di telecomunicazione, produzzione di arredamenti, produzzione è cuntrattu di treni d'alta velocità, Al di là di questu, impurtazioni è esportazioni di pezzi di ricambio è altri subcontractanti, dicenu chì operanu ancu in spazii cum'è strutture, energia, carbone, gas naturale è oliu, minieri, logistica, energia solare è salute.

I rapprisentanti anu dichjaratu ancu chì anu attribuitu una grande impurtanza à i mercati turchi à u livellu di a presidenza di l'Associazione CRRC Company Farm Management: "Semu cuntratti in u mondu. Avà rializemu un prughjettu di almacenamentu di gas naturale sotterraneo per BOTAŞ in Aksaray, Turchia, è realicemu u prughjettu di gas naturale per u mondu. U costu apprussimativu di sti dui prughjetti hè $ 2 miliardi. Pudemu furnisce servizii in mantenimentu è funziunamentu, facemu prughjetti di petrochimica, centrali di gas naturale, circulazione è riciclamentu di i rifiuti urbani è impianti di trattamentu d'acqua.

Semu a cumpagnia di fabricazione di u sistema ferroviariu di a China Wagon and Locomotive Company (CRRC), chì hà a più grande gamma di prudutti in u mondu è utilizza a tecnulugia più avanzata. U nostru fatturatu di l'annu passatu hè di 4 trilioni di dollari. Producemu vagoni di treni d'alta velocità è autobus E è metro. In 2013, avemu fattu un investimentu di 100 milioni di dollari è stabilitu un stabilimentu di produzzione in Ankara. Avemu furnitu carri in Ankara, İzmir è Samsun. Operemu in Kars per furnisce carri. Vulemu sustene u prughjettu di u sistema ferroviariu in Kars. Seguimu ancu da vicinu u settore di a salute in Turchia. Dunque, pudemu cooperà cù cumpagnie turche. Semu candidati per u prughjettu di u trenu d'alta velocità Kars - Edirne. Cum'è u gruppu di custruzzione di CRRC, simu u più grande gruppu di custruzzione di ferrovia in u mondu. A lunghezza di a linea di treni d'alta velocità in Cina hè di 20 mila chilometri. È avemu fattu a mità. Avemu ancu finitu a seconda fase di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara - Istanbul in Turchia. Hè statu messu in serviziu da Eskişehir à Pendik in lugliu 2014. A vitezza media hè 205 chilometri per ora. Hè operatu dapoi 20 mesi. U guvernu turcu era ancu assai cuntentu di stu prughjettu. Mentre a custruzzione di a ferrovia, attachemu impurtanza à u fattu chì a linea passa per i paesi è e cità. China Power Investment Group hè statu stabilitu in 2010 in Ankara. Avemu operatu in Istanbul per più di un annu avà. Facemu ancu a custruzzione è a manutenzione di e centrali elettriche.

U Prughjettu New Hope hè ancu a più grande cumpagnia chì opera in u campu di l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. Operemu principalmente in i campi di l'alimentariu, l'agricultura, l'immubiliare, a finanza è l'industria. Da ferraghju 2011 à 2012, avemu fattu investigazioni in Turchia. A nostra fabbrica in Adana hè stata finita in uttrovi 2014. A nostra cumpagnia hè di animali ruminanti. Avemu 600 vitelli in Adana è vulemu aumentà stu numeru à 6 10. In a tappa dopu, vulemu stabilisce un macellu dopu à aumentà stu numeru à XNUMX mila. Vulemu ancu vende prudutti animali è agriculi. Ci sò prudutti d'alta qualità cum'è l'oliu d'aliva in Turchia. Vulemu esportà oliu d'aliva in Cina. Speremu chì vulemu esse esportatu in u settore di l'agricultura è l'alimentazione in u futuru.

Cum'è Harbin Electric Company, simu assai forti in a creazione è l'implementazione di a centrale elettrica di a nostra cumpagnia. Avemu un staffu assai forte. Avemu realizatu a custruzzione di centrali elettriche chiavi in ​​mano in più di 20 paesi in u mondu. Attachemu ancu una grande impurtanza à Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*